چی بپوشیم تا بلندتر دیده شویم + 6 ترفند اساسی

همه افراد در هر قد و وزنی که باشند، زیبا هستند، اما گاهی دوست داریم بلندتر از چیزی که هستیم بنظر برسیم و دیگر افزایش قد برای ما نیست! پس باید به نحوه لباس پوشیدمان توجه کنیم. با نحوه لباس پوشیدن، ترفندهایی برای بلند تر دیده شدن وجود دارد و می توان کاری کرد که در ظاهر بلندتر بنظر برسیم. اگر می خواهید بدانید بهتر است چی بپوشیم تا قد بلندتر دیده شویم این مطلب را در آی بولک دنبال کنید.

چه لباس هایی ما را بلند نشان می دهد

کوچک ترین جزئیات در نحوه لباس پوشیدن می تواند باعث بلند یا کوتاه دیده شدن ما شوند. اگر ویژگی لباس ها را بخوبی بشناسید می توانید در هر قد و اندازه ای که هستید خوش استایل و خوشتیپ باشید. در ادامه چند نمونه از لباس هایی که قد را بلند تر نشان می دهند را معرفی کنیم.

لباس های یکرنگ

اینکه لباس های شما همرنگ باشند باعث می شود شما کشیده تر و بلندتر از چیزی که هستید بنظر برسید. مثلا اگر رنگ پالتو شیری است، شلوارتان را هم شیری یا طیف پر رنگ تر آن انتخاب کنید تا بلندتر بنظر برسید.


لباس های اندازه تنتان

برای اینکه بلندتر دیده شوید، از پوشیدن لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد خودداری نمایید. بهتر است لباس انتخابی شما کاملا اندازه تنتان باشد.

لباس های بلند

علاوه بر اندازه بودن لباس هایتان، بلند بودن لباس نکته دیگری است که باعث می شود شما بلندتر دیده شوید. البته نه آنقدر بلند که در آن گم شوید.

شلوارهای راسته

شلوارهای راسته از جمله لباس هایی هستند که باعث بلند دیده شدن ما می شوند. چون پاها را یکدست و کشیده تر نشان می دهند.


لباس های ساده

طرح های شلوغ و بزرگ روی لباس باعث می شود شما کوتاه و چاق بنظر برسید. اگر می خواهید بلند دیده شوید، لباس های ساده و تک رنگ را انتخاب کنید. بخصوص بلوز های یقه هفت می توانند باعث بلند نشان دادن شما شوند.

بوت بلند

از جمله لباس هایی که برای بلند دیده شدن مناسب اند، بوت بلند می باشد. بوت های بلند و راسته که تا زیر زانو می رسند، بهمراه کت یا پالتو نسبتا کوتاه، ترکیب مناسبی است که می تواند در بلند دیده شدن موثر باشد.

نکته:

استفاده از اکسسوری های ظریف، صاف ایستادن و عقب نگه داشتن شانه ها از دیگر مواردی است که می تواند به بلند دیدن شما کمک کند.