چه رنگ هایی برای فصل زمستان مناسب است
Views 1,484 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

چه رنگ هایی برای فصل زمستان مناسب است

سلیقه افراد در پوشیدن لباس متفاوت است و هرکس از سبک خاصی برای استایل خود پیروی می کند. اما برای خوش تیپ بودن توجه به فواعد مُد نیز مهم است و باید برخی باید و نبایدها را نیز در نظر گرفت و بهتر است در هر فصل رنگ های خاصی را برای لباس هایمان در نظر بگیریم. در این مطلب به معرفی رنگ های مناسب فصل زمستان می پردازیم و به شما می گوییم که چه رنگ هایی برای فصل زمستان مناسب است.

کدام رنگ لباس برای زمستان مناسب است

شاید بنظرتان رنگهای تیره مثل مشکی و سرمه ای رنگ هایی هستند که برای پوشیدن در فصل زمستان مناسب هستند. اما بهتر است رنگ ها را وارد استایل خود کنید. قرار نیست همیشه در زمستان از رنگ های تیره و گرفته استفاده کنیم. در ادامه چند رنگ لباس مناسب فصل زمستان را با شما درمیان می گذاریم.

چه رنگ لباس برای زمستان مناسب است

آبی صدفی

آبی صدفی یا سرامیکی از جمله رنگ های خاص و جذاب برای فصل زمستان است که برای استفاده در استایل های مختلف مناسب است و بویژه ترکیب یک لباس آبی صدفی با شلوار جین فوق العاده می شود.

سبز سدری

سبز سدری که ترکیبی از رنگ سبز و خاکستری است یادآور طبیعت است و استفاده از آن علاوه بر اینکه می توانید از رنگ های تیره و گرفته دور شوید، ست کردن آن بهمراه یک بوت و شال قهوه ای یا کرم بسیار عالی است.

عنابی

رنگ عنابی یکی از بهترین رنگ ها برای لباس زمستانی است که جلوه زیادی دارد و می توانید آنرا با رنگ های مختلفی چون مشکی، سفید و یا خاکستری ست کنید.

 سبز زیتونی 

سبز زیتونی از جمله رنگ های محبوب است که طیف های زیادی دارد و یک رنگ مناسب برای لباس های زمستانی محسوب می شود. می توانید رنگ سبز زیتونی را در کنار رنگ هایی چون زرد، مشکی قهوه ای و سبز تیره بپوشید.

زمردی

رنگ زمردی از جمبه رنگ های جذاب مناسب فصل زمستان است که نماد قدرت و اشرافی گری است و برای ست کردن آن می توانید از رنگ طلایی استفاده کنید.

سرخابی

از جمله رنگ های لباس مناسب زمستان رنگ سرخابی است که ست کردن ان با رنگ مشکی، سرمه ای و کرم بسیار جذاب و چشمگیر است.

آبی تیره

اگر رنگ هایی با تناژ زرد و سبز در لباس های زمستانی برای شما خسته کننده شده، آبی تیره رنگ متفاوت و مناسبی برای استفاده در فصل زمستان است. برای ست کردن این رنگ می توانید از رنگ خاکستری استفاده کنید.

شتری

رنگ شتری رنگ مناسب لباس برای فصل زمستان و پاییز است که در آیتم های مختلفی چون پالتو، شال، کیف و یا بوت، شیک و درخشنده است. در ست کردن لباس های شتری سعی کنید از رنگ های خنثی استفاده کنید.

رنگ های نئونی

اگر می خواهید رنگ لباس شما در زمستان متفاوت باشد رنگ های نئونی را امتحان کنید. رنگ های روشنی چون آبی، صورتی و طوسی روشن نیز انتخاب خوبی برای رنگ لباس های زمستانی هستند.

رنگ های خنثی

استفاده از رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی، کرم و خاکستری نیز اگر بدرستی ست شوند رنگ مناسبی برای فصل زمستان هستند.

ترکیب دو رنگ

جذابیت رنگ های مکمل را در استایل زمستانی فراموش نکنید. برای این کار باید رنگ های سرد و گرم را بخوبی بشناسید. مثلا می توانید رنگ خاکستری و قرمز و یا طوسی و سرمه ای را با هم ترکیب کنید.

چند نکته در مورد انتخاب رنگ لباس مناسب زمستان

  • برای انتخاب رنگ لباس مناسب زمستان بهتر است به رنگ پوستتان هم توجه داشته باشید تا زیبایی شما را افزایش دهد.
  • از اکسسوری هایی متناسب با رنگ لباستان استفاده کنید، قطعا تاثیر آنرا در جذابیت استایل خود احساس خواهید کرد.
  • تنها به شال و پالتو توجه نکنید و رنگ بوت ها را در استایلتان در نظر داشته باشید.