پاییز لباس چه رنگی بپوشیم

با تغییر فصل و نزدیک شدن به فصل پاییز، کم کم لباس های تابستانی با رنگ های روشن جای خود را به لباس های پاییزی با رنگ های گرم و تند می دهند. گرچه سبک لباس پوشیدن هر فرد تا حدود زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد، اما برای اینکه خوش استایل باشید و به عنوان یک فرد خوش لباس از شما یاد شود بهتر است به رنگ لباس مناسب هر فصل توجه داشته باشید. در این مطلب به معرفی انواع رنگ مناسب لباس های پاییزی می پردازیم و اگر برای شما هم سوال شده که پاییز لباس چه رنگی بپوشیم، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

لباس چه رنگی برای پاییز مناسب است

اینکه رنگ های لباس مناسب پاییز را بشناسید به شما کمک می کند تا کمدتان را با لباس هایی پر کنید که می دانید مد هستند و برای داشتن یک استایل شیک به شما کمک می کند. رنگ های مختلفی برای استفاده در فصل پاییز مناسب هستند که می توانید چند تا از آنها که با رنگ پوست و روحیه شما سازگاری بیشتری دارند را انتخاب کنید.

ضمن اینکه برای خرید لباس های پاییزی باید به ست کردن آنها نیز توجه داشته باشید و رنگ هایی را برای فصل پاییز انتخاب کنید که با لباس هایی که از قبل داشته اید هماهنگی داشته باشند در غیر اینصورت باید بیشتر هزینه کنید!

رنگ های لباس مناسب پاییز

در این بخش ما چند رنگ لباس مناسب برای فصل پاییز را معرفی می کنیم که با انتخاب هر یک از آنها و ست کردن صحیح، یک استایل جذاب داشته باشید.

رنگ کِرِم یا شتری

رنگ کرم یا شتری یکی از شیک ترین رنگ های لباس مناسب پاییز است که هم قابلیت ست شدن با رنگ هایی مثل سفید، آبی و مشکی را دارد و هم می توانید به تنهایی به صورت استایل مونوکرم مورد استفاده قرار دهید.

رنگ بنفش

از جمله رنگ های لباس مناسب پاییز رنگ بنفش است که نماد اقتدار است با ست کردن آن با رنگ مشکی و استخوانی ترکیب جالبی برای فصل پاییز می شود.

رنگ زیتونی 

زیتونی یک رنگ مناسب برای لباس های پاییزی است که با رنگ هایی مثل طوسی، کرم و قهوه ای روشن ست می شود.

رنگ قرمز

قرمز همیشه به عنوان یک رنگ جذاب و پرطرفدار شناخته می شود که در فهرست رنگ های لباس مناسب پاییز هم قرار می گیرد. در فصل پاییز می توانید رنگ قرمز را با رنگ مشکی و یا سرمه ای ست کنید.

رنگ طوسی و خاکستری

طوسی به عنوان یک رنگ خنثی که قابلیت ست شدن با انواع رنگ ها را دارند به عنوان رنگ لباس فصل پاییز بسیار مناسب است.

زرد و خردلی

پوشیدن رنگ لباس خردلی و زرد برای پاییز بسیار مناسب است. می توانید آنها را با رنگ های طوسی یا مشکی ست کنید و در اکسسوری های خود نیز این رنگ استفاده کنید.

رنگ قهوه ای

یکی از رنگ های لباس مناسب پاییز رنگ قهوه ای است که برای داشتن استایل کلاسیک فوق العاده است و می توانید آنرا با رنگ های سرمه ای، مشکی و کرم ست کنید.

رنگ نارنجی

برای پوشیدن لباس با رنگ نارنجی باید کمی جسارت خرج دهید. نارنجی یکی از رنگ های لباس مناسب پاییز است که نمادی از انرژی و شوق است و برای ست کردن آن بهتر است از رنگ های خنثی مثل استخوانی یا مشکی استفاده کنید.

سفید و مشکی

رنگ های خنثی مثل سفید و مشکی از دیگر رنگ های لباس مناسب فصل پاییز هستند که با هر رنگی هم ست می شوند. علاوه بر این ترکیب دو رنگ سفید و مشکی باهم نیز برای لباس های پاییزی فوق العاده شیک است.

رنگ لباس مناسب برای فصل پاییز

معمولا رنگ های گرم به عنوان رنگ لباس مناسب پاییز شناخته می شوند اما این به معنی نیست گه استفاده از رنگ های روشن برای لباس پاییزی مناسب نیست. اگر عادت به پوشیدن رنگ های ملایم دارید و این رنگ ها با رنگ پوست شما سازگاری بیشتری دارند می توانید از رنگ های روشنی مثل صورتی ملایم، سبز دریایی، لیمویی روشن، آبی فیروزه ای و سدری استفاده کنید.

در کنار پوشیدن لباس های مناسب فصل پاییز می توانید از اکسسوری ها و زیورآلاتی که متناسب با رنگ لباستان باشد استفاده کنید.