پارچه مناسب مانتو کیمونو
Views 9,645 بازدید
Calendar icon 5 ماه پیش

پارچه مناسب مانتو کیمونو

کیمونو که یکی از رایج ترین لباس های ژاپنی است، برای مدل مانتو هم استفاده می شود و یک مانتوی راحت و آزاد بویژه برای فصول مختلف سال است. گرچه برخی مانتو کیمونو را به دلیل برش آزادی که دارند تنها منحصر به تابستان می دانند، اما می توانید با انتخاب پارچه مناسب برای دوخت مانتو کیمونو در هوای سرد و گرم از این مدل مانتو استفاده کنید. در این مطلب از آی بولک تعدادی از پارچه های مناسب برای مانتو کیمونو را به شما معرفی می کنیم.

پارچه مناسب برای مانتو کیمونو

اگر جزء افراد قد بلند و لاغر هستید مانتو کیمونو گزینه مناسبی برای شماست، چون شما را پرتر از چیزی که هستید نشان می دهید، همچنین اگر قد شما نسبتا بلند است اما چربی های اضافه دور شکم دارید، با پوشیدن مانتو کیمونو خوش استایل تر بنظر می رسید. اگر قصد دوختن مانتو کیمونو دارید، انتخاب پارچه مناسب برای مانتو کیمونو یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. در ادامه پارچه های مناسب برای مانتو کیمونو را با شما در میان می گذاریم.

پارچه مناسب برای دوخت مانتو کیمونو

مانتو کیمونو با مدل آستین آزاد و افتاده ای که دارد علاوه بر فعالیت های روزمره، برای شرکت در مهمانی ها هم مناسب است، تنها باید به جنس آن توجه کنید یا پارچه ای طرحدار برای آن انتخاب کنید.

برای دوخت مانتو کیمونو بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که ریزش خوبی داشته باشند.

پارچه نخی

یکی از بهترین و در دسترس ترین پارچه ها برای مانتو کیمونو، پارچه نخی است که درصد پنبه آن زیاد می باشد. مانتو کیمونو با پارچه نخی با پوست شما سازگار است، خنک و راحت است، اما تنها ایرادی که دارد چروک شدن آن است و برای ست کردن آن بهتر است از لباس های نخی که همجنس خودش باشد، استفاده کنید.

پارچه کرپ

اگر به دنبال پارچه مناسب برای مانتو کیمونو هستید، از پارچه کرپ غافل نشوید. کرپ پارچه ای تقریبا ضخیم است که می توانید برای دوخت کیمونو برای فصل پاییز از آن استفاده نمایید.

پارچه پشمی 

از جمله پارچه های مناسب برای دوخت مانتو کیمونو پارچه های پشمی هستند که خیلی از آنها طرح های زیبایی دارند و و با محافظت از شما در برابر سرما، برای فصل زمستان کاربردی هستند .

پارچه سوییت

سوئیت از جمله پارچه هایی که در سال های اخیر رایج شده و برای دوخت مانتو کیمونو بسیار مناسب است، زیرا ایستایی و ریزش خوبی دارد.

پارچه آنغوره

به عنوان یک پارچه مناسب برای مانتو کیمونو به ویژه برای فصل سرما، پارچه آنغوره را به شما پیشنهاد می دهم، این پارچه علاوه بر ایستایی زیبا و ریزش خوبی که دارد، بسیار مقاوم است و گرمای خوبی هم دارد.

نکته: علاوه بر انتخاب پارچه مناسب مانتو کیمونو، باید به رنگ پارچه هم توجه داشته باشید. رنگ ها می توانند تاثیر زیادی روی استایل شما داشته باشند. بنابراین به رنگ پوست و موی خود توجه کنید. طرح پارچه برای مانتو کیمونو نیز می تواند اسپرت یا مجلسی باشد که بستگی به نوع موقعیتی دارد که می خواهید آنرا بپوشید.

نتیجه گیری

با انتخاب پارچه مناسب برای مانتو کیمونو، می‌توانید استایل شیک و راحتی را در همه فصول سال داشته باشید. پارچه‌هایی مانند نخی، کرپ، پشمی، سوئیت و آنغوره از جمله پارچه‌هایی هستند که برای دوخت مانتو کیمونو مناسب هستند. همچنین، در انتخاب رنگ پارچه و طرح آن نیز باید به رنگ پوست و موی خود توجه کنید و طبق موقعیت مورد نظرتان، طرح مجلسی یا اسپرت را انتخاب کنید. با توجه به این نکات، مانتو کیمونویی را برای خود ایجاد کنید که بهترین استایل را در همه فصول به شما ببخشید.