چه رنگی با بنفش ست میشه

بنفش از جمله رنگ های ترکیبی است که از دو رنگ آبی و قرمز تشکیل شده و یکی از رنگ های مناسب برای لباس بشمار می رود. ممکن است ست کردن لباس بنفش به دلیل رنگ خاص که دارد، سخت بنظر برسد، اما کافیست آنرا در کنار رنگ های مختلف قرار دهید تا مناسب ترین رنگ برای ست با رنگ بنفش را پیدا کنید. اگر شما هم یک لباس بنفش دارید و نمی دانید با رنگ بنفش چی ست میشه، این مطلب را از دست ندهید.

لباس بنفش با چه رنگی ست میشه

ممکن است یک لباس بنفش در کمد لباستان داشته باشید و تنها به دلیل اینکه نمی دانید چ رنگی با بنفش ست میشه، آنرا استفاده نکرده باشید. ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که با رنگ بنفش چی بپوشیم و چند رنگ مناسب برای استایل با رنگ بنفش را به شما معرفی می کنیم.

با رنگ بنفش چی ست میشه

قبل از اینکه به معرفی چند ست با رنگ بنفش بپردازیم، این نکته را بخاطر داشته باشید که برای تشخیص اینکه چه رنگ هایی با هم هماهنگی بیشتری دارند، بهتر است لباس هایی که در کمد لباستان دارید را در کنار هم قرار دهید. با قرار گرفتن لباس ها در کنار هم بهتر متوجه خواهید شد که مناسبترین گزینه کدام است.

  • رنگ بنفش با مشکی

اگر نمی خواهید استایل شما خیلی رنگی باشد و به دنبال کم ریسک ترین ست با رنگ بنفش هستید، رنگ مشکی را انتخاب کنید. مشکی با بنفش هماهنگی خوبی دارد و ترکیب شیکی ایجاد می کند.

رنگ های خنثی در لباس کدامند

  • رنگ بنفش با طیف های مختلف آن

برای داشتن یک استایل متفاوت با رنگ بنفش، می توانید از طیف های مختلف رنگ بنفش از روشن تا تیره، استفاده کنید. البته چنین استایلی برای محیط هایی چون دورهمی و مهمانی ها مناسب تر است.

  • ست رنگ بنفش با نارنجی

چنانچه جزء افرادی هستید که در لباس پوشیدن جسارت دارید، در استایل با رنگ بنفش می توانید از رنگ نارنجی استفاده کنید. نارنجی و بنفش در کنار هم ترکیب خوبی می شوند.

  • ست رنگ بنفش با آبی

یک ترکیب دوست داشتنی برای ست کردن رنگ بنفش، رنگ آبی است. بویژه اگر لباس شما بنفش روشن باشد با رنگ آبی یک استایل چشمگیر و دلنشین خواهد شد.

لباس زیتونی با چه رنگی ست میشه

  • رنگ بنفش با سفید

یکی از رنگ های مناسب برای ترکیب با لباس بنفش، رنگ سفید است. بخصوص برای حضور در مهمانی ها این ترکیب می تواند بسیار مناسب باشد. برای این ترکیب می توانید از رنگ مشکی هم به عنوان رنگ سوم استفاده کنید.

  • ست رنگ بنفش با سبز

الهام گرفتن از طبیعت یک روش عالی برای ست کردن رنگ های مختلف است. حتما ترکیب گل های بنفش با برگ های سبز را در طبیعت دیده اید. پس اگر لباسی به رنگ سبز دارید در کنار لباس بنفش خود قرار دهید تا مشاهده کنید که با وجود تضاد، چه ترکیب خاصی ایجاد می کنند.

  • رنگ بنفش با طوسی

از جمله رنگ هایی که بخوبی با رنگ بنفش ست میشه، رنگ طوسی است. طوسی هم در طیف های مختلفی وجود دارد که از روشن تا تیره، یعنی خاکستری، با رنگ بنفش هماهنگی دارند.

  • ست رنگ بنفش با کِرِم

رنگ های روشن خنثی در کنار لباس بنفش بخوبی دیده می شوند. رنگ کرم یکی از رنگ های مناسب برای ست کردن با لباس بنفش است که نه به روشنی رنگ سفید و نه به تیرگی رنک مشکی است. پس اگر برای استایل با رنگ بنفش کمی سختگیر هستید ،رنگ کرم را انتخاب کنید.