لباس زیتونی رو با چه رنگی ست کنیم

سبز رنگی برگرفته از طبیعت می باشد که طرفداران زیادی دارد و به لحاظ طیف رنگی بسیار متنوع است. یکی از شیک ترین طیف های رنگ سبز، زیتونی است که نماد صلح و همدلی می باشد و با انتخاب رنگ لباس به رنگ زیتونی فردی شیک پوش و در عین حال مهربان و آرام به نظر خواهید رسید. اما در ست کردن آن باید هوشمندانه عمل کنید تا استایلی شیک و چشمگیر داشته باشید، چون رنگ زیتونی با هر رنگی تناسب ندارد. در این مطلب می خواهیم چند ست پیشنهادی برای لباس زیتونی ارائه دهیم. همراه ما باشید.

لباس زیتونی با چه رنگی ست میشه

زیتونی کمی به رنگ سبز ارتشی شباهت دارد اما کمی روشن تر است و با انواع رنگ پوست از روشن تا تیره تناسب دارد. در ادامه به نحوه ست کردن لباس زیتونی می پردازیم. پس اگر می خواهید بدانید لباس زیتونی با چه رنگی ست میشه، این مطلب را از دست ندهید.

ست کردن لباس زیتونی با رنگ کرم

کرم از جمله رنگ هایی است که هماهنگی خیلی خوبی با لباس زیتونی دارد، می توانید لباس زیتونی خود را با شال یا شلواری به رنگ کرم بپوشید و برای تکمیل استایل خود اکسسوری هایی را بکار ببرید که ترکیبی از این دو رنگ باشد. بهتر است رنگ کرمی که انتخاب می کنید براق نباشد.

ست کردن لباس زیتونی با رنگ سفید و زغالی

زیتونی علاوه بر رنگ سبزی که دارد، از ترکیب رنگ های روشن شکل گرفته، از اینرو با رنگ هایی مثل سفید و کرم هماهنگی زیادی دارد. یکی از انواع استایل با لباس زیتونی، ترکیب این رنگ با لباس هایی به رنگ سفید و زغالی است. ترکیب لباس زیتونی با این دو رنگ استایل شما را خیره کننده می کند.

ست کردن لباس زیتونی با رنگ مشکی

مشکی رنگی است که با همه رنگ ها همخوانی دارد، بنابراین اگر می خواهید برای ست کردن لباس زیتونی از یک رنگ استفاده کنید، رنگ مشکی را انتخاب کنید. یک انتخاب راحت و مطمعن.

استایل مونوکروم با لباس زیتونی

مونوکروم یا استایل تک رنگ، یکی از استایل هایی است که با انواع رنگ های مختلف قابل اجراست. اگر می خواهید استایل ساده و در عین حال شیک داشته باشد، استایل مونوکروم با لباس زیتونی را انتخاب کنید و رنگ زیتونی در طیف های مختلف را برای آیتم های مختلف استایلتان در نظر بگیرید.

ترکیب رنگ لباس زیتونی با رنگ شتری و کرم

اگر می خواهید یک استایل متفاوت با لباس زیتونی داشته باشید، از رنگ شتری بهمراه لباستان استفاده کنید. برای اضافه کردن رنگ سوم، رنگ کرم را در نظر بگیرید. خواهید دید که چه هماهنگی زیبایی در ظاهر شما ایجاد می شود.

ست کردن لباس زیتونی با رنگ طوسی و سفید

رنگ زیتونی را با رنگ های خنثی امتحان کنید. طوسی به عنوان یکی از شیک ترین رنگ های خنثی انتخاب خوبی برای قرار گرفتن در کنار لباس زیتونی است. برای تکمیل استایلتان رنگ سفید را هم اضافه کنید.

ترکیب رنگ لباس زیتونی با رنگ زرشکی

ترکیب سبز و قرمز همیشه جذاب بوده، از آنجایی که زیتونی یکی از طیف های رنگ سبز محسوب می شود، قرار گرفتن آن در کنار رنگ زرشکی فوق العاده می شود. اگر رنگ های خنثی را زیاد دوست ندارید می توانید این ترکیب رنگ را در نظر بگیرید.

ست کردن لباس زیتونی با رنگ سبز و مشکی

اگر تصمیم دارید برای ست کردن لباس زیتونی خود از سه رنگ استفاده کنید، می توانید ترکیب زیتونی، مشکی و سبز را انتخاب کنید و مطمعن باشید از انتخاب این ست پشیمان نمی شوید.