اورشرت یا بالاپوش را با چه شلواری بپوشیم | نحوه ست کردن اورشرت با شلوار و سویشرت

اورشرت یا بالاپوش یک پوشش برای استفاده در تمام فصول سال است، اما پوشیدن آن قواعد خاصی دارد. در ادامه این مطلب به این موضوع می پردازیم که اورشرت یا بالاپوش مردانه را با چه شلواری بپوشیم و به طور کلی نحوه ست کردن اورشرت با شلوار و سویشرت و کفش را فرا می گیریم.  با آیبولک همراه باشید.


اورشرت یا بالاپوش را با چه شلواری بپوشیم | نحوه ست کردن اورشرت با شلوار

 



اورشرت یک لباس جذاب و چند کاره که می تواند مانند یک راهنما به شما کمک کند که چگونه استایل خاصی داشته باشید. اورشرت در فصل های پاییز و زمستان یک پوشش بسیارعالی برای گرم کردن شما خواهد بود و در روزهایی که هوا کمی خنک است، می تواند به عنوان یک پوشش سبک شما را شیک پوش نشان دهد.

در هنگام ست کردن این لباس باید نکات خاصی را مد نظر داشته باشید. طراحان لباس اورشرت ها را در طرح های متفاوت برای سلیقه های خاص تولید می کنند. شما می توانید از میان هزاران طرح و رنگ، اورشرت مناسب خود را پیدا و استفاده کنید.

 یکی از مهمترین نکات که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب شلوار مناسب هنگام استفاده از اورشرت است. در این مقاله ما نکاتی را برای شما ارائه می دهیم تا بتوانید به راحتی شلوار مناسب اورشرت خود را انتخاب کنید.
بیشتر بدانید | فرق هودی با سویشرت چیست؟



انواع اورشرت

اورشرت ها در انواع طرح ها و رنگ ها طراحی و تولید می شوند. شما براساس سلیقه خود، می توانید بهترین اورشرت را خریداری کنید. برخی از محبوب ترین اورشرت های موجود در بازار عبارتند از:

اورشرت جین

برای پوشیدن این اورشرت لازم است، یک پیراهن جین برای زیر آن انتخاب کنید. این نوع پوشش یک استایل کژوال برای شما ایجاد می کند و شما را بسیار جذاب نشان خواهد داد.

آقایان می توانند اورشرت خود را با یک شلوار جین زاپ دار کمرنگ یا یک شلوار جین راسته به خوبی ست کنند. شما می توانید از یک جفت کفش کتانی ساق بلند و یا بوت های رنگی برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید.

خانم ها نیز می توانند اورشرت جین را با یک لباس دخترانه سفید طرح دار و یک شلوار اسلش زنانه یا یک شلوار جین فاق کوتاه به خوبی ست کنند. شما می توانید تیپ خود را با یک کیف کوچک و یک جفت کفش کتانی ساق کوتاه و یک شال ساده تکمیل کنید.

 اورشرت سبز

رنگ سبز یک رنگ همه کاره برای لباس های مردانه و زنانه است. این رنگ بسیار شیک و چشم نواز است و شما می توانید این اورشرت زیبا را به راحتی با یک شلوار جین مشکی یا سورمه ای به همراه یک جفت کفش اسپرت سفید استفاده کنید.

شما می توانید با این استایل یک جفت کفش راحت مانند کالج استفاده کنید. خانم ها می توانند برای ست کردن این اورشرت از یک شلوارجین زاپ دار و یک مانتو سفید استفاده کنند.

اورشرت سرمه ای

رنگ سورمه ای اورشرت را می توانید به آسانی با لباس های دیگر مانند یک تی شرت سورمه ای به زیبایی ست کنید. شلوار مناسب این اورشرت قطعا یک شلوار اسلش است و یک جفت کفش کتانی سبک ساق کوتاه، می تواند استایل شما را به خوبی تکمیل کند.

خانم ها برای این اورشرت سورمه ای، می توانند از یک تی شرت سفید و یک شال سورمه ای و یک شلوار جین جذب زنانه یا لگ استفاده کنند. همچنین یک کالج دخترانه، می تواند جلوه زیبا و جذابی برای شما به ارمغان آورد.

اورشرت به سبک گرانچ

سبک گرانچ یکی از سبک های زیبا و خاص است. در این سبک اورشرت های چهارخانه به زیبایی می توانند استایل های خاصی را برای شما ایجاد کنند. شما می توانید از یک اورشرت چهارخانه کلاه دار به همراه یک کت جین استفاده کنید و با یک شلوار جین و یک جفت کفش چرم از داشتن این سبک زیبا لذت ببرید. البته در فصل های سرد استفاده از یک شال نیز می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

شما همچنین می توانید این اورشرت را با یک کت کوتاه کتان و یک شلوار راسته کتان نیز به خوبی ست کنید.

اورشرت ساده

این نوع اورشرت تک رنگ و ساده، می تواند برای شما بسیار چشمگیر و متمایز باشد. فقط کافیست آن را با یک کت چرم مشکی ست کنید. اورشرت های تک رنگ مانند طوسی، مشکی، زرشکی بسیار پرطرفدار هستند. شما می توانید این نوع از اورشرت ها را با شلوارهای کتان یا جین مشکی رنگ به خوبی ست کنید.

خانم ها می توانند این اورشرت های تک رنگ را با یک ساپورت برای تکمیل استایلشان استفاده کنند.

اورشرت و ژاکت

این استایل مخصوص فصل زمستان است. ترکیب اورشرت و ژاکت رسمی یک استایل زیبا و جذاب است. فقط لازم است شما در رنگ ها تعادل ایجاد کنید. این استایل را با یک شلوار جین یا کتان راسته، می توانید به خوبی تکمیل کنید.

اورشرت و کاپشن

ترکیب اورشرت و کاپشن یکی از استایل های جذاب زمستانی است که در بین دختران و پسران جوان محبوبیت زیادی دارد. معمولا این استایل اغلب در بین دانشجویان رایج است. برای جذاب شدن این دو لباس باهم، بهتر است که یکی از این دو پوشش کلاه داشته باشد. شما می توانید این دو لباس را با یک انتخاب رنگ مناسب به یک استایل کژوال تبدیل کنید.

همچنین می توانید از یک اورشرت به رنگ خنثی مانند خاکستری یا طوسی استفاده کنید. شما می توانید این اورشرت را با یک شلوار جین راسته یا کتان مشکی یا آبی و یک جفت کفش دخترانه یا پسرانه به خوبی ست کنید.

اورشرت و پالتو

ترکیب اورشرت و پالتو یک استایل جذاب برای آقایان در فصل زمستان است. البته ناگفته نماند که خانم ها معمولا از این استایل در فصل پاییز استفاده می کنند. این سبک از لباس پوشیدن ترکیب لباس های کژوال و رسمی است. بنابراین لازم است که برای پوشیدن این مدل لباس شجاع باشید و اعتماد به نفس داشته باشید.

شما می توانید یک اورشرت طوسی را با یک پالتو قهوه ای یا مشکی و یک شلوار جین آبی یا یک شلوار کتان مشکی به خوبی ست کنید.

سویشرت و اورشرت

در فصل بهار یا اواخر اسفند که هوا بهاری است شما می توانید از ترکیب یک اورشرت کلاه دار یا ساده به همراه یک سویشرت سبک استفاده کنید. برای یک سویشرت بدون دکمه شما باید از یک اورشرت اسپرت استفاده کنید و اگر سویشرت شما زیپ دار است، می توانید از یک اورشرت طرح دار و کلاه دار استفاده کنید. سپس با یک شلوار جین آبی سنگ شور شده یا یک جین مشکی و یک جفت کفش کتانی ساده استایل خود را تکمیل کنید.