رنگ شال مناسب با مانتو جین

یکی از لباس هایی که اکثر خانم ها در کمد لباس خود دارند مانتو جین است که با توجه به جنس و مدل آن برای فعالیت های روزمره قابل استفاده می باشد و به عنوان یک لباس اسپرت هیچ گاه از مد نمی افتد. پرطرفدارترین و رایج ترین رنگ مانتو جین، آبی است که در طیف های مختلف از روشن تا تیره وجود دارد. در این مطلب می خواهیم چند رنگ شال مناسب با مانتو جین را به شما معرفی کنیم تا با آن یک استایل شیک داشته باشید.

چه رنگ شالی به مانتو جین میاد

قبل از راهنمای در مورد انتخاب رنگ شال مناسب با مانتو جین، توجه داشته باشید که به همراه مانتو جین، شالی را سر کنید که جنس آن خیلی نازک، براق یا سُر نباشد و با جنس جین مانتوی شما هماهنگی داشته باشد. بخصوص مانتوهای جین پاییزی جنس ضخیمی دارند و بهتر است بهمراه آنها از شال های پشمی یا نخی استفاده کنید. در ادامه به معرفی چند رنگ شال مناسب برای مانتو جین می پردازیم.

رنگ شال مناسب برای مانتو جین

شاید در نگاه اول ست کردن مانتو جین سخت بنظر برسد اما می توانید رنگ های مختلف را امتحان کنید. شال هایی که در کمدتان دارید را بهمراه مانتو جین خود سر کنید و رنگ مناسب را انتخاب کنید. ما هم شما را برای انتخاب راحتتر رنگ شالی که مانتو جین بیاد راهنمایی می کنیم.




همچنین بدانید: نحوه ست کردن شلوار جین با کفش

  • سفید و مشکی

یکی از راحت ترین رنگ ها برای ست کردن شال با مانتو جین، سفید و مشکی هستند. رنگ های خنثی که با اکثر رنگ ها تناسب دارند. اما توجه داشته باشید که برای ست کردن شال سفید یا مشکی با مانتو جین، سعی کنید این دو رنگ در آیتم های دیگر از استایل شما نیز وجود داشته باشد.

  • سبز

سبز از جمله رنگ هایی که در کنار جین آبی بسیار شیک و متفاوت می شود . پس برای انتخاب رنگ شال مناسب با مانتو جین، رنگ سبز را فراموش نکنید، بهتر است سبزی را در نظر بگیرید که زیاد کمرنگ نباشد.

  • آبی

رنگ آبی هم انتخاب خوبی برای شال با مانتو جین است، به طیف رنگ مانتو جین خود دقت کنید، اگر رنگ تندی نداشته باشد، طیف های آبی آسمانی تا آبی پر رنگ یا سرمه ای بهمراه آن مناسب است. اما برای تکمیل استایلتان دیگز از رنگ آبی استفاده نکنید، سفید یا شیری را با آن ترکیب کنید.

  • صورتی پاستلی

رنگ های روشن پاستلی از دیگر رنگ هایی هستند که با مانتو جین جلوه خوبی داند، بخصوص صورتی پاستلی در کنار جین آبی ظاهر شما را جذاب و متفاوت می کند.

  • قرمز

یکی از رنگ های مکمل که در کنار آبی ترکیب کلاسیک و شیکی دارد رنگ قرمز است. می توانید مانتو جین خود را با شما قرمز یا زرشکی سر کنید و برای تکمیل استایلتان هم شلوار جین آبی یا مشکی بپوشید.

رنگ شال مناسب با پوست سبزه

  • زرد

اگر مانتو جین شما آبی خیلی پر رنگ یا خیلی روشن است، رنگ شالتان را زرد یا لیمویی انتخاب کنید. همچنین می توانید از رنگ های سفید و مشکی برای تکمیل استایلتان کمک بگیرید.

  • قهوه ای

یکی دیگر از رنگ های مناسب شال برای مانتو جین، رنگ قهوه ای است. شال شما می تواند قهوه ای ساده باشد و یا طرح پلنگی و بربری داشته باشد. 

جمع بندی


در این مقاله، ما به بررسی نکات مهم برای ترکیب شال و روسری با مانتو جین پرداخته‌ایم و بهترین انتخاب‌ها را برای شما توضیح داده‌ایم. در نهایت، می‌توانیم استنتاج بگیریم که برای داشتن یک ست متناسب و زیبا با مانتوی جین، باید عواملی مانند تضاد یا هماهنگی رنگ، سادگی یا پیچیدگی الگو و طرح، و نحوه استفاده از لباس را در نظر بگیریم. تیم کارشناسان ما در آی بولک آماده است تا به شما کمک کنند تا ست‌های راحت و بهترین را داشته باشید.