لباس شتری با چه رنگی ست میشه | ایده برای ست کردن لباس شتری

شتری از جمله رنگ های خنثی با طیف های روشن و تیره است که با انواع  رنگ پوست تناسب دارد و مورد علاقه افراد زیادی است. بویژه در فصل پاییز استفاده از رنگ شتری افزایش پیدا می کند. ست كردن با رنگ شتری ممکن است کار سختی بنظر برسد اما اینطور نیست. لباس شتری با رنگ های مختلفی ست می شود و در این مطلب به شما می گوییم که با لباس شتری چه رنگی ست کنیم.

لباس شتری را با چه رنگی بپوشیم

لباس شتری اگر به درستی ست شود می توانید با آن یک استایل شیک و خیره کننده داشته باشید. رنگ شتری خنثی است و یکی از روش های ست کردن آن، پوشیدن بهمراه لباس هایی با رنگ خنثی است.

ست كردن رنگ شتري با رنگ سفید

یکی از شیک ترین استایل هایی که می توانید با رنگ شیری داشته باشید ست کردن آن با رنگ سفید است. با ست کردن رنگ سفید با لباس شتری این اطمینان را خواهید داشت که استایل شما شیک و بدون نقص است.

ست كردن رنگ شتری با رنگ مشکی 

اگر با پوشیدن لباس های روشن مثل سفید راحت نیستید، رنگ مشکی را برای ست کردن رنگ شتری انتخاب کنید. این ترکیب به ویژه برای شرکت در محیط های رسمی تر بسیار مناسب است.

ست کردن شتری با رنگ خاکستری

اگر به دنبال یک رنگ خاص برای ست کردن با لباس شتری هستید، رنگ خاکستری را انتخاب کنید، پشیمان نمی شوید.

ست کردن لباس شتری با لباس جین

همراه شدن لباس شتری با لباس های جین استایل شما را بی نظیر می کند. تنها کافیست به طیف رنگی لباس جین توجه داشته باشید و مناسبترین آن را برای پوشیدن با لباس شتری انتخاب کنید.

ست کردن لباس شتری با طرح پلنگی 

طرح پلنگی هیچ گاه از مد نمی افتد، اگر یک لباس با رنگ شتری دارید و نمی دانید لباس شتری به چه رنگی میاد، طرح پلنگی را انتخاب کنید. شک نکنید در این استایل می درخشید.

چه رنگ هایی به لباس شتری میاد

همیشه هم نباید برای ست کردن لباس شتری از رنگ های خنثی استفاده کرد. شما می توانید از رنگ های گرم نیز برای ست کردن لباس شتری کمک بگیرید.

قرمز

ست کردن لباس شتری با رنگ قرمز می تواند استایل شما را متفاوت کند.بهتر است که از رنگ قرمز روشن برای ست کردن با لباس شتری استفاده کنید.

آبی یا سرمه ای

رنگ آبی از جمله رنگ هایی است که در کنار لباس شتری مناسب است. بویژه اگر از رنگ آبی یا سرمه ای به عنوان روسری یا شلوار استفاده کنید و رنگ پالتو یا مانتوی شما شتری باشد.

زرد

اگر جسارت پوشیدن رنگ های روشن را دارید برای ست کردن لباس شتری رنگ زرد را امتحان کنید. یک ترکیب چشم نواز و متفاوت.