لباس مناسب برای افرادی که پهلو دارند
Views 6,509 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

لباس مناسب برای افرادی که پهلو دارند

داشتن شکم و پهلو تا حدود زیادی می تواند ظاهر ما را تحت تاثیر قرار دهد. ممکن است برای پنهان کردن شکم بزرگ بتوانیم شکممان را سفت کنیم تا در ظاهر شکممان تخت بنظر برسد، اما اگر در پهلو چربی های اضافی داشته باشیم باید چه کار کنیم تا لباس تنمان خوب دیده شود. در این مطلب می خواهیم به معرفی لباس مناسب برای افرادی که پهلو دارند بپردازیم، پس اگر چنین مشکلی دارید این مطلب را از دست ندهید.

لباس مناسب افراد پهلو دار

تنها افراد چاق نیستند که پهلو دارند، ممکن است با وجود وزن متناسب و اندام کشیده، در اطراف شکم و پهلو چربی های اضافی داشته باشید، به نحوی که با پوشیدن لباس کشی و جذب، پهلوهای شما مشخص باشد. بنابراین اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که از پوشیدن لباس های جذب و خیلی تنگ خودداری کنید. در ادامه چند مدل لباس مناسب برای افرادی که پهلو دارند را معرفی می کنیم.

مدل لباس برای افراد پهلو دار

جنس لباس از جمله عوامل مهمی است که می تواند در پنهان کردن پهلو موثر باشد. لباس های چرم، لباس های نخی، لباس های پشمی و مخمل مناسب ترین جنس لباس برای افراد پهلودار هستند. اما در مورد مدل لباس، بهتر است لباس شما یکی از ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • لباس با رنگ تیره

اگر جزء افرادی هستید که پهلو دارید، بهتر است برای بالاتنه از لباس هایی با رنگ تیره استفاده کنید. این لباس ها تا حدود زیادی چربی های پهلو را پنهان می کند.

رنگ های مناسب لباس برای افراد چاق

  • لباس آزاد یا گشاد

بهتر است افراد پهلودار از پوشیدن لباس های جذب و کشی دوری کنند. چنین لباس هایی چربی های اضافی بدن را براحتی نشان می دهند. بنابراین لباس های آزاد و راحت را جایگزین آنها کنید.

  • لباس جلو باز 

لباس های جلو باز یکی از مناسب ترین انواع لباس برای افراد پهلو دار است، زیرا بسته نمی شوند، به پهلوی شما نمی چسبند و در نتیجه کسی متوجه نمی شود که شما پهلو دارید.

  • لباس چین دار

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای افراد پهلو دار، لباس های چین دار یا پلیسه است. چنین لباس هایی با خطوطی که روی آنها وجود دارد، خطای دید ایجاد می کنند و توجه را از پهلوی شما دور می کنند. البته اگر اندام شما لاغر و کشیده است چنین لباسی را انتخاب کنید، در غیر اینصورت شما را چاق نشان می دهد.

  • استفاده از گِن

ساده ترین راهکار برای افرادی که پهلو دارند این است که از گن هایی با فاق بلند زیر لباس استفاده کنند. این گن ها براحتی پهلو و شکم شما را می پوشاند و پهلوی شما صاف و یکدست دیده می شود.

انواع پارچه برای دوخت گن

  • کمربند پهن

یک ترفند برای افرادی که پهلو دارند و می خواهند پهلوی آنها دیده نشود، این است که از کمربند پهن بر روی لباستان استفاده کنید.

  • شلوار فاق بلند

برای اینکه پهلوی شما باریک تر بنظر برسد، شلواری با فاق بلند انتخاب کنید که روی پهلوی شما قرار بگیرد، چنین شلواری تا حدودی مانند گن عمل می کند و چربی های اضافی پهلو را زیر خود پنهان می کند.

چند نکته در مورد لباس مناسب برای افرادی که پهلو دارند

  • پوشیدن لباسی با راه راه عمودی برای افرادی که پهلو دارند مناسب است.
  • لایه ای لباس پوشیدن بخصوص در هوای سرد، یک ترفند مناسب برای افرادی که پهلو دارند، می باشد.
  • برش لباس در ناحیه کمر و پهلو نیز از جمله مواردی است که می تواند در باریک نشان دادن پهلوی شما موثر باشد.
  • افرادی که پهلو دارند بهتر است از پوشیدن لباس هایی با جنس ساتن و جیر خودداری کنند.