تیشرت دخترانه برای زیر مانتو چی بپوشیم
Views 5,375 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

تیشرت دخترانه برای زیر مانتو چی بپوشیم

از جمله لباس هایی که هر خانمی باید در کمد لباس خود داشته باشد، تیشرت است. بخصوص در فصل تابستان استفاده از یک تیشرت نخی خنک می تواند تا حدودی گرمای هوا را برای ما قابل تحمل تر کند. با توجه به نوع پوشش خانم ها در کشور ما و استفاده از رواج مانتوهای عبایی و مانتو کُتی در سال های  اخیر، استفاده از یک تیشرت دخترانه برای زیر مانتو در فصل تابستان که علاوه بر زیبایی، خنک هم باشد برای هر خانمی مناسب و کاربردی است. برای آشنایی بیشتر با انواع تیشرت دخترانه زیر مانتو و کابرد هرکدام، همراه این مطلب باشید.

تیشرت زیر مانتویی

برای انتخاب درست یک تیشرت دخترانه برای زیر مانتو چند آیتم پیش روی شماست. تیشرت دخترانه در سایز و رنگ های متنوعی وجود دارد، هنگام خرید تیشرت دخترانه زیر مانتو، قبل از هرچیز باید از سایز دقیق خود اطلاع داشته باشید. البته برخی افراد ترجیح می دهند هنگام خرید تیشرت زیر مانتو، تیشرتی را انتخاب کنند که کمی آزادتر و راحت تر باشد. بخصوص در سال های اخیر که پوشیدن لباس های اور سایز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در خرید تیشرت دخترانه برای زیر مانتو بهتر است سراغ جنس های پنبه ای و نخی با کیفیت بروید. چون در تابستان لباس ها نیاز به شستشوی بیشتری دارند و باید در مقابل شستشو مقاوم باشند. اگر هم تصمیم دارید تیشرتتان رابا یک مانتوی مجلسی ست کنید می توانید از تیشرت هایی با جنس لنین استفاده کنید.

از جمله موارد مهم که هنگام خرید تیشرت دخترانه برای زیر مانتو باید به آن توجه داشته باشید طرح و رنگ تیشرت است.  تیشرت ها در طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند، اما بهترین و راحت ترین تیشرت دخترانه زیر مانتو، تیشرت یقه گرد است. با توجه به نوع مدل مانتوی شما باید نسبت به ساده یا طرح دار بودن تیشرت زیر مانتو تصمیم بگیرید.

اگر مانتوی شما ساده است می توانید برای زیر آن از تیشرت طرح دار استفاده کنید. تیشرت های طرح دار شامل طرح های عروسکی، طرح های چاپی، طرح های گیپور، طرح جیبدار و ده ها طرح متنوع دیگر می شود که بستگی به نوع سلیقه و سبک پوشش شما دارد. به عنوان مثال اگر طرفدار تیپ های دخترانه مجلسی هستید و از مانتوهای بلند استفاده می کنید به عنوان تیشرت دخترانه زیر مانتو می توانید از تیشرت های گیپوردار و تیشرت های ساده جنس کرپ استفاده کنید.
تیشرت زیر مانتویی

اگر جزو خانم هایی هستید که طرفدار تیپ اسپرت هستید و ترجیح شما پوشیدن مانتوهای آزاد کوتاه بهمراه کتانی است می توانید از تیشرت های ساده با رنگ های خاص پاستلی به عنوان تیشرت زیر مانتو استفاده کنید.

استفاده از تیشرت نوشته دار هم برای زیر مانتو انتخاب خوبی است، اما باید توجه داشته باشید که سایر لباس های شما ساده باشند تا استایل شما را شلوغ نکند.

انتخاب تیشرت سفید ساده یک انتخاب هوشمندانه برای خرید تیشرت زیر مانتو است، به این دلیل که گرما را به خود جذب نمی کند، قابلیت ست شدن با هر رنگی را دارد، بویژه با استفاده از تیشرت سفید زیر مانتویی با رنگ نود می توانید یک استایل خفن داشته باشید که هیچ گاه از مد نمی افتد.

استفاده از تیشرت سفید با شلور جین هم یک ترکیب بی نظیر و چشمگیر است. اگر قد متوسطی دارید و تا حدودی ریزه میزه هستید با پوشیدن تیشرت سفید ساده برای زیر مانتو بهمراه شلوار جین، به این شکل که تیشرت داخل شوارتان باشد می توانید یک تیپ اسپرت شیک داشته باشید.
تیشرت زیر مانتو

هنگام انتخاب تیشرت زیر مانتویی می توانید تیشرتان را با یکی از لباس هایتان ست کنید. به عنوان مثال اگر تیشرت شما سفید است می توانید آنرا با کتانی سفید استایل کنید و یا می توانید رنگ تیشرت زیر مانتو و کیفتان را همرنگ انتخاب کنید.

چند نکته در مورد خرید تیشرت دخترانه برای زیر مانتو

خرید تیشرت زیر مانتویی بیش از هر چیز به سلیقه افراد بستگی دارد، برخی مدل های آزاد و بلند را می پسندند و برخی ترجیح می دهند تیشرت زیر مانتو آنها کاملا اندازه آنها باشد. برخی طرفدار سادگی هستند و برخی تیشرت های شلوع و رنگارنگ را دوست دارند.

اما در کنار این موارد، برای انتخاب یک تیشرت خوب دخترانه برای زیر مانتو باید :

  • کیفیت و نحوه دوخت تیشرت را مورد بررسی قرار دهید.
  • این درست است که تیشرت باید خنک باشد، اما نازک بودن تیشرت ویژگی خوبی نیست و باید به اندازه کافی ضخامت داشته باشد.
  • هنگام پوشیدن تیشرت باید در آن احساس راحتی داشته باشید، از سایز خود بدرستی اطلاع داشته باشید و در صورت خرید اینترنتی حتما به جدول سایزبندی آنها توجه نمایید.
  • از خرید تیشرت های دارای پلی استر خودداری کنید، بویژه برای زیر مانتو، به این دلیل که باعث تعریق زیاد می شوند و در آنها احساس راحتی نخواهید داشت.

و در آخر اینکه برای شستشوی تیشرت بهتر است آنرا پشت و رو کرده و از آب سرد استفاده نمایید.