بایدها و نبایدهای پوشیدن شلوار جین سفید

شلوار جین سفید یک انتخاب هوشمند و مناسب برای انواع مناسب هاست. رنگ سفید به راحتی می تواند جایگزین رنگ هایی نظیر مشکی یا آبی کلاسیک شود. در است که ما عادت کرده ایم تا شلوارهای جین را به به رنگ آبی یا نیلی تیره ببینیم ولی بدون شک رنگ سفید نیز جذابیت های خاص خودش را دارد. اگر دوست دارید که مطابق با صنعت مد پیش بروید، پیشنهاد ما به شما استفاده از شلوار جین سفید رنگ است. رنگ سفید نماد انرژی و حال خوب است و به راحتی می تواند با تمام للباس های شما استایل شده و ترکیب شود. با تمام این توصیفات هنگام پوشیدن و استفاده از شلوار جین سفید باید ها و نباید هایی را باید رعایت کنید. در این مقاله قرار است به نکاتی که در هنگام پوشیدن شلوار جین سفید باید به آنها توجه کنید، بپردازیم.

تمیز نگه داشتن شلوار جین سفید

یکی از اصلی ترین نکات در خصوص استفاده از شلوار جین سفید تمیز نگه داشتن آنهاست.  شلوار جین سفید به دلیل رنگی که دارد می تواند زودتر از سایر شلوارهای جین کثیف شود. آب، روغن یا هر چیز دیگری می تواند به راحتی شلوار جین سفید را کثیف کند. وقتی هم که شلوار جین سفید کثیف می شود لکه هایی که ایجاد می شوند به خوبی در ذوق می زنند و جذابیت شلوار را کم می کنند.

مثلا ریختن یک قطره قهوه بر روی شلوار جین مشکی یا آبی ممکن است چندان جلب توجه نکند ولی ریختن یک قطره قهوه بر روی شلوار جین سفید جلب توجه زیادی می کند و احساس ناخوشایندی را به اطرافیان شما می دهد. بهترین راهکار برای عدم کثیف شدن شلوار جین سفید این است که این شلوارها را مطابق با راهنما شستشویشان تمیز کنید. شستشو شلوار جین سفید خود را مطابق با راهنما به طور منظم انجام دهید. برچسب شستشو هر شلواری در قسمت داخلی کمر قرار دارد و حاوی اطلاعات مورد نیاز در خصوص نحوه شستشو دقیق هر شلواری است.

سعی کنید بالاتنه سفید رنگ نپوشید

یکی از مزیت های اصلی شلوار جین سفید این است که می توانید این شلوار را با اکثر رنگ ها ست کنید و استایل زیبایی را تشکیل دهید. تنها رنگی که در قسمت بالا تنه ممکن است جذاب به نظر نرسد همین رنگ سفید است. استایل یک دست سفید اصلا مناسب نیست و جذابیت چندانی نیز ندارد.

سعی کنید همیشه شلوار جین سفید را با دیگر رنگ ها هماهنگ کنید. مثلا می توانید از رنگ متضاد یعنی مشکی برای به وجود آوردن یک استایل بسیار جذاب استفاده کنید. ترکیب شلوار جین سفید رنگ با بالا تنه مشکی یک استایل بسیار جذاب به وجود می آورد. همچنین شما می توانید سایر رنگ ها را نیز با شلوار جین سفید رنگ امتحان کنید چونکه رنگ سفید با اکثر رنگ ها هماهنگ می شود و از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد. تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید همین موضوع است که پوشیدن بالاتنه سفید رنگ با شلوار جحین سفید ظاهر نامناسبی به وجود می آورد.

پیدا کردن سایز مناسب شلوار جین سفید

نکته دیگری که در اینجا مطرح می شود توجه به این موضوع است که همیشه از شلواری استفاده کنید که دقیقا اندازه شما باشد. از آنجایی که رنگ سفید در به وجود آوردن یک استایل جذاب بی نظیر است، باید دقت کنید ه شلواری با سایز مناسب بر تن کنید. زیرا در غیر اینصورت تمام جذابیت و شیک بودن شلوار جین سفید زیر سوال می رود. بنابراین اگر دوست دارید که که از تمام جذابیت های شلوار جین سفید رنگ استفاده کنید توجه به سایز خود داشته باشید.
مطلب پیشنهادی: راهنمای جامع انواع شلوار جین زنانه

پوشیدن شلوار جین سفید بزرگ تر یا کوچک تر از سایز شما، بعضی از اندام هایتان را تحت تاثیر قرار می دهد و از زیبایی شما می کاهد.

شستشو شلوار جین سفید

در هنگام شستشو شلوار جین سفید رنگ حتما به این موضوع توجه داشته باشید که رنگ لباس ها با یکدیگر فرق نداشته باشد. یعنی به هیج وجه شلوار جین سفید را با لباس های مشکی یا آبی یا هر رنگ دیگری یکجا شستشو ندهید. رنگ های سفید را با یکدیگر در ماشین لباسشویی بیاندازید. زیرا در غیر اینصورت ممکن است رنگ شلوار جین سفید شما تغییر پیدا کند و دیگر نتوانید شلوار خود را بر تن کنید. پس به این نکته توجه داشته باشید که شلوار جین سفید را حتما با رنگ های سفید شستشو دهید.

نکته مهم دیگر دز هنگام شستشو شلوار جین سفید رنگ استفاده از سرکه در زمان شستشو است. اگر دوست دارید رنگ سفید شلوار جین شما ماندگاری بیشتری داشته باشد توصیه می شود که حتما از سرکه در هنگام شستشو آن استفاده کنید. شاید برایتان کمی تعجب بر انگیز بوده باشد ولی سرکه یک ماده موثر در برابر حفظ رنگ طبیعی پارچه هاست. میزان پیشنهادی ما به شما استفاده از یک فنجان سرکه سفید در هنگام شستشو شلوار جین سفید رنگ است.

دمپا مناسب

می دانید که شلوار جین سفید رنگ در استایل های مختلفی در بازار وجود دارد. انواع مختلف شلوار جین سفید عبارتند از : اسکینی، مام فیت، بوتکات و ... . هر کدام از این شلوارها یکی سری خصوصیات و ویژگی ها دارند که آنها را از سایر شلوارها متمایز می کند. به عنوان مثال اگر مایل هستید که شلوار جین کل اندام شما را به آغوش بگیرد از شلوار جین سفید اسکینی استفاده کنید. در نتیجه با توجه به سبک و نوع پوشش خود یکی از انواع شلوار جین سفید رنگ را انتخاب کنید. اگر مایل به پوشیدن بوت با شلوار جین خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از شلوار جین بوتکات است.
همچنین بخوانید: 7 سبک محبوب شلوار جین زنانه برای سال 2024

نتیجه گیری

شلوار جین سفید رنگ انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در اکثر مراسم هاست. رنگ خاص این شلوار باعث می شود تا جذابیت شما در مراسم ها بیشتر شود و بیشتر در چشم باشید. اما اگر شلوار جین سفید را برای مهمانی خود انتخاب کردید توجه به چند نکته ضوری است. اول اینکه در هنگام شستشو شلوار جین سفید به این نکته توجه داشته باشید که حتما از لباس هایی با رنگ سفید در ماشین لباسشویی استفاده کنید. یعنی شستن شلوار جین سفید با لباس هایی با هر رنگی به غیر از سفید باعث صدمه زدن به رنگ شلوار جین سفید می شود. تا جایی که می توانید شلوار جین سفید خود را تنها بشورید. نکته بعدی توجه به اندازه مناسب شلوار جین سفید است. نکته دیکر استایل شلوار جین سفید با پیراهن هایی با رنگ متضاد است. پیراهن سفید با شلوار جین سفید انتخاب مناسبی نیست. تمام این موارد در بالا به طور کامل پوش داده شده است. امیدواریم این مطالب مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.