مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم
Views 20,919 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم

به نظر شما مانتو خردلی را با چه شالی ست کنیم؟ برای اینکه بدانید چگونه استایل خود را با مانتوی خردلی ست کنید، باید از چه رنگ شالی استفاده کنید؟ رنگ خردلی رنگی گرم و عمیق برای لباس است. اما باید بدانید چگونه و با چه رنگی ترکیب شود تا هنگام پوشیدن، شیک به نظر برسد. در این مقاله می توانید پاسخ این پرسش را دریافت کنید . خردلی یکی از تن های زرد است، یک رنگ آرام و روشن است که توجه ها را به خود جلب می کند، به ویژه هنگامی که با رنگ های دیگر ترکیب شود.

مانتو خردلی با چه شالی ست میشود

رنگ خردلی نام خود را از همان چاشنی معروف: پودر خردل، که طعمی تند دارد گرفته شده است. مانتو خردلی برای هر فصلی و هر مناسبتی مناسب است: برای محیط کار، اوقات فراغت و لباس زرد خردلی شما را در هر محیطی جذاب نشان می دهد، بویژه اگر آنرا به درستی ست کنید.

رنگ شال مناسب برای مانتو خردلی

رنگ خردلی یک طیف گرم است، بنابراین می توانید آن را با همان رنگ های گرم ترکیب کنید. ما در ادامه مطلب چند رنگ شال مناسب برای مانتو خردلی را معرفی نموده ایم.

ست کردن مانتو خردلی با شال سفید 

ترکیب خردلی با رنگ سفید (شیری، مرواریدی) یکی از گزینه های مناسب برای ست کردن با لباس خردلی است.

ست کردن مانتو خردلی با شال سیاه

رنگ خردلی در کنار مشکی (زغالی) رنگی روشن تر و گرمتر به دست می آورد و از نظر ظاهری کنتراست دلپذیری را ایجاد می کند.

ست کردن مانتو خردلی با شال سیاه + سفید

برای ست کردن مانتو خردلی، می توانید با شال سفید مشکی استایل خود را ملایم کنید. سفید می تواند رنگ خردلی را زیبا تر کند.

ست کردن مانتو خردلی با شال خاکستری

ترکیب رنگ خاکستری و خردلی برای جلسه کاری مناسب است. باور کنید این مورد اعتماد به نفس بیشتری را در افراد ایجاد می کند و مذاکرات بسیار ساده تر می شود.

مانتو خردلی با شال آبی

شاخ و برگ پاییزی و آسمان آبی این ترکیب فوق العاده را به ما می دهد. ساده ترین گزینه این است که آن را با جین آبی کلاسیک ست کنید.

مانتو خردلی با شال فیروزه ای، آبی، نعناعی

ترکیب مانتو خردلی با  رنگ های فیروزه ای، نعناعی، آبی مخصوصاً در فصل گرم (تابستان ، بهار) و سرد (زمستان ، پاییز) بسیار مناسب است.

استایل مانتو خردلی با شال قرمز، بورگوندی

رنگ های پاییز کاملاً با یکدیگر هماهنگ هستند. بهتر است رنگ قرمز را از بین رنگهای محدود و تیره انتخاب کنید. شال قرمز و طیف های آن (شرابی، بورگوندی، قرمز تیره، گیلاسی) با خردلی بسیار زیبا می شود. لوازم جانبی قهوه ای تکمیل کننده لباس شما خواهد بود.

ست مانتو خردلی با شال سبز

سبز در این ترکیب نباید بیش از حد روشن باشد. خاکی، زیتونی، مردابی، مخروطی، یشمی، زمردی، سبز تیره، از جمله رنگ های مناسب  برای این ست است. 

مانتو خردلی با شال رنگ بنفش

تضاد به هر یک از رنگ ها اجازه می دهد تا ویژگی های خود را بیشتر کنند، و آن را بیشتر بیان می کند. همراه با مانتو خردلی، شال رنگ بنفش اصیل و جذاب به نظر می رسد. به خصوص اگر سایه عمیق و غنی از رنگ بنفش (آلویی، بادمجانی، بنفش تیره) استفاده کنید.

ست مانتو خردلی با شال صورتی

رنگ شال صورتی چرک با مانتو خردلی ترکیبی باورنکردنی ایجاد می کند. این ترکیب را همچنین می توان با رنگ های آبی تیره، خاکستری تیره و قرمز تکمیل کرد.

نکته:

  • برای هماهنگ کردن این رنگ ها باید بر روی طبیعت تمرکز کنید، زیرا همه چیز در طبیعت هماهنگ است. از تن های رنگ خردلی در یک مجموعه کامل استفاده نکنید، بسیار خسته کننده به نظر می رسد. هنگام ترکیب خردلی با رنگهای بسیار روشن و گیرا مراقب باشید، آنها تمام توجه را به خود جلب می کنند.
  • از آرایش روشن در کنار لباس های خردلی نترسید.
  • اگر از لباس خردلی برای بالاتنه و یا مانتو خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که به خوبی با رنگ پوست شما ترکیب می شود. نباید شما را رنگ پریده کند.