پانچو را با چه لباسی ست کنیم ؟ نحوه ست کردن پانچو
Views 3,250 بازدید
Calendar icon 3 ماه پیش

پانچو را با چه لباسی ست کنیم ؟ نحوه ست کردن پانچو

از جمله لباس هایی که در هوای سرد مورد استفاده قرار می گیرد پانچو است که با جنس پشمی و موهر تهیه می شود. پانچو به دلیل مدل آزاد و راحتی که دارد معمولا روی لباس های دیگر پوشیده می شود. انتهای پانچو معمولا به شکل دایره یا مستطیل است و به شکل دکمه دار و جلوبسته وجود دارد. در این مطلب می خواهیم به نحوه ست کردن پانچو بپردازیم و اینکه با چه لباس هایی می توانیم پانچو را بپوشیم. اگر برای شما سوال شده که پانچو را با چه لباسی ست کنیم، تا انتها با آی بولک همراه باشید.

پانچو را با چه لباسی بپوشیم

پانچو هرچقدر هم که گرم باشد باید برای زیر آن یک لباس مناسب تهیه کنید، لباسی که زیر پانچو می پوشید نباید گشاد باشد و بهتر است یک بلوز بافت آستین بلند جذب زیر آن تن کنید. برای استایل کردن با پانچو گزینه هایی وجود دارد که با توجه به نوع سلیقه و لباس هایی که دارید، می توانید یکی از آنها را انتخاب و یک استایل جذاب داشته باشید.


چند ست پیشنهادی با پانچو

در ادامه چند ست پیشنهادی با پانچو را با شما به اشتراک می گذاریم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

ست کردن پانچو با شلوار مام استایل و نیم بوت

یکی از انواع استایل که می توانید با پانچو داشته باشید، استفاده از پانچو بهمراه شلوار مام استایل است. برای این ترکیب بهتر است قد پانچوی شما زیاد بلند نباشد. برای تکمیل این استایل می توانید از نیم بوت استفاده کنید.

ست پانچو با شلوار بوت کات و کتونی

اگر می خواهید با پانچو یک استایل متفاوت داشته باشید، می توانید بهمراه آن شلوار بوت کات بپوشید. از آنجایی که شلوار بوت کات بهمراه بوت ترکیب جالبی نمی شود، بهتر است برای انتخاب کفش به سراغ کتانی بروید.

ست کردن پانچو با لگ چرم و بوت

لگ چرم از جمله آیتم هایی است که لباس های مختلف ترکیب خوبی پیدا می کند. برای ست کردن پانچو نیز می توانید لگ چرم را انتخاب کنید و آنرا با بوت بلند و یا نیم بوت بپوشید.

ست پانچو با شلوار مام فیت و کالج

اگر برای رفتن به یک دورهمی می خواهید از پانچو استفاده کنید، می توانید آنرا بهمراه شلوار مام فیت ست کنید و برای تکمیل استایل یک کفش کالج را به استایل خود اضافه کنید. البته توجه کنید که برای چنین استایلی بهتر است قد بلندی داشته باشید.

پانچو با شلوار جاگر چرم و نیم بوت پاشنه دار

یک استایل دیگر با پانچو، استفاده از شلوار جاگر چرم بهمراه نیم بوت است. بهتر است بوت شما پاشنه دار باشد. به عنوان لباس زیر پانچو می توانید از یک بافت یقه اسکی استفاده کنید.

ست پانچو با شلوار اسکینی و بوت بلند

از آنجایی که پانچو حالت گشاد و آزادی دارد، پوشیدن یک شلوار جین اسکینی بهمراه آن می تواند گزینه مناسبی باشد. برای تکمیل این استایل بوت بلند بپوشید و ترجیحا بلیزی که زیر پانچو را می پوشید را داخل شلوارتان بزنید.

پانچو با شلوار مام استایل و بوت بند دار

چنانچه تیپ های اسپرت را ترجیح می دهید و نمی دانید پانچو را با چه لباسی بپوشید،ابتدا زیر پانچو یک بافت آستین بلند بپوشید. سپس شلوار مام استایل را به این ترکیب اضافه کنید و برای تکمیل استایلتان بوت بند دار بپوشید.

ست کردن پانچو با شلوار اسکینی و آگ

از جمله تیپ های متفاوت با پانچو، ترکیب آن با شلوار اسکینی و کفش آگ است. ممکن است بوت های آگ سلیقه همه افراد نباشد اما بدانید از ترکیب آن با پانچو پشیمان نخواهید شد.

نکته:

  • بهتر است بهمراه پانچو از سر کردن روسری های خیلی برگ خودداری کنید چون شما را شلخته نشان می دهد.
  • حتما لباسی که زیر پانچو می پوشید آستین بلند و جذب باشد.