7 سبک محبوب شلوار جین زنانه برای سال 2024

با فرا رسیدن سال جدید باید به فکر تعویض شلوار جین قدیمی خود با مدل های جدید و به روز سال باشید. مد هر سال عوض می شود و ممکن است چیزی که پارسال ترند بوده است امسال هیچ رونق و جذابیتی برای عموم جامعه نداشته باشد. در نتیجه تصمیم گرفتیم تا شما را با جدیدترین مدل های شلوار جین زنانه آشنا کنیم. شلوار جین زنانه زیادی امسال ترند شده است ولی ما در این مقاله به بررسی 7 مورد برتر از این دسته شلوارها می پردازیم. حتما از پیشنهاد های ما استفاده کنید و از مدل های زیر حداقل یکی یا دو مورد را تهیه و در کمد لباس های خود نگهداری کنید. با این کار همگام با استایل سال قدم بر میدارید و به روز هستید. با یکدیگر به بررسی 7 مدل برتر شلوار جین در سال جدید می پردازیم.

7 مدل برتر شلوار جین زنانه

در این بخش به بررسی 7 مدل برتر شلوارهای جین زنانه در سال جدید می پردازیم. با وجود مدل های بسیار زیاد و ترند شده شلوار جین در سال جدید سعی کردیم بهترین ها را گلچین و به شما معرفی کنیم. 7 مدل برتر شلوار جین زنانه در سال جدید عبارتند از:

  1. شلوار گشاد (Flared)

به طرز غیرقابل باوری شلوارهای جین گشاد امسال ترند شده است. هر چقدر که به سمت پایین می رویم گشادی این مدل شلوارها بیشتر می شود. شلوارهای گشاد از قدیم وجود داشته اند ولی امسال بسیار فراگیر و ترند شده اند. جالب است بدانید قدمت شلوارهای جین گشاد زنانه به دهه 70 میلادی برمی گردد. اگر دوست ندارید اندام شما بیرون بزند و جلب توجه کند شلوارجین گشاد زنانه بهترین انتخاب برای شماست. البته راحتی در این سبک از شلوار جین حرف اول را می زند.

  1. شلوار جین قد بلند (High Rise)

محبوبیت شلوار جین زنانه قد بلند روز به روز در حال افزایش است. شلوار جین قد بلند نسبت به سایر انواع شلوار جین زنانه قد بلند تری دارد. کمر شلوارهای جین زنانه قد بلند یا روی ناف است یا بالاتر از ناف قرار می گیرد. به همین دلیل قد این شلوارها بسیار بلند است. حال ممکن است سوال پیش بیاید که چرا باید شلوار جین زنانه قد بلند را انتخاب کنیم. شلوار جین قد بلند قسمت ناحیه شکم را صاف نشان می دهد و همین موضوع باعث می شود تا بدن شکل طبیعی خود را حفظ کند و به دیگران نمایش دهد. به طور خلاصه شلوار جین بلند راحت، جذاب و البته بسیار شیک است. توصیه می کنیم حتما در خرید بعدیتان از این مدل شلوار جین زنانه دیدن کنید.
برای آشنایی و راهنمایی کامل مطلب راهنمای جامع انواع شلوار جین زنانه را مطالعه کنید.

  1. شلوار جین زنانه خیلی پر رنگ

 حتما شما هم هنگام خرید شلوار جین رنگ هایی نظیر مشکی زاغی یا مشکی پرکلاغی را شنیده اید. ولی چرا چنین رنگ هایی وجود دارند. مگر رنگ مشکی یک رنگ واحد نیست که چنین رنگ هایی از آن مشتق شده اند؟ در جواب باید خدمت شما عرض کنیم که شلوارهای جین از پارچه ای به نام دنیم یا Denim تولید می شوند و پارچه دنیم نیز خود از پنبه سفید تشکیل شده است. به همین دلیل تولیدکنندگان شلوار جین زنانه برای رسیدن به رنگ مدنظر در هنگام تولید به این شلوارها رنگ اضافه می کنند. شلوار جین زنانه خیلی پر رزنگ همانطور که از نامش پیداست در هنگام تولید در معرض غلظت بسیار زیادی از رنگ قرار می گیرد. در مقایسه با سایر شلوارهای هم رنگ خود معمولا تیره تر و طیف رنگی کامل تری دارند. عده از افراد رنگ های خیلی تیره را دوست دارند. اگر شما نیز در این دسته قرار می گیرد به شما توصیه می کنیم از شلوار جین زنانه پر رنگ استفاده کنید.


  1. شلوار جین زنانه کراس

به جرئت می توان گفت این سبک از شلوارهای جین زنانه چه امسال چه سال های بعد جزو پرطرفدارها و ترندهای بازار شلوار جین زنانه قرار داشته باشند. شلوار جین زنانه کراس دسته ای از شلوارهای جین است که قد کوتاه تری نسبت به سایر مدل ها دارد. شلوار جین زنانه کراس معمولا تا قوزک پا یا ساق پا کشیده می شود و در همین حدود باقی می ماند. یعنی مانند سایر شلوارها نیست که ممکن است تا قسمت انتهایی پا به پایین بیاند. این مدل از شلوارهای جین مشتریان طرفداران بسیار زیادی خصوصا در فصول بهار و تابستان دارد. زیرا در هنگام پوشیدن شلوار جین زنانه کراس قسمت انتهایی پا شما در معرض تماس مستقیم با هوا آزاد است و همین موضوع خصوصا در گرما طاقت فرسا کمک بسیار خوبی برای رهایی از گرما است.
همچنین بخوانید: راهنمای کامل شلوار جین کش دار زنانه

  1. شلوار جین زنانه سنگ شور

حتما با شلوار جین زنانه سنگ شور آشنایی کافی دارید. از ویژگی های اصلی شلوار جین زنانه سنگ شور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از سایر مدل ها نرم تر است
  • رنگ این مدل شلوارها دیرتر از بقیه مدل ها می رود
  • شستشو نگهداری از شلوارهای جین زنانه آسان است
  • ظاهر فوق العاده زیبایی را به شما می بخشند

  1. شلوار جین زنانه بوی فرند

اگر در این لیست نامی از شلوار جین زنانه بوی فرند نمی آمد قطعا این مقاله کامل نبود. بوی فرند اصطلاحی است که برای شلوارهای جین زنانه ای به کار می رود که در اصل از روی مدل پسرانه کپی برداری شده اند. بیشتر شلوارهای جین زنانه بوی فرند دارای گشادی خاصی هستند که همین موضوع آنها را محبوب می کند. در مدل های دیگر شلوار جین زنانه بوی فرند ممکن است دمپا به سمت بالا تا خورده باشد. شلوار جین بوی فرند گرچه برای تمام استایل ها مناسب است ولی بیشتر از همه مناسب تیپ های غیر رسمی یا کژوال است. اگر شیک پوش هستید و در عین حال به دنبال یک شلوار جین زنانه راحت می گردید حتما نگاهی به مدل بوی فرند داشته باشید.
مطلب پیشنهادی: همه ی آنچه باید درباره شلوار جین بوی فرند بدانید

نتیجه گیری

در این لیست سعی کردیم به بررسی محبوب ترین و در عین حال جدیدترین شلوارهای جین زنانه بپردازیم. صنعت مد و فشن همه ساله در حال تغییر است و این تغییر با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است. زا برترین انواع شلوار جین زنانه در سال جدید می توان به مدل های گشاد، قد بلند، پر رنگ، کراپ، سنگ شور و البته بوی فرند اشاره کرد. ویژگی ها و دلیال ترند شدن هر یک از این مدل ها را با یکدیگر بررسی کردیم و گفتیم که هر کدام از این مدل ها به به سبک و استایلی می آید. امیدواریم از این مقاله نهایت لذت را برده باشید.