راز زیبایی استایل زنانه با شلوارهای جین بگ، نیم بگ و واید
Views 0 بازدید
Calendar icon 3 ماه پیش

راز زیبایی استایل زنانه با شلوارهای جین بگ، نیم بگ و واید

راز زیبایی استایل زنانه با شلوارهای جین بگ، نیم بگ و واید

شلوار جین، جزء جدا ناپذیر کمد لباس هر خانمی است. این شلوارها دیگر فقط به مدل‌های تنگ و چسبان محدود نمی‌شوند. امروزه شلوارهای جین گشاد با مدل‌های مختلفی مانند بگ، نیم بگ و واید در بازار موجود شده‌اند که بین افراد جامعه بسیار محبوب و پرطرف‌دار هستند. در این مقاله، قصد داریم به بررسی راز زیبایی استایل زنانه با شلوارهای جین بگ، نیم بگ و واید بپردازیم. 

این شلوارها از مرسوم‌ترین و محبوب‌ترین شلوارها در بین تمام افراد جامعه هستند و هم خانم‌ها و هم آقایان در رنج سنی مختلفی به پوشیدن این نوع شلوارها تمایل دارند. چون با ایجاد فضایی آزاد و راحت، استایلی شیک و مدرن را به ارمغان می‌آورند.

ما در این مقاله یک راهنمای کامل و جامع برای خرید انواع شلوار جین بگ، شلوار جین نیم بگ و شلوار جین واید از بهترین فروشگاه پوشاک زنانه با بهترین کیفیت ارائه می‌کنیم تا با تهیه این مدل شلوارها انواع استایل کژوال و روزمره را داشته باشید.

 

شلوار جین بگ

شلوار جین بگ که به شلوار جین گشاد نیز معروف است، از دهه 90 میلادی دوباره به دنیای مد بازگشته و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این شلوارها با داشتن فاق بلند و دمپای گشاد، برای خانم‌هایی با هر فرم بدنی مناسب هستند. بیشتر خانم‌ها در فصل گرم سال ترجیح میدهند از شلوارهای بگ به جای شلوارهای جذب و چسبان استفاده کنند تا خنکی و راحتی را تجربه کنند.

شلوار جین بگ از قسمت کمر کاملاً فیت تن هستند البته در اکثر مدل‌ها در قسمت کمر، کش دوزی هستند که راحتی این شلوار را دوچندان کرده است و سپس از کمر به پایین آزاد و گشاد هستند. این شلوارها با انواع کت‌ها و شومیزها قابل ست کردن است و برای استایل‌های کژوال و نیمه رسمی هم انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

این شلوارها علاوه بر ایجاد حس راحتی، فرمی زیبا به اندام و استایل شما می‌دهد. شلوار بگ با توجه که کاربرد گسترده‌ای که برای تمام فصول دارد، دارای جنس‌های مختلفی است که شما می‌توانید بر اساس سلیقه و استایل خود، جنس مورد نظرتان را از بهترین فروشگاه پوشاک زنانه انتخاب کنید.
همچنین بخوانید: شلوار جین بگ چیست | نکات خرید و انتخاب شلوار جین بگ زنانه

ست کردن شلوار جین بگ

شلوار جین بگ در سال‌های اخیر همچنان جزو ترندهای پوشاک بوده که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بهترین فروشگاه پوشاک زنانه وجود دارد و با آیتم‌های متفاوتی می‌توانید آن را استایل کنید.

  • برای داشتن استایلی کژوال، می‌توانید شلوار جین بگ را با تیشرت یا تاپ ساده و کتانی بپوشید. بهتر است دمپای شلوار روی کفش شما را کاملاً بپوشاند تا تیپ قشنگ‌تری داشته باشید.
  • شلوار بگ را با مانتوهای جلوباز و انواع شومیزها می‌توانید ست کنید برای یک استایل اسپرت انتخاب خوبی است.

  • اگر می‌خواهید استایلی رسمی‌تر داشته باشید، می‌توانید از پیراهن یا بلوز و کفش پاشنه بلند استفاده کنید.
  • برای ایجاد تنوع، می‌توانید از کمربند برای جمع کردن کمر شلوار و یا تا زدن دمپای آن استفاده کنید. ولی تا زدن دمپای شلوار را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم؛ چون تمام زیبایی شلوار به دمپاهای گشاد آن است.

شلوار جین نیم بگ

یکی از رایج‌ترین انواع شلوار در بین خانم‌ها شلوارهای نیم بگ هستند، مخصوصا برای کسانی که گشاد بودن زیاد شلوارهای بگ را نمی‌پسندند. این شلوارها به دلیل راحتی و فرم زیبایی که دارند برای همه خانم‌ها با هر رنج سنی جذاب است و با آیتم‌های مختلفی هم به راحتی ست می‌شود.

.شلوار جین نیم بگ، حالتی بین شلوار جین اسکینی و شلوار جین بگ دارد. این شلوارها همانند شلوارهای بگ از قسمت کمر کاملاً فیت تن هستند و در قسمت ران و پاها گشاد و آزاد می‌شوند؛ ولی نسبت به تمام بگ راسته‌تر و تنگ‌تر هستند. شلوار جین نیم بگ برای خانم‌هایی که به دنبال استایلی راحت و در عین حال شیک هستند، ایده‌آل است.

ست کردن شلوار جین نیم بگ

  • برای یک استایل کژوال با شلوار جین نیم بگ می‌توانید از انواع تاپ، تیشرت، پیراهن و بلوز برای ست کردن استفاده کنید.
  • برای داشتن استایلی اسپرت، می‌توانید از این شلوار با کتانی‌های لژ دار استفاده کنید. بهتر است شلوار کاملاً روی کتانی شما را پوشش دهد تا هم استایل شکی داشته باشید و هم قدبلندتر به نظر برسید.
  • برای استایلی رسمی‌تر، می‌توانید شلوار نیم بگ را کت کوتاه به همراه بوت یا نیم بوت ست کنید.
  • ست شلوار نیم بگ و انواع مانتو کتی یک استایل زیبا و در عین حال اسپرت به شما می‌دهد.
  • ست مانتوهای اورسایز و شلوار نیم بگ یک استایل لش طور و راحت است. اگر قد بلند هستید از این ست غافل نشوید؛ ولی اگر قد کوتاهی دارید مانتو اورسایز بلند اصلاً استفاده نکنید.
همچنین بخوانید: تفاوت شلوار بگ و نیم بگ

اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است از شلوارهای جین گشاد با فاق بلند استفاده کنید تا پاهایتان بلندتر به نظر برسد. اگر اندام چاقی دارید، بهتر است از شلوارهای جین گشاد با رنگ‌های تیره استفاده کنید. پوشیدن شلوارهای جین بگ و نیم بگ برای هر فرم اندامی مناسب است و با رعایت نکات ست کردن، می‌توانید استایل‌های متفاوتی برای موقعیت‌های مختلف داشته باشید. تمامی این شلوارها را می‌توانید از بهترین فروشگاه پوشاک زنانه با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

شلوار جین واید

پیشینه شلوار جین واید به سال 1910 میلادی برمی گردد، این شلوارها از لباس های چینی ها الهام گرفته شده اند. امروزه این شلوارها به عنوان یک سبک از استایل کژوال در بین خانم ها محبوبیت زیادی دارد.

شلوار جین واید که به شلوار جین پاچه گشاد نیز معروف است، در قسمت کمر و باسن جذب و چسبان هستند و از ناحیه ران تا پایین پا کاملاً گشاد است. این شلوارها برای خانم‌های بلند قد و لاغر اندام مناسب‌تر هستند.

ست کردن شلوار جین واید

  • شلوار جین واید را می‌توانید با تاپ یا تیشرت و کتانی بپوشید و از استایلی کژوال و راحت لذت ببرید. در موقعیت‌هایی مانند خرید و گشت و گذار و دورهمی‌های دوستانه این استایل سبک باعث می‌شود اصلاً احساس خستگی نداشته باشید.
  • شلوارهای واید را با بلوز و پیراهن و کفش پاشنه بلند می‌توانید ست کنید که برای موقعیت‌هایی مانند مهمانی‌ها و دورهمی‌ها و حتی مجالس شادی استایلی شیک و امروزی به شما می‌دهد.

  • برای داشتن یک استایل اسپرت در فصل سرد سال، می‌توانید شلوار واید خود را با انواع هودی و دورس و کت‌های کوتاه به همراه کفش‌های پاییزه مانند نیم بوت ست کنید.
  • شلوار جین واید برای ست کردن در تابستان و زمستان هم مناسب است. می‌توانید در تابستان با انواع شومیز و مانتوهای کوتاه و تیشرت‌ها بپوشید. در زمستان با انواع کت‌ها و ژاکت و کاپشن کوتاه استایل اسپرتی به شما می‌دهد.

در نهایت اگر قد کوتاهی دارید پوشیدن شلوار واید جین پاهای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد که کمک می‌کند قد بلندتر دیده شوید. برای تهیه شلوار واید در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع می‌توانید از بهترین فروشگاه پوشاک زنانه محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی: راهنمای جامع انواع شلوار جین زنانه

نحوه شستشوی شلوارهای جین

درست است که جین، پارچه‌ای با دوام و ماندگار است، اما به طور کلی برای افزایش طول عمر شلوار جین خود و برای شستشوی شلوارهای جین گشاد، از آب سرد و شوینده ملایم استفاده کنید. برای خشک کردن هم شلوار را از کمر به صورت ایستاده آویزان کنید تا بدون چروک شدن خشک شود و زحمت اتو کشی نداشته باشد. ولی اگر نیاز به اتو کشیدن داشت، از اتو بخار استفاده کنید تا چروک‌های آن به طور کامل باز شود.

خرید اینترنتی شلوار جین بگ

امروزه با توجه به گستردگی اینترنت در جهان اکثر افراد به خرید اینترنتی روی آورده‌اند و به عنوان یک فرهنگ در بین مردم جا افتاده است. در کشور ما هم از این امر مستثنی نبوده و اکثریت تمایل دارند خریدهای خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

در خرید اینترنتی باید به یک سری موارد دقت کنید تا خرید مطمئنی داشته باشید. حتماً از صحت سایت مطمئن شوید و خرید خود را از سایت‌های معتبر و با سابقه انجام دهید. همچنین حتماً نظرات بقیه خریداران و رضایت مشتریان را مطالعه کنید. از سایتی خرید کنید که عکس‌های محصول، واقعی باشند.

در ضمن، سایتی که قصد خرید از آن را دارید باید موارد امنیتی را رعایت کرده باشد. یعنی حتماً نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) را داشته باشد. آدرس و شماره تماس فروشگاه باید در دسترس شما باشد. تمامی این موارد در وب سایت بهترین فروشگاه پوشاک زنانه رعایت شده است که می‌توانید با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهید.

 

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعاتی در مورد انواع شلوارهای گشاد برای شما ارائه دادیم. با کمی خلاقیت، می‌توانید از این شلوارها برای استایل‌های منحصر به فرد خود استفاده کنید و در هر موقعیتی خاص و جذاب باشید. در نهایت مهم‌ترین نکته در پوشیدن این شلوارها، داشتن اعتماد به نفس است. وقتی احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، این حس به دیگران نیز منتقل می‌شود.

اگر می‌خواهید از این شلوارهای شیک در استایل خود استفاده کنید، از بهترین فروشگاه پوشاک زنانه با تحویل فوری، شلوار مناسب استایل خود را انتخاب کنید درب منزل تحویل بگیرید و از تیپ زیبا و مدرن خود لذت ببرید.