جشنواره تور 2 روزه آی بولک ❤️ + شرایط و نحوه ثبت نام
Views 0 بازدید
Calendar icon 4 ماه پیش

جشنواره تور 2 روزه آی بولک ❤️ + شرایط و نحوه ثبت نام


از پرواز آی‌بولک جا نمون ❤️

برنامه از این قراره که از بین خریداران اینترنتی اسفندماه وبسایت آی بولک قراره پنج نفر به قید قرعه با یک تور جذاب دوروزه به گرگان بیان و میهمان آی بولک باشند.ما در این تور دو روزه رایگان آی‌بولک قراره کلی با شما همراهان همیشگی آی‌بولک خوش بگذرونیم و شهر زیبای گرگان رو باهم بگردیم و شما رو با سوپرایزهامون خوشحال کنیم.

 

معرفی تور 2 روزه آی‌بولک

 در این تور شما با پروازی از تهران به مقصد شهرمون گرگان میاید، در بهترین هتل جنگلی گرگان یعنی هتل جهانگردی به مدت 2 شب اسکان دارید و قراره از تمامی مناطق زیبای شهر با ون اختصاصی و تور لیدر محلی دیدن کنید. راستی تا یادمون نرفته بهتون بگم که در این تور دو روزه تمامی هزینه های سفر از جمله رفت وآمد شما، هزینه هتل، صبحانه نهار و شام، هزینه رفت آمد شهری ، دیدن بافت تاریخی و جنگل های هیرکانی رایگانه و شما قرار نیست بابت هیچ چیزی هزینه کنید.

البته سوپرایز اصلی ما زمانیه که شما به فروشگاه حضوری مجموعه تشریف میارید، تمام برندگان خوش شانس تور دو روزه آی‌بولک میتوانند 5.000.000 تومان از فروشگاه حضوری ما خرید رایگان کنند و با این خرید لذت سفرشون رو چندین برابر کنند.


شرایط شرکت در جشنواره تور 2 روزه آی بولک

برای شرکت تو جشنواره تور 2 روزه آی‌بولک فقط و فقط کافیه وارد وب سایت آی بولک بشید و خرید اینترنتی بالای یک میلیون تومن داشته باشید. 

هر خرید اینترنتی بالا یک میلیون تومان یک شانس برای برنده شدن تو این جشنواره است. یادتون نره که این پرواز فقط و فقط 5 تا ظرفیت داره؛ پس همین الان شانس خودت رو امتحان کن و بلیط سفر رو مال خودت کن.شما تا روز 29 اسفند ماه 1402 فرصت دارید که در این جشنواره شرکت کنید و شانس خودتون رو امتحان کنید.

  〈 یادتون نره هر 1میلیون تومان خرید اینترنتی از مجموعه آی‌بولک = 1 شانس بیشتر برای برنده شدن : تا فرصت هست بلیط سفرت رو قطعی کن. 〉