با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم | نحوه ست کردن لباس با شلوار اسلش با لباس
Views 5,104 بازدید
Calendar icon 2 سال پیش

با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم | نحوه ست کردن لباس با شلوار اسلش با لباس

شلوارهای اسلش امروزه در میان دختران و پسران جوان بسیار محبوب شده است.در ادامه این مطلب نحوه ست کردن شلوار اسلش با لباس و کفش را می آموزید و اینکه چه کفشی با شلوار اسلش دخترانه و پسرانه بپوشید را یاد خواهید گرفت. با آی بولک همراه باشید.



بسیاری از بازیگران و ورزشکاران معروف از این شلوار استفاده می کنند. دیوید بکهام بازیکن معروف کشور انگلستان، یکی از طرفداران اصلی شلوار اسلش است. در نگاه اول ممکن شما فکر کنید، شلوار اسلش یک شلوار ورزشی یا راحتی برای منزل است. اما امروزه پسران و دختران جوان، از این شلوار در موقعیت های مختلف مانند مهمانی ها، مجالس و ورزش استفاده می کنند. این شلوار برای انواع تیپ ها مناسب است. اما باید توجه داشته باشید، شلوار اسلش برای تیپ های رسمی مناسب نمی باشد.


با شلوار اسلش چه کفشی بپوشیم | نحوه ست کردن لباس با شلوار اسلش

طراحان لباس، شلوار اسلش را در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می کنند. شما می توانید این شلوار را برای تیپ های ورزشی، اسپرت و یا معمولی استفاده کنید. شلوار اسلش با تی شرت، هودی، سویشرت و پیراهن به خوبی ست می شود. یکی از مواردی که هنگام ست کردن با این شلوار باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب کفش مناسب برای شلوار اسلش است.

تولید کنندگان کفش، طرح های بسیار زیادی برای سلیقه های مختلف تولید می کنند. شما می توانید در بازار کفش های اسپرت، مجلسی، ورزشی، کالج و بسیاری دیگر از طرح ها را پیدا کنید. کفش های اسپرت و ورزشی به خوبی با شلوار اسلش ست می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ست کردن شلوار اسلش با کفش مناسب تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.



شلوار اسلش چیست؟

طراحان لباس، شلوار اسلش را ابتدا برای ورزشکاران طراحی کردند. این شلوار بیشتر از جنس پنبه و پلی استر برای افراد ورزشکار تولید می شد. شلوار اسلش علاوه بر راحتی، دوام بسیار خوبی نیز دارد. این شلوار به دلیل داشتن بافت کشی، اندام ورزشکاران را زیباتر و جذاب تر نشان می دهد و به همین دلیل محبوبیت بالایی دارد.

به مرور افراد معروف از این شلوار در موقعیت های مختلف استفاده کردند، به همین دلیل دختران و پسران جوان به استایل این شلوار علاقمند شدند. امروزه شلوار اسلش به رقیب اصلی شلوار جین و کتان در بازار تبدیل شده است. این شلوار برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب بوده و علاوه بر راحتی، بسیار شیک و زیبا است.

امروزه می توانید شلوار اسلش را در جنس های مختلفی مانند کتان، پنبه، پشم و کشباف در بازار پیدا کنید. شلوار اسلش در رنگ های مختلف تولید می شود. ممکن است طراحان لباس در قسمت کمر این شلوار بندی را برای زیبایی بیشتر تعبیه کنند. محبوب ترین جنس این نوع شلوار، پارچه ‌ای است که ظاهری کاملا اسپرت دارد و قسمت ساق پای آن به صورت کشی یا بسیار تنگ طراحی شده است.

چگونگی ست ‌کردن با شلوار اسلش

شلوار اسلش برای ست کردن بسیار مناسب است و علاوه بر راحتی بسیار شیک و جذاب است. پرطرفدارترین رنگ های شلوار اسلش، رنگ های خاکستری، طوسی و مشکی  هستند. رنگ مشکی شلوار اسلش با انواع تی شرت ها، هودی ها و پیراهن ها به خوبی ست می شود. شما از شلوار اسلش و تی شرت می توانید در موقعیت های روزمره خود مانند ورزش و دورهمی ها استفاده کنید.

شما می توانید شلوار اسلش را با هودی نیز ست کنید. در فصول سرد سال استفاده از شلوار اسلش پشمی و هودی هم رنگ شلوار می تواند استایل بسیار شیکی به شما بدهد. در حال حاضر دختران و پسران جوان از شلوار اسلش برای تیپ های معمولی، اسپرت و ورزشی استفاده می کنند.

این شلوار برای افراد ورزشکار و کسانی که اندام متناسب دارند، بسیار مناسب است. این شلوارها به دلیل جذب بودن، اندام شما را زیباتر نشان می دهد. افرادی که اضافه وزن دارند، بهتر است از این شلوار استفاده نکند. زیرا این شلوار اندام آنها را چاق تر نشان خواهد داد. همچنین این شلوار برای افرادی که پاهای لاغری دارند مناسب نیست زیرا پاهای آنها در شلوار اسلش گم خواهد شد.


کفش مناسب با شلوار اسلش

شلوار اسلش با کفش های بسیار زیادی ست می شود. کفش های کتانی، مناسب ترین کفش برای انواع شلوارهای اسلش است. شما می توانید شلوارهای اسلش را با توجه به رنگ، با کفش های کتانی به خوبی ست کنید. برای مثال هنگام استفاده از شلوار اسلش مشکی، استفاده از کتانی سفید شما را بسیار شیک پوش و جذاب نشان خواهد داد. اما هنگام استفاده از شلوارهای اسلش به رنگ روشن بهتر است از کتانی سفید استفاده کنید. انتخاب رنگ مناسب، بیشتر به سلیقه شما بستگی دارد.

 کتانی های ورزشی با شلوارهای اسلش گشاد به خوبی ست می شوند. این ست علاوه بر زیبایی، بسیار راحت است. در هنگام انتخاب کفش مناسب، حتما به رنگ شلوار و جوراب خود دقت داشته باشید. از پوشیدن کفش هایی به رنگ متضاد با شلوار اجتناب کنید. انتخاب کفش مناسب، در ظاهر و تیپ شما بسیار تاثیر می گذارد. کفش های رسمی برای شلوارهای اسلش از جنس کتان، فاستونی و کبریتی مناسب تر است.

شلوار اسلش برای انواع فصول سال مناسب است. شما در فصل زمستان می توانید شلوار اسلش خود را با کفش های مانند نیم بوت یا کتانی ساق بلند ست کنید. در فصل تابستان نیز می توانید شلوار اسلش را با صندل های تابستانی بپوشید.

امروزه دختران جوان نیز به شلوار اسلش بسیار علاقمند شده اند. دختر خانم ها می توانند شلوار اسلش را با کفش های کتانی، اسپرت و کفش های پاشنه بلند ست کنند. انتخاب کفش مناسب با شلوار اسلش در زیباتر و شیک پوش بودن شما بسیار تاثیر گذار است.

طرح های مختلفی از کفش ها، با شلوارهای اسلش به راحتی ست می شوند. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که از یک کفش کاملا تمیز استفاده کنید. کفش های نامناسب و کثیف با شلوارهای اسلش ظاهری مطلوبی ندارند. همچنین استفاده از کفش های مجلسی و رسمی، با شلوارهای اسلش توصیه نمی شود.

شما همچنین می توانید برای داشتن استایل خاص، از کفش های کالج نیز استفاده کنید. کفش های کالج طرفداران خاص خود را دارد. همانطور که می بینید شلوار اسلش، یک شلوار همه کاره است و شما می توانید این شلوار را با کفش ها و لباس های مختلفی ست کنید و شیک پوش به نظر برسید. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.