8 عطر مخصوص خانم‌های شیک

8 عطر مخصوص خانم‌های شیک

وقتی کسی را ملاقات می‌کنید، عطر شما اولین چیزی است که قبل از اینکه کلمات از دهان شما خارج شوند، شما را معرفی می‌کند. به عنوان یک خانم خیلی مهم است که عطر مخصوص خود را داشته باشید. اگر به دنبال شناخت بهترین عطر مخصوص خانم‌های شیک هستید که باعث شود یک امضای خوشبو از شما در هرکجا که قدم گذاشتید ماندگار شود، پیشنهاد می‌کنیم با ما در معرفی 8 عطر مخصوص خانم‌های شیک همراه باشید. در صنعت عطر، می‌گویند رایحه در مورد احساسی است شما به دیگران منتقل می‌کنید. استفاده از یک عطر زنانه شیک حتی می‌تواند خلق‌وخوی شما را بهبود بخشد و روی رفتار و شخصیت شما تأثیرگذار باشد.

 

  • Yves Saint Laurent Libre Intense

اولین عطر مخصوص خانم‌های شیک، Libre Intense است که یک رایحه گلی بی‌نظیر که نت‌های جاودانه و معاصر را گرد هم می‌آورد و حسی است که در یک بطری بسته‌بندی شده است. این رایحه با نت‌های ابتدایی اسطوخودوس، پرتقال ماندارین و ترنج باز می‌شود که هر سه احساس تازگی را در آغاز عطر به ارمغان می‌آورند. در قلب این عطر، نت‌های تعیین‌کننده یاسمین سامباک، ارکیده، اسطوخودوس و شکوفه پرتقال نهفته است که جوهره گلی رایحه را تشدید می‌کند. در نهایت، نت‌های پایانی با پایه عنبر، خس‌خس، وانیل و دانه تونکا به رایحه این عطر زنانه شیک گرما و عمق می‌بخشند و به آن پیچ‌وتاب حس شدیدی می‌دهد که در تمام مدت استفاده باقی می‌ماند.
افزایش ماندگاری بوی عطر و ادکلن | نکات طلایی که باید بدانید

  • جورجیو آرمانی My Way

دومین جایگاه در لیست 8 عطر مخصوص خانم‌های شیک  My Wayاست. عطری زنانه که رایحه‌های مختلف دنیا را گرد هم می‌آورد، آرمانی مای وی جشنی از زندگی، دستاوردها و آرزوهاست. این عطر که الهام بخش انسان برای گسترش افق دید اوست، واقعاً نشان می دهد که چگونه می توان زندگی را با قوانین خود کشف کرد و زندگی کرد. این عطر شروعی نسبتاً پرانرژی و با طراوت را به همراه دارد و نت‌ها ابتدایی آن با رایحه گل‌های سفید، رایحه‌های چوبی و خاکی و در ادامه با رایحه‌های ترنج و شکوفه پرتقال باز می‌شود. در قلب نت‌های میانی آن گل یاس نهفته است که در واقع رایحه اصلی گل را به این عطر زنانه شیک اضافه می‌کند. در نهایت، نت‌های پایه چوب سدر، وانیل و مشک، عطر را با رایحه‌ای بسیار گرم و چوبی به پایان می‌رسانند و به My Way پخش بوی عالی می‌دهند که باعث می‌شود هر جا قدم بگذارید، سرها به سمت شما چرخانده شوند.

  • Gucci Bloom

گوچی بلوم بدون تردید بهترین عطر مخصوص خانم‌های شیک است که شما را به باغی پر از گل می‌برد. این یک عطر عاشقانه و رسمی است. گوچی بلوم در نت‌های ابتدایی خود با نرولی، ترنج، پرتقال ماندارین و لیمو باز می‌شود که همگی در اولین لحظه استفاده، احساسات شما را تسخیر می‌کنند. در قلب این عطر، شخصیت واقعی گوچی بلوم نهفته است، یعنی دسته‌ای از نت‌های گل‌های سفید مانند گل سرخ، یاس و شکوفه پرتقال، همراه با خزنده رانگون. این نت‌ها باعث تشدید گلی بودن عطر می‌شوند. این عطر زنانه شیک در نهایت به نت‌های مشک و چوب صندل می‌رسد که رایحه‌ای چوبی، گرم و شدید را به رایحه گل اضافه می‌کنند. گوچی بلوم بین زنانگی و قدرت به هماهنگ‌ترین شکل ممکن تعادل برقرار می‌کند و به همین دلیل به عنوان یکی از شیک‌ترین عطرهای زنانه شناخته می‌شود.

  • Versace Bright Crystal

همان‌طور که از نام آن پیداست، Versace Bright Crystal عطری روشن و پر جنب‌وجوش است که از اولین اسپریتز انرژی می‌بخشد. به عنوان عضوی از خانواده عطرهای میوه‌ای، این عطر روزمره، زنانه و ظریف است. با نت‌های بالای آکورد یخی، انار و یوزو، از همان ابتدا حواس شما را در آغوش می‌گیرد و تازه می‌کند. در قلب این عطر مخصوص خانم‌های شیک، نت میانی آن یعنی گل نیلوفر، ماگنولیا و گل صدتومانی نهفته است که آن رایحه زنانه گلی را به عطر اضافه می‌کند. در نهایت، نت‌های مشک و عنبر در آن جا می‌گیرند و پایانی گرم و تیره‌تر در عطر برای شما به ارمغان می‌آورند؛ چیزی که به زیبایی با نت‌های روشن و انرژی‌بخش در این عطر زنانه شیک ترکیب می‌شود.

  • ورساچه Dylan Turquoise

بدون شک این مورد باید در میان لیست 8 عطر مخصوص خانم‌های شیک جای می‌گرفت. یک عطر گلی احساسی، Dylan Turquoise، که رایحه سبک و تازه‌ی آن، عطری مناسب برای استفاده روزمره است. نت‌های ابتدایی لیمو، ماندارین و فلفل صورتی، عطر را به حالتی پرانرژی باز می‌کنند. آکوردهای شیرین‌تر و میوه‌ای با نت‌های انگور فرنگی سیاه و گواوا فریزیا به دست می‌آیند، در حالی که جوانه‌های مطلق و گلبرگ‌های یاس، آن حس گلی را به ارمغان می‌آورند. در ادامه گرما و چوب رایحه را از طریق نت‌های قوی چوب سدر و مشک وارد عطر می‌کند. این عطر زنانه شیک با بدنه شیشه‌ای فیروزه‌ای و درپوش طلایی باید روی میز آرایش هر خانم خاص پسندی باشد.

  • Jean Paul Gaultier La Belle

عطری شرقی که به بهترین وجه با عشق، جذابیت و وسوسه توصیف می‌شود. وقتی به دنبال معرفی 8 عطر مخصوص خانم‌های شیک بودیم، توصیف زیبایی از این عطر شنیدیم که میگفت La Belle از Jean Paul Gaultier حسی است که در یک بطری بسته بندی شده است. این عطر زنانه شیک با نت بالایی گلابی سبز باز می‌شود و شروعی درخشان و میوه‌ای به ارمغان می‌آورد. رایحه ی قالب آن از ترنج باعث تشدید آکورد میوه‌ای با کمی مرکبات می‌شود. در نهایت، نت‌های وانیل، آن حس تقریبا شیرین و گرم را به کل عطر می‌بخشد. این رایحه مطمئناً اعتیاد آور است و آن حس فوق العاده جذاب را به یک زن بسیار ظریف اضافه می‌کند.

  • Dolce & Gabbana Dolce Shine

درخشان و شاد، Dolce & Gabbana Dolce Shine به هر روز کسل‌کننده و پیش پا افتاده‌ای روح می‌بخشد.  شاید به همین دلیل است که در لیست 8 عطر مخصوص خانم‌های شیک  جای گرفته. Dolce Shine عطر گل‌های میوه‌ای از دوره بین زمستان و بهار در ایتالیا الهام گرفته شده است. نت‌های ابتدایی با تصویری از آفتاب درخشان، در کنار بادهای خنک و سرد به همراه انبوهی از گریپ‌فروت و انبه حواس شما را با خود درگیر می‌کند. در ادامه، آکوردهای گلی سفید را از میان نت‌های میانی یاس و شکوفه پرتقال خواهید دید. در نهایت چوب بلوند و چوب صندل یک جوهره عمیق و چوبی را به این عطر زنانه شیک اضافه می‌کنند.

  • کارولینا هررا Very Good Girl

مورد آخر از معرفی 8 عطر مخصوص خانم‌های شیک، برداشتی از عطر نمادین Good Girl توسط Carolina Herrera، Very Good Girl است که از همان اولین اسپریتز جسور، زیبا و فریبنده به نظر میرسد. رایحه گلی این عطر زنانه شیک برای هر زن مدرنی جذاب است. این عطر مخصوص خانم‌های شیک با نت‌های بالای انگور فرنگی قرمز و لیچی باز می‌شود که این دو در کنار هم، همان ترکیب جذاب میوه‌ای، شیرین و ترش را در شروع عطر به ارمغان می‌آورند. سپس، نت‌های اصلی گل رز،  آن آکورد گلی شدید را به شیرینی عطر اضافه می‌کنند. در نهایت، نت‌های خس‌خس و وانیل اساساً آن گرمای خاکی و شیرین را به ارمغان می آورند و تضمین می‌کنند که رایحه‌ی عطر ماندگارتر شود.

افزایش اعتماد به نفس خانم ها+ ترفند های کاربردی

سخن پایانی

در انتخاب یک عطر مخصوص خانم‌های شیک، سلیقه‌ی شخصی افراد خیلی دخیل است. آیا مشام شما به سمت نت‌های گلی تمایل دارد یا رایحه‌های مُشکی را ترجیح می‌دهید؟ آیا به رایحه‌ای با ماندگاری طولانی علاقه دارید یا به عطرهای ترکیبی علاقه دارید تا کنید تا بوی «شما» داشته باشد؟ در هر صورت، عطرهای پنج‌ستاره و درجه یک عموماً، عطرهایی هستند که فراتر از اصول اولیه عمل می‌کنند. عطرها می‌توانند در انواع پوست‌های مختلف بوی کاملاً متفاوتی داشته باشند که یافتن بهترین عطر مخصوص خانم‌های شیک را به یک تجربه شخصی تبدیل می‌کند.