لباس باشگاه مناسب افراد چاق
Views 3,288 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

لباس باشگاه مناسب افراد چاق

اکثر مردم با اشتیاق زیادی به باشگاه می روند، اما گاهی باشگاه رفتن برای کسانیکه اضافه وزن دارند می تواند کمی نگران کننده باشد. وقتی وارد سالن ورزش می شوید، افراد زیادی را می بینید که با لباس های مناسب و جذاب تمرین می کنند. اگر نگران لباس های زیبایی هستید که همه هنگام ورزش می پوشند، باید در مورد اینکه چه چیزی می توانید بپوشید با احتیاط عمل کنید. شما باید متوجه باشید که چه چیزی برای شما، زیبا به نظر می رسد و لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق چه لباسی است. قبل از خرید لباس باشگاه برای افراد چاق این مطلب را مطالعه نمایید.

لباس مناسب باشگاه برای افراد چاق

اگر کمی اضافه وزن دارید و احساس چاقی می کنید، برای رفتن به باشگاه به نکات زیر توجه کنید:

لباس ورزشی مناسب برای زنان چاق

اگر شما دارای اضافه وزن هستید، احتمال دارد که سایز سینه های شما نیز بزرگ باشد. ممکن است هنگام تمرین و یا انجام تمرینات هوازی شدید یا دویدن روی تردمیل احساس راحتی نکنید. بنابراین، یک سوتین ورزشی مناسب، مطمئناً برای شما مناسب خواهد بود. همچنین می تواند عرق شما را جذب کرده و شما را در حین تمرین راحت نگه دارد.

شلوار یوگا

این شلوار تعادل کاملی بین راحتی و استایل شما ایجاد می کند. از بین استایل های کراپ، ساق بلند یا تمام قد انتخاب کنید و آنها را با یک سوتین ورزشی مناسب، تی شرت یا پیراهن ترکیب کنید.

جوراب شلواری یا لگ بدنسازی

جوراب شلواری یا لگ مناسب بدنسازی است. در عین حال عملکرد را افزایش می دهد. به شما توصیه می کنیم به جای لباس هایی با رنگ های تیره به سراغ لباس های با رنگ روشن و شاد تنگ بروید. می توانید آنها را با تی شرت، تاپ یا سوتین ورزشی مورد علاقه خود ست کنید.

شلوارک

شلوارک به شما اجازه می دهد در انجام حرکات بسیار راحت باشید.  اگر نمی خواهید پاهای خود را بیش از حد نشان دهید، از شلوارک های کوتاه تا زانو یا دقیقاً بالای زانو استفاده کنید.


تی شرت آستین کوتاه

اگر بازوهای شما بزرگ است، امکان دارد دوست نداشته باشید سراغ تاپ های بدون آستین یا یقه باز بروید. در عوض، تی شرت های آستین کوتاه را انتخاب کنید که بازوهای شنا را پنهان می کند. چنین تی شرت هایی مانع حرکات شما در حین ورزش کردن نمی شود.
داشتن اعتماد به نفس و نگاه مثبت به خود و اندام خود

وقتی وارد سالن ورزشی می شوید، ممکن است فکر کنید همه از شما اندام بهتری دارند و این احساس را دارید که انگار همه فقط به شما نگاه می کنند. بیشتر افرادی که برای اولین بار وارد سالن بدنسازی می شوند از این می ترسند که قربانی نگاه دیگران شوند. اما در حقیقت، دیگر افراد در باشگاه بدنسازی آنقدر درگیر حرکات ورزشی هستند که فقط در ظاهر خود غرق شده اند.
صرف نظر از اندازه و وزن شما، می توانید با مقایسه نکردن خود با دیگران، اعتماد به نفس بیشتری کسب کرده و در باشگاه راحت باشید. شما فقط برای بهبود ظاهر و فرم بدن خود در باشگاه حضور دارید.

به خاطر داشته باشید ، صرف نظر از اندازه و وزن شما، می توانید هر چیزی که دیگران در باشگاه می پوشند بپوشید. اما هر آنچه را که انتخاب می کنید، باید سبک باشد و از پارچه ای قابل تنفس ساخته شده باشد. از آنجا که به هنگام ورزش عرق می کنید و داغ می شوید، مهم است که لباسی که می پوشید عرق شما را جذب کرده و شما را راحت نگه دارد. هر آنچه را که انتخاب می کنید، باید از پارچه هایی مانند پلی استر و پنبه ساخته شده باشد. این لباس ها گرما را ذخیره نمیکنند و به شما اجازه تنفس می دهند.