رنگ لباس مناسب برای موی مشکی
Views 4,041 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

رنگ لباس مناسب برای موی مشکی

هماهنگی رنگ در هر چیزی می تواند چشم نواز باشد، از دکوراسیون و وسایل منزل گرفته تا لباس و رنگ مو. برای داشتن یک استایل شیک و جذاب هم بهتر است لباسی را انتخاب کنیم که رنگ آن با رنگ موهای ما تناسب داشته باشد. در این مطلب می خواهیم چند رنگ لباس مناسب برای موی مشکی معرفی کنیم. پس اگر موهای شما مشکی است و به دنبال رنگ لباس مناسب با موی مشکی هستید این مطلب را از دست ندهید.

رنگ لباس مناسب با موی مشکی

در انتخاب لباسی که متناسب با موی مشکی باشد بهتر است به رنگ پوستتان هم توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر موی مشکی و رنگ پوست سردی دارید رنگ لباس بنفش که ترکیبی از رنگ های سرد و گرم می باشد برای شما بسیار مناسب است.

بهترین رنگ لباس مناسب با موی مشکی و چشم های تیره، رنگ های خنثی مانند طوسی یا کرم هستند.

استفاده از رنگ های سفید،شیری، نقره ای و مشکی هم انتخاب خوبی برای رنگ لباس با موی مشکی هستند و ریسک کمی دارند. بویژه رنگ سفید در کنار موی مشکی تضاد بسیار زیبایی ایجاد می کند.

رنگ لباس با موی مشکی

برای ست کردن لباس با موی مشکی چند رنگ را به شما معرفی می کنیم که با توجه به رنگ پوستتان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

قرمز

لباس رنگ قرمز از جمله رنگ هایی است که با موی مشکی تناسب زیادی دارد و ترکیب این دو رنگ در کنار هم می تواند جذابیت شما را دوچندان کند، بخصوص اگر پوست روشنی داشته باشید.
نارنجی

رنگ لباس نارنجی در کنار رنگ موی مشکی می تواند ظاهر شما جذاب و فریبنده کند.

آبی

آبی از جمله رنگ هایی است که علاوه بر لباس های اسپرت به عنوان رنگ لباس مجلسی با موی مشکی بسیار مناسب است. اگر موهای شما مشکی است و پوست روشنی دارید از رنگ آبی برای لباس های خود استفاده کنید.

صورتی

در انتخاب رنگ لباس مناسب با موی مشکی رنگ صورتی را فراموش نکنید. چنین استایلی علاوه بر اینکه شما را جوان و پر انرژی نشان می دهد یک ترکیب دخترانه بسیار شیک است.

نکته: هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ لباس مناسب با موی مشکی از لباس هایی با رنگ سبز روشن و طلایی دوری کنید زیرا شما را بیحال و رنگ و رو رفته نشان می دهند.