آموزش شستن هودی با دست بدون ماشین لباس شویی
Views 4,044 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

آموزش شستن هودی با دست بدون ماشین لباس شویی

هودی ها یکی از لباس های محبوب برای فصل های پاییز و زمستان هستند زیرا غیررسمی و راحت هستند. هودی ها بادوام هستند و می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند، اما برای این کار باید به خوبی تمیز شوند. چه از ماشین لباسشویی و خشک‌کن استفاده کنید یا لباس را با دست تمیز کنید، مراقبت مناسب از هودی شما آن را برای سال‌ها نرم و راحت نگه می‌دارد! در ادامه توجه شما را به شستن هودی با دست بدون نیاز به ماشین لباسشویی جلب می نمائیم.


آموزش شستن هودی با دست بدون ماشین لباس شویی



یک سطل به اندازه کافی بزرگ برای جا دادن هودی خود با آب سرد پر کنید. شما هودی خود را در آب سرد فرو می برید، بنابراین می خواهید از سطلی استفاده کنید که به شما این امکان را می دهد. اگر سطل به اندازه کافی بزرگ برای کار ندارید، وان یا سینک خود را پر کنید.

     هنگام انجام این کار به احتمال زیاد آب از سطل بیرون می ریزد، بنابراین مطمئن شوید که در محلی کار کنید که تحت تأثیر این کار قرار نگیرد.



با مالیدن آن بر روی هودی، صابون یا شامپوی ملایم را بمالید. اگر از یک تکه صابون استفاده می کنید، آن را کمی خیس کنید و داخل و خارج هودی خود را به آرامی مالش دهید تا همه قسمت ها پوشانده شود. اگر از شستشوی بدن یا شامپو استفاده می‌کنید، مقدار کمی از آن را روی یک پارچه مرطوب فشار دهید و پارچه را به اطراف هودی بمالید.




     همیشه صابون یا شامپو را بالای سطل آب بمالید. این کار تمیز کردن پس از اتمام کار را بسیار ساده تر می کند!


صابون یا شامپو را با آب سرد بشویید. یک پارچه بردارید و صابون یا شامپوی قابل مشاهده را پاک کنید. اگر از صابون یا شامپو غافل شوید، ممکن است هودی را لکه دار کند. با خیال راحت هودی را چندین بار در سطل آب خود فرو کنید تا تمام صابون یا شامپو خارج شود.