چطور برای استایل مشکی زنانه، اکسسوری بخریم؟
Views 0 بازدید
Calendar icon 1 ماه پیش

چطور برای استایل مشکی زنانه، اکسسوری بخریم؟

چطور برای استایل مشکی زنانه، اکسسوری بخریم؟

استایل مشکی، جزوترین ترندترین استایل‌های زنانه در سال 2024، محسوب می‌شود و خیلی از دختر خانم‌های ایرانی عاشق این رنگ هستند و دوست دارند برای داشتن تیپی متفاوت و جذاب، از رنگ مشکی، الهام بگیرند و استایل جذاب خودشان را خلق کنند. یکی از مهم‌ترین رازها برای داشتن استایل شیک زنانه، استفاده از اکسسوری است و استایل های مشکی نیز از این قائده مستثنی نیستند اما مسئله این است که چطور بتوانیم به سبک استایلیست‌های حرفه‌ای، بهترین اکسسوری را برای استایل مشکی‌مان بخریم تا تیپ جذابی داشته باشیم !؟

13 نکته برای خرید بهترین اکسسوری برای استایل های مشکی

برای خرید بهترین اکسسوری‌ها جهت تکمیل استایل مشکی زنانه، در نظر گرفتن چند نکته کلیدی می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهری شیک و متناسب داشته باشید. در اینجا ۱۵ نکته مهم آورده شده است:

رنگ متضاد

اگر قصد خرید اکسسوری برای استایل مشکی دارید، در قدم اول، بهتر است به سراغ اکسسوری‌هایی با رنگ متضاد مثل رنگ‌های سفید، قرمز، طلایی، نقره‌ای و ... بروید، این دسته از رنگ‌ها، تناقض جذابی با رنگ مشکی، ایجاد می‌کنند و یک استایل شیک فوق العاده جذاب برای شما خلق می‌کنند.

جواهرات بزرگ

شاید تصور کنید که دیگر دوره استفاده از جواهرات بزرگ و سنگین، گذشته است و باید حتما سراغ اکسسوری‌های ظریف و مینیمال بروید تا خوش استایل و جذاب باشید، اما حقیقت امر، گونه‌ دیگری است و اکسسوری‌های بزرگ با استایل مشکی، یک ترکیب فوق العاده جذاب، ایجاد می‌کنند فقط کافی است که یکبار ترکیب اکسسوری‌های بزرگ را با استایل مشکی، امتحان کنید تا خودتان، عاشق استایل خودتان شوید.
مطلب پیشنهادی: اکسسوری های ترند 2024

کیف‌‌های رنگارنگ

یک کیف دستی یا کلاچ با رنگ‌های برجسته و شاد می‌تواند استایل مشکی شما را زنده کند. فراموش نکنید که قرار نیست برای استایل کردن با تیپ مشکی، فقط از رنگ‌های دارک و تیره استفاده کنید و گاهی اوقات می‌توانید با کمی سلیقه به خرج دادن و استفاده از اکسسوری‌های رنگی مثل کیف‌های دستی کوچک، رنگ و بویی شاد و تازه، به استایل‌تان هدیه بدهید.

کفش

کفش نیز، یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل مشکی زنانه محسوب می‌شود، برای اینکه تیپ دارک جذابی داشته باشید بهتر است که کفش‌هایی همرنگ با رنگ کلی استایل‌تان انتخب کنید، کفش‌های متالیک یا ورنی، انتخاب خوبی برای ست کردن استایل با تیپ‌‌های مشکی دخترانه هستند.

 

شال و روسری

شال یا روسری با رنگ‌های متنوع و طرح‌های چشم‌گیر می‌تواند به استایل شما عمق و جذابیت بیشتری بدهد. اگر می‌خواهید که یک استایل مشکی تمام معنا داشته باشید بهتر است که روسری یا شال‌تان را نیز از رنگ‌های مشکی و تیره انتخاب کنید تا هماهنگی و یکرنگی استایل شما از بین نرود.

عینک آفتابی

راز داشتن یک استایل مشکی جذاب فوق العاده، استفاده از عینک آفتابی لوکس و ظریف است، فرقی ندارد که استایل مشکی شما، کلاسیک است یا اسپرت یا .... به صورت کلی، شما به یک عینک آفتابی شیک و زیبا برای به اوج رساندن زیبایی استایل تان نیاز دارید. اگر می‌خواهید که عینک آفتای شما جلوه زیبایی بیشتری داشته باشد بهتر است که از سبک‌های عینک آفتابی مینیمال استفاده کنید چون احتمالا شما هم می‌دانید که زیبایی در سادگی نهفته است و عینک آفتابی نیز از این قائده، مستثنی نیست.

ساعت مچی

تنها استفاده از عینک آفتابی برای داشتن استایلی شیک و جذاب، کافی نیست و برای اینکه استایل مشکی شما، نمره 20 بگیرد، به یک ساعت مچی مشکی جذاب مینیمال نیز، نیاز دارید، بهتر است که ساعت مچی را انتخاب کنید که از نظر نوع طراحی و سبک مدل، هماهنگی بیشتری با سایر اکسسوری‌های شما مثل انگشتر، حلقه، دستبند و ... داشته باشد، با این کار، یک استایل مشکی درجه یک خواهید داشت.

کمربند

کمربند، جزو آن دسته از اکسسوری‌هایی است که کمتر مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرد و کاربرد آنچنانی ندارد. اما اگر شما می‌خواهید جزو معدود خانم‌های خوشتیپ شهرتان با استایل مشی باشید، پیشنهاد می‌شود که کمربند را نیز از امروز به تیپ‌تان، اضافه کنید تا یک استایل زنانه مشکی متفاوت داشته باشید.
حتما بخوانید: اصول استفاده از اکسسوری | استفاده از اکسسوری در استایل

زیورآلات مو

زمان ست کردن استایل مشکی زنانه، به هیچ عنوان، از زیورآلات مو، غافل نشوید! شما می‌توانید از  زیورآلات مو مانند کلیپس‌های تزئینی، هدبندهای شیک یا گل‌های مصنوعی استفاده کنید تا استایل شما را متمایز کنند.

دستکش

اگر می‌خواهید که یک استایل مشکی برای روزهای سرد سال، استفاده کنید به هیچ عنوان از دستکش‌های چرمی یا پشمی با رنگ‌های جذاب، برای تکمیل استایل‌تان، غافل نشوید، دستکش، جزو آن دسته از اکسسوری‌های خاص محسوب می‌شود که این روزها کم‌تر مورد توجه است و شما می‌توانید با استفاده از آن، یک استایل منحصر به فرد داشته باشید.

اکسسوری‌های متالیک

از اکسسوری‌های با رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای استفاده کنید تا براقیت و جلوه‌ای خاص به استایل شما ببخشند. هیچ اجباری وجود ندارد که برای داشتن بهترین استایل مشکی، تنها به سراغ اکسسوری‌های مشکی رنگ بروید تا تیپ جذابی داشته باشید، گاهی اوقات انتخاب اکسسوری‌های متالیکی نیز می‌تواند زیبایی و جذابیت استایل شما را دو چندان کند.

کیف دستی کوچک

اگر اهل استفاده از کوله پشتی یا کیف‌های دستی بزرگ هستید، می‌توانید برای مدت کوتاهی، تغییری در روند همیشگی‌تان ایجاد کنید و از کیف‌های دستی کوچک برای داشتن استایلی شیک و جذاب، استفاده کنید. کیف‌های دستی کوچک مشکی مینیمال، می‌توانند یک استایل فوق العاده رویایی و متفاوت را به شما هدیه دهند پس از آن‌ها غافل نشوید تا بهترین استایل مشکی زنانه خودتان را تجربه کنید.

کلاه

کلاه‌های اسپرت نیز یکی از مهم‌ترین ترندهای 2024 محسوب می‌شوند که بهتر است شما هم آن را امتحان کنید، اگر می‌خواهید که برای خودتان یک استایل مشکی اسپرت، طراحی کنید، اضافه کردن یک کلاه اسپرت مشکی مینیمال، تیپ جذاب مشکی شما را تکمیل خواهد کرد و استایلی جذاب و متفاوت، خواهید داشت.

سخن پایانی

در این مقاله از آی بولک، یاد گرفتیم تا به سبک‌ حرفه‌ای‌ها، بهترین اکسسوری را برای استایل‌های مشکی بخریم و خوشتیپ‌تر از همیشه باشیم. اگر شما هم اهل استایل‌های تیره رنگ هستید و نمی‌دانید که چطور باید برای زیباتر شدن استایل‌تان، اکسسوری بخرید، نکات مطرح شده در این مقاله را از یاد نبرید تا ساده‌تر از آب خوردن، جذاب‌ترین اکسسوری‌ها را به استایل‌تان اضافه کنید و شیک‌تر از همیشه باشید.