مدل کلاه زمستانی دخترانه
Views 2,573 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

مدل کلاه زمستانی دخترانه

کلاه یکی از اقلام ضروری برای زمستان است. برای اینکه در ماه های زمستان به بهترین شکل ظاهر شوید، باید کلاهی متناسب با اندازه سر و فرم صورت خود انتخاب کنید. امروزه کلاه زمستانی در رنگ و مدل های متنوعی بافته می شود، به گونه ای که می توان برای هر لباس کلاهی زمستانی همرنگ آنرا تهیه کرد. خیلی از افراد در بافت انواع کلاه زمستانی دخترانه مهارت دارند. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید در این مطلب چندین مدل کلاه زمستانی دخترانه وجود دارد که می توانید از آنها ایده بگیرید.

مدلهای کلاه زمستانی دخترانه


بهتر است در روزهای سرد زمستان خانه خود را بدون کلاه ترک نکنید. برای خرید یا بافت کلاه زمستانی دخترانه، باید گزینه های مختلفی را امتحان کنید. دقت کنید که چه رنگ کلاهی برای پوست شما مناسب است. رنگ‌ های رنگ پریده معمولاً با رنگ‌ های گرم بهتر به نظر می‌ رسند. اگر پوست تیره دارید بهتر است از خرید کلاه تیره خودداری کنید.

مطمئن شوید که اندازه کلاه متناسب با سر شما باشد. کلاه نباید روی گوش شما بیفتد یا پیشانی شما را فشار دهد. همچنین، کلاهی متناسب با اندازه صورت شما باشد. اگر صورت کوچکی دارید، از کلاه هایی با لبه های بزرگ و ارتفاع دار پرهیز کنید. برای صورت های گرد، باید با انتخاب کلاهی با لبه های بلند و زوایای تیز، مانند کلاه فدورا استفاده کنید.

برای صورت‌ های بلند و کشیده، کلاهی با ارتفاع کم مانند کلاه روزنامه‌ نگاری یا کلاهی با لبه بزرگ مانند کلاه آفتاب‌ گیر و کلاه پاناما انتخاب خوبی هستند. چهره های بیضی تقریباً در هر کلاهی خوب به نظر می رسند.

کلاهی مناسب است که ویژگی های صورت شما را برجسته کند. اگر بینی بزرگی دارید، مدل کلاهی را انتخاب کنید که روی سرتان جلوتر قرار گیرد و لبه مشخصی داشته باشد. اگر عینک می‌ زنید، کلاهی با لبه‌ های بلند یا زاویه‌ دار تهیه کنید. فرقی نمی کند صورت شما چه شکلی باشد، هرگز نباید کلاهی با تاجی پهن تر از استخوان گونه خود تهیه کنید. وقتی کلاه را امتحان می‌کنید، زاویه‌ گیری را امتحان کنید تا کلاه به بهترین شکل روی سر شما بایستد.

کلاه شما قطعا در معرض توجه است، بنابراین مطمئن شوید که با آن احساس راحتی می کنید. کلاه مناسبی را انتخاب کنید و با اطمینان از آن استفاده کنید.

مدل کلاه زمستانی دخترانه جدید

در ادامه چند مدل کلاه زمستانی دخترانه را با شما به اشتراک می گذاریم.