نحوه ست کردن شکت
Views 3,498 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

نحوه ست کردن شکت

یکی از ترندهای لباس پاییزی که امسال با طراحی های مختلف دیده می شود شکت یا همان ژاکت های نسبتا ضخیم است که به شکل ساده و چهارخونه وجود دارد. شکت یک لباس راحت و مناسب برای فعالیت های رزومره بیرون از خانه است که می توان آنرا بصورت کلاسیک یا اسپرت استایل کرد. در این مطلب می خواهیم چند ست پیشنهادی برای استایل با شکت ارائه دهیم تا از آنها ایده بگیرید.

شکت رو با چی بپوشیم

شکت ها معمولا در اندازه کوتاه وجود دارند و اکثر آنها در قسمت بالاتنه یک یا دو جیب دارند. شکت های چهارخونه یکی از پرطرفدارترین طرح های پاییز امسال است که در رنگ های بسیار متنوع وجود دارد. اما اینکه با شکت چه لباسی بپوشیم نقش مهمی در خوشتیپ بودن ما دارد. در ادامه چند ایده برای ست کردن شکت را با شما در میان گذاشته ایم.

چند استایل با شکت

با پوشیدن شکت می توانید یک استایل راحت بی دغدغه داشته باشید. شکت ها بصورت سایزبندی یا اور سایز وجود دارند که انتخاب آنها به سلیقه شما بستگی دارد. اگر می خواهید دکمه های شکت خود را باز بگذارید بهتر است به لباسی که زیر شکت پوشیده اید توجه کنید.

ست کردن شکت با هودی و شلوار جاگر 

هودی انتخاب خیلی مناسبی برای زیر شکت است. بهتر است یک هودی با رنگ خنثی بپوشید تا با رنگ شکت شما هماهنگی داشته باشد و ست کردن آن راحت باشد. شلوار جاگر ترکیب خوبی برای این استایل است. برای تکمیل این ست می توانید از کتانی استفاده کنید.

ست کردن شکت با شلوار جین زاپ دار و نیم بوت

اگر جزء افرادی هستید که شلوار جین زاپ دار می پوشید، ست پیشنهادی من برای شما استایل کردن شکت بهمراه شلوار جین زاپ دار و نیم بوت است. بوت شما می تواند بند دار و یا ساده و زیپی باشد. کتانی هم برای تکمیل چنین استایلی مناسب است.

استایل شکت با شلوار بگ و کتانی

برای داشتن یک استایل اسپرت و کاملا راحت با شکت، می توانید شلوار بگ بپوشید و آنرا با کتانی ست کنید. بهتر است کتانی شما لژدار باشد. برای زیر شکت هم می توانید یک بلوز بافت آزاد بپوشید.

ست کردن شکت با پلیور + شلوار

این روزها مدل های مختلفی از ست پلیور شلوار وجود دارد که برای بیرون از منزل هم کاربرد دارند. می توانید بهمراه شکت از چنین ستی استفاده کنید. برای تکمیل استایلتان کتانی را فراموش نکنید.

ست کردن شکت با شلوار مام استایل و بوت بند دار

شلوار مام استایل برای انواع استایل اسپرت مناسب است. برای ست کردن شکت نیز می توانید از شلوار مام استایل استفاده کنید و برای تکمیل استایل خود بوت بند دار بپوشید. توجه داشته باشید رنگ لباس ها باهم همخوانی داشته باشد.

استایل شکت با شلوار اسکینی و بوت 

با وجود اینکه امسال شلوارهای اسکینی مانند قبل رایج نیستند اما همچنان هم کاربرد دارند. اگر شما هم هنوز پوشیدن شلوارهای اسکینی را ترجیح می دهید می توانید شکت را بهمراه شلوار اسکینی و بوت ست کنید.