زیر پافر کوتاه چی بپوشیم؟
Views 685 بازدید
Calendar icon 7 ماه پیش

زیر پافر کوتاه چی بپوشیم؟

زیر پافر کوتاه چی بپوشیم؟

پافرها، یکی از محبوب­ترین لباس­های فصل سرد سال هستند که با هر سلیقه و استایلی سازگار هستند. زیر پافر کوتاه چی بپوشیم؟ با پافر کوتاه و رنگ روشن، چه لباسی مناسب است؟ این­ها سوالات بسیاری از افرادی است که دوست دارند ظاهر شیک و مرتبی داشته باشند. پافرها، انواع مختلفی دارند که می­توانید با مدل­ های مختلف لباس ست کنید.

اگر شما هم به تازگی پافر کوتاهی خریده ­اید و نمی­دانید زیر آن، چه لباسی بپوشید، تا پایان مقاله همراه ما باشید. در ادامه، ایده­ های جذابی به شما ارائه می ­دهیم تا بهترین و لاکچری­ ترین استایل را داشته باشید.

راهنمای ست­ کردن پافر کوتاه با انواع لباس­ ها

با استفاده از پافرهای کوتاه، می­توانید برای خود سبک ­های زیبا و جذابی را خلق کنید. یکی از مزیت ­های این لباس این است که، می­ توانید با طرح ­ها و رنگ­ های متنوعی آن را ترکیب کرده و استفاده کنید. تمامی لباس­ های کمد خود را می­توانید با این لباس ست کنید.

بسیاری از طراحان لباس سعی می­ کنند تا از دوخت ­های خاصی در این لباس بهره ببرند. پس با پوشیدن پافر، حتی در سرما هم شیک و لاکچری به نظر خواهید آمد. در ادامه، نکاتی راجع به ست­ کردن پافر کوتاه با انواع لباس ­ها به شما ارائه دهیم تا به عنوان، راهنمایی برای ست ­کردن پافر کوتاه خود از آن استفاده کنید.

زیر پافر کوتاه با لباس­های تک رنگ

ایده استفاده از لباس­های تک رنگ، یکی از ایده­ های جذابی است که می ­توانید با پافر کوتاه خود، ست کنید. لباس­ های تک رنگ یا رنگ­ های قهوه­ ای، سورمه ­ای، مشکی و سفید از جمله رنگ ­هایی هستند که با پوشیدن زیر پافر کوتاه، استایل شیکی به شما خواهند داد.

استفاده از لباس­ های تک رنگ، با پافرهای کلاه­دار نیز همخوانی دارند و شما را جذاب نشان خواهند داد. برای ست­ کردن پافرهای کوتاه با لباس­های تک رنگ، بهتر است لباس زیر پافر، یقه ­دار باشد. اگر یک کلاه بافتنی هم بپوشید، جذابیت شما تکمیل خواهد شد.

ترکیب زیر پافر کوتاه با شلوارهای بگ و نیم­بگ

زیر پافر کوتاه خود، می­ توانید لباس­ هایی بپوشید که با شلوار بگ شما نیز همخوانی داشته باشد. شلوارهای کتان، گزینه­ای عالی برای ست­ کردن زیر پافر شما است. شلوارهای جین نیز با پافر کوتاه، مد روز است که ست جذابی به شما می­ دهد.

از جین­ های معمولی گرفته تا جین ­های ساده، همگی آن­ها را می ­توانید با زیر پافر کوتاه خود ست کنید. در این میان، شاید این سوال برای شما پیش آید که آیا می ­شود شلوارهای بگ را نیز با پافر کوتاه ست کرد؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم که شلوار بگ با پافر کوتاه، یکی از تیپ ­های شیک در پاییز و زمستان است که به استایل شما، جذابیت بیشتری خواهد افزود.

زیر پافر کوتاه با انواع بافت

یکی از راه ­های ساده برای ست­ کردن زیر پافر شما با انواع بافت، استفاده از بافت ­های یقه اسکی است. این نوع بافت، با پافرهای بدون آستین بسیار همخوانی دارند و استایل جذابی به شما می ­دهند. برای انتخاب رنگ هم می­توانید از رنگ­های متنوع استفاده کنید.

اگر می ­خواهید بافت ساده­ای را با زیر پافر خود ست کنید، بافت­ های ساده و یک رنگ گزینه خوبی هستند. این نوع بافت با لباس ­های رنگی و طرح­دار، تضاد جالبی بین لباس­ های شما ایجاد خواهند کرد. می­ توانید از بافت ­های ساده با پافرهای آستین کوتاه استفاده کنید.

برای افرادی که دوست دارند استایل متفاوتی داشته باشند، بافت­ های طرح­دار و رنگی نیز گزینه خوبی محسوب می­شوند. این نوع بافت ­ها با پافرهای ساده، حس خوشایندی به شما خواهند داد. بافت­ های رنگی و طرح­دار با شلوارهای جین یا بگ نیز استایل شیکی همراه با پافر کوتاه به شما می­ دهند.

زیر پافر کوتاه با انواع هودی

هودی ­های بلند و ضخیم، از دیگر لباس­ هایی هستند که می­ توانید به عنوان زیر پافر کوتاه خود از آن­ها استفاده کنید. این ترکیب، استایل گرم و شیکی به شما می ­دهد. اگر می ­خواهید از هودی ­های رنگارنگ استفاده کنید، شلوار دمپا را فراموش نکنید. این نوع ترکیب، استایل غیر رسمی و مناسبی را به شما خواهد داد.

زیر پافر کوتاه با شومیزکوتاه

مطلب پیشنهادی: به چه نوع لباس هایی پافر می گویند؟
شومیز­ها یکی از لباس ­های پرطرفدار بسیاری از افراد هستند که دوست دارند با پافر خود ست کنند؛ اما نمی ­دانند از چه نوع لباسی استفاده کنند. شومیزها، مدل ­های مختلفی دارند که بسیار مناسب پافرهای کوتاه هستند. شومیزهای نخی، حریر، ضخیم، دورس و اسپرت از جمله شومیزهایی هستند که با انواع پافر قابل ست هستند.

شومیزهای بافتنی، از جمله شومیزهایی هستند که با یقه اسکی همخوانی بسیاری دارند. این نوع ترکیب؛ به خصوص برای فصل سرما، ظاهر جذابی به شما خواهد داد.

اگر طرفدار شومیزهای تک رنگ و ساده هستید، بهتر است بدانید که شلوارهای جین، استایل مناسبی برای این گونه سبک است. شومیزهای دورس نیز با پافر کوتاه، جذابیت شما را بیشتر خواهند کرد. این نوع شومیزها، از جمله شومیزهای جدیدی هستند که به تازگی وارد دنیای مد و فشن شده­اند. می­توانید آن­ها را با انواع پافر کوتاه در رنگ­های متنوع ست کنید.

زیر پافر کوتاه با لباس­های یقه­ دار

اگر دوست دارید در زیر پافر کوتاه خود از لباس­ های یقه­ دار استفاده کنید، مانتوها و یقه­ های اسکی گزینه ­های خوبی هستند. مدل­های ساده مانتو با رنگ های ساده، برای مراسم­ های رسمی بسیار مناسب هستند. اگر از طرفداران طرح­ های شلوغ هستید، پافر کوتاه شما بهتر است که ساده و یک رنگ باشد. به این صورت، استایل زیبایی به شما خواهد داد.

به طور کلی، پافرهای کوتاه بدون آستین، با طرح­های ساده همخوانی بیشتری دارند و ظاهر جذابی به شما می­ دهند. حتی یقه ­های اسکی هم، با طرح های ساده پافر شما همخوانی بیشتری دارند. این یقه ­ها، به دلیل این­که جذب گردن هستند، پافر شما را بیشتر نمایان می­ کنند.

دیگر لباس­ هایی که یقه دارند مانند بلوزهای یقه­ دار و مانتوهایی که یقه ­های طرحداری دارند، با پافر کوتاه استایل جدیدی به شما می­دهند، اما بهتر است همین لباس­ها نیز، یقه­ های ساده­ای داشته باشند تا شما را به روز جلوه دهند.

پافر کوتاه؛ کاپشن دوست‌داشتنی در زمستان

پافر کوتاه، یک کاپشن پف­دار محبوب است که در طرح­ها و مدل­های مختلف تولید و دوخته می­شوند. این لباس­ها مناسب فصل سرما هستند که با انواع لباس­ ها، قابل ست هستند. پافر کوتاه را می­توان با انواع بلوز بافت، هودی، لگ چرم، شلوار جین و شلوار بگ ست کرد.

در این مقاله، نکاتی درباره ست­ کردن پافر کوتاه با انواع لباس ­ها به شما ارائه دادیم. استفاده از این ایده­ها، جذابیت استایل شما را دوچندان خواهد کرد.