مدل شلوار مناسب برای پای پرانتزی
Views 13,469 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

مدل شلوار مناسب برای پای پرانتزی

متأسفانه اصلاح انحنای پاهای پردانتزی آسان نخواهد بود، به همین دلیل بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با انتخاب لباس مناسب، در ظاهر آنها را به حداقل برسانید. اگر پای پرانتزی دارید و می خواهید شلواری را انتخاب کنید که خمیدگی پاهای شما را زیاد نشان ندهد این مطلب را از دست ندهید. می خواهیم چند مدل شلوار مناسب برای پای پرانتزی به شما معرفی کنیم.

شلوار مناسب پای پرانتزی

برای اینکه بدانید پاهای شما پرانتزی است یا خیر، جلوی آینه قدی بایستید و پاهای خود را بهم بچسبانید. به طوری که ران ها بهم بچسبند. اگر یک انحنای آشکار داخلی در زیر زانوهای شما وجود دارد، در این صورت شما پای پرانتزی دارید.
پاهای کمان یا پارنتزی وضعیتی است که در آن خمیدگی استخوان ران باعث می شود که پاها خم شده و هنگام قرار گرفتن پاها در کنار هم قرار بگیرند. این بدان معناست که اگر سعی کنید پاهای خود را کنار هم قرار دهید، ران ها، زانوها و ساق پا به هم نمی رسند.

برای به حداقل رساندن ظاهر پاهای پرانتزی، باید از پوشیدن شلوارهای جذب خودداری کنید. پوشیدن شلوارهای جذب انحنای پاهای شمار را بیشتر در معرض دید قرار می دهد. شلوارهایی که فاصله ران های شما را بیشتر می کند مناسب شما نخواهد بود. اگر نمی توانید از پوشیدن شلوار های جذب بگذرید سعی کنید از شلوارهای رنگ روشن استفاده کنید. پوشیدن شلوارهای جذب تیره پاها را لاغر تر میکند.
نگران نباشید...! چرا که تنوع شلوار مناسب برای پاهای پرانتزی بسیار است. از پوشیدن شلوارهایی با قد خیلی بلند اجتناب کنید. کفش های پاشنه بلند مناسب کسانی که دارای پاهای پرانتزی هستند، نیست. سعی کنید کفشهای تخت یا پاشنه متوسط بپوشید. می توانید در فصل سرما از بوت های ساق دار که در قسمت ساق کمی آزاد تر است استفاده کنید. در این حالت می توانید شلوار تنگ استفاده کنید. پوشیدن یک پالتو یا بارانی تا زانو یا پایین زانو ظاهر شما را بسیار جذاب می کند.

انتخاب شلوار زنانه مناسب برای پاهای پرانتزی

انتخاب شلوار مناسب با فرم بدن یک تاکتیک عالی برای پنهان کردن عیب های پایین تنه است. از پوشیدن شلوارهای کاپریس و برمودا خودداری کنید، چرا که قد این شلوارها دقیقا جایی است که باعث جلب توجه می شود. شلوارهای جین کشی یا شلوارهابی با راه راه عمودی نیز از سبک هایی هستند که باید از پوشیدن آنها اجتناب کنید، چرا که علاوه بر باریکتر نشان دادن پاها مشکل انحنای پاها را بیشتر می کند. در عوض، شلوارهای راسته با جنس نرم و افتاده را انتخاب کنید که بلند هستند و تناسب اندام گشادتر و پهن تری دارند. در انتخاب طرح و رنگ دقت کنید.

 

چند مدل شلوار مناسب برای پای پرانتزی


شلوار مام استایل 

شلوارهای مام استایل یکی از شلوارهای خوب و راحتی است که می توانید از آنها استفاده کنید. چرا که از قسمت بالا گشاد هستند. فقط سعی کنید در انتخاب شلوار های مام دقت کنید و شلوارها تا جایی که ممکن است بلند باشند.

شلوار راسته

شلوارهای راسته انتخاب خوبی برای پاهای پرانتزی خواهد بود، چرا که از بالا تا پایین بدون هیچ تغییر و شکل خاصی باعث صاف نشان دادن پاها می شود.

شلوار دمپا گشاد

شلوارهای دمپا را با یک جنس نرم انتخاب کنید.

شلوار گت دار

شلوار های گت دار از بالا تا پایین گشاد و در قسمت ساق به مچ پای شما می چسبد و مانع از دیده شدن فرم پای شما می شود.

دامن شلواری

یکی دیگر از گزینه های مناسب دامن شلواری است. تنوع بسیاری در طرح و رنگ دارد و می تواند ظاهری ایده آل به شما بدهد.

شلواار سمبادی

امروزه شلواری سنبادی بسیار پرطرفدار شده است. این شلوارها در طرح های متنوع تولید می شوند و هر کسی با هر سلیقه ای به راحتی از آن استفاد می کند. اگر تمایل دارید از شلوارهای سنبادی استفاده کنید، سعی کنید شلوارهای طرح دار را انتخاب نکنید. اما اگر دوست دارید که پارچه طرح دار انتخاب کنید به شما این اطمینان را می دهیم که این نوع شلوار به خاطر گشاد بودن و مدلهای متنوعی که دارد مانع از دیده شدن پاهای شما می شود.

انتخاب دامن مناسب برای پای پرانتزی

پوشیدن دامن های کلوش، پلیسه و بلند بسیار مناسب برای کسانی است که پاهای پرانتزی شکل دارند.

هرگز دامن کوتاه نپوشید. هر چقدر که قد دامن شما بلندتر باشد می تواند پاهای شمارا بیشتر پوشش دهد.

سعی کنید از پارچه های تک رنگ استفاده کنید ولی گاهی استثنا وجود دارد. پارچه های طرح دار توجه را به لباس بیشتر جلب میکند.

از پارچه های ضخیم در تهیه دامن استفاده نکنید.