لباس مناسب برای کسانی که گودی کمر دارند
Views 5,805 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

لباس مناسب برای کسانی که گودی کمر دارند

به انحنای شدید ستون فقرات در ناحیه کمر گودی کمر گفته می شود و علاوه بر اینکه باعث کمردرد می شود، می تواند اندام ما را تحت تاثیر قرار دهد و در انتخاب لباس های متعدد برای ما محدودیت ایجاد کند. اگر شما هم گودی کمر دارید و به دنبال لباس مناسب برای گودی کمر هستید، این مطلب را دنبال کنید تا چند لباس مناسب برای کسانی که گودی کمر دارند را به شما معرفی کنیم.

لباس مناسب برای گودی کمر

افراد با هر نوع ویژگی ظاهری و مدل اندامی زیبا هستند، اما برای خوش استایل بودن باید برخی نکات را رعایت کرد. کوچکترین جزئیات می تواند اندام ما را تحت تاثیر قرار دهید، مانند گودی کمر، که باعث می شود شکم بزرگ از چیزی که هست بنظر برسد. گرچه اصلاح ایرادات اندامی با ورزش صورت انجام می شود اما با چند ترفند در لباس پوشیدن می توان برای تناسب اندام اقدام کرد. در ادامه چند لباس مناسب برای گودی کمر را با شما به اشتراک می گذاریم.

چند لباس مناسب گودی کمر

مشکل گودی کمر بیشتر در بخش میانی و پایینی بدن خود را نشان می دهد. پس علاوه بر اینکه انتخاب لباس مناسب برای بالاتنه نقش مهمی در پنهان کردن گودی کمر دارد، انتخاب شلوار هم به همان اندازه مهم است.

  • لباس های بلند و ساده

برای افرادی که گودی کمر دارند، لباس های بلند و ساده انتخاب مناسبی است، زیرا بخش میانی کمر را که دارای گودی است، به صورت تخت می پوشاند. اما اگر علاوه بر گودی کمر، از قسمت باسن چاق هستید، از بستن کمربند بر روی لباستان خودداری کنید.

  • شلوارهای فاق بلند

شلوارهای فاق بلند برای پوشاندن گودی کمر مناسب هستند. زیرا باعث پوشاندن بهتر شکم و پهلو هم می شود و قد شما را هم بلندتر نشان می دهد.

  •  شلوارهای بلند

گرچه امروزه شلوارهای کوتاه ترند شده اند اما اگر گودی کمر دارید، در لیست لباس مناسب برای افرادی که گودی کمر دارند، شلوارهای بلند را نیز اضافه کنید. شلوارهایی که قد آن کوتاه نباشد ف زیرا علاوه بر اینکه به بلندتر نشان دادن قد شما کمک می کند، با لاغرتر نشان دادن شما، توجه بیننده را از گودی کمر پرت می کند و به سمت بلندی کلی اندام شما جلب می کند.

البته برای تکمیل این استایل باید از کفش مناسب هم استفاده کنید.

  • شلوار با رنگ تیره

شلوارها تنوع زیادی دارند اما اگر گودی کمر دارید بهتر است شلواری با رنگ تیره بپوشید. شلوارهای تیره باعث می شود گودی کمر شما کمتر بنظر برسد. اما توجه داشته باشید که اکثر شلوارهای تیره با استفاده از رنگ های غلیظ تولید می شوند و بهتر است برای شستشوی آنها از شامپوی ملایم استفاده کنید.

چند نکته در انتخاب لباس مناسب برای گودی کمر

  • اگر گودی کمر دارید، هنگام استایل کردن، بلوز خود را در دامن یا شلوارتان قرار ندهید.
  • لباس هایی که در ناحیه کمر از پشت گشاد هستند برای افراد دارای گودی کمر مناسب اند.
  • اگر از شلوارهای باریک، چه جنس پارچه ای و چه جنس جین استفاده کنید برای پوشاندن گودی کمر، مناسب تر خواهد بود.