8 لباسی که هر خانم شیک پوشی باید در کمد خود داشته باشد!
Views 312 بازدید
Calendar icon 8 ماه پیش

8 لباسی که هر خانم شیک پوشی باید در کمد خود داشته باشد!

8 لباسی که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد!

وقتی به استایل خانم‌های شیک‌پوش توجه کنید، متوجه می‌شوید که همه آن‌ها چند آیتم مشترک در کمد لباس‌های خود دارند. متاسفانه اغلب افراد تصور می‌کنند برای داشتن استایل زیبا، به لباس‌های متنوعی نیاز دارند؛ در حالی که اصلا اینطور نیست. وجود چند آیتم پایه همیشه به شما اجازه می‌دهد چندین استایل مختلف و در عین حال زیبا داشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم 7 لباسی که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد را به شما عزیزان معرفی کنیم تا شما نیز با آن‌ها آشنا شوید.

معرفی 8 لباسی که هر خانمی باید در کمدش داشته باشد!

این 8  آیتم پایه عبارت‌اند از:

1. شلوار جین زنانه

اولین گزینه‌ای که همیشه باید در کمد شما وجود داشته باشد، شلوار جین است. شلوارهای جین آیتمی هستند که با اغلب لباس‌ها ست می‌شوند. البته در چند سال گذشته تنوع این شلوارها نیز بسیار زیاد شده؛ از این رو بهتر است هر فردی متناسب با اندام و ظاهر خود از شلواری مناسب استفاده کند. هرچند که اگر بودجه کافی داشته باشید، می‌توانید مدل‌های گوناگونی شلوار جین را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که از خرید محصولاتی با رنگ‌های بسیار خاص (که با هر لباسی ست نمی‌شوند) یا کیفیت پایین (که با یکبار شست‌وشو خراب می‌شوند) دوری کنید. شلوارهای جین را می‌توانید با شومیزهای ساده سفید و تاپ‌های تک رنگ ساده و کفش‌های تخت یا پاشنه بلند ست کنید.




2. شلوار مشکی

مهم ترین لباس کمد هر خانم با ترکیب شلوار مشکی با تی‌شرت یا تاپ راحت، می‌توانید یک استایل کژوال و غیررسمی بسازید. با ترکیب شلوار مشکی با یک بلوز یا پیراهن شیک، می‌توانید برای مجالس و رویدادهای رسمی استایلی ارگانت و شیک ایجاد کنید. می‌توانید با انتخاب یک جفت کفش کلاسیک و استفاده از جواهرات گرانقیمت، استایلتان را تکمیل کنید.






3. کت زنانه

در چندسال گذشته استایل‌های متفاوتی را در میان خانم‌های ایرانی دیده‌اید که یکی از مهم‌ترین آیتم‌های آن‌ها کت است. از میان 7 لباسی که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد، کت‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند؛ زیرا علاوه‌بر اینکه به سادگی و زیبایی ظاهر خانم‌ها کمک می‌کنند، با انواع لباس‌ها نیز ست می‌شوند. از میان کت‌های متنوعی که در بازار وجود دارد، باید یک کت جین و مشکی را همیشه در کمدتان داشته باشید. کت‌های مشکی برای هر موقعیتی مناسب هستند، فرقی نمی‌کند یک میهمانی رسمی باشد یا یک مجلس کاملا دوستانه، در هر حال می‌توانید با کت مشکی در همه آن‌ها حضور پیدا کنید.

البته پیشنهاد ما به شما این است که از انتخاب کت‌های اورسایز و یا کوتاه و تنگ بپرهیزید و کتی که کاملا متناسب با اندامتان است بخرید؛ زیرا تنها در این صورت می‌توانید از آن در موقعیت‌های مختلف بهره ببرید.

کت جین

نیز گزینه عالی دیگری است که خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کت‌ها با ترکیب چند گزینه ساده مانند تیشرت بهترین استایل‌ها را برای شما می‌سازند. کت جین یکی از قطعات مهم و پرکاربرد در گاردروب هر فرد است و باعث می‌شود استایل روزمره‌تان همیشه شیک و مدرن باشد. به دلیل چند منظوره بودن و سادگی طراحی آن، می‌توانید با کت جین به تنهایی یا در ترکیب با سایر لباس‌ها استایل‌های جذاب و متفاوت را ایجاد کنید. 

استایل کژوال روزمره با کت جین:

با ترکیب کت جین با تی‌شرت یا تاپ ساده، می‌توانید یک استایل کژوال و راحت برای روزهای غیررسمی خلق کنید. می‌توانید با انتخاب یک کفش اسنیکرس و یا سندل‌های راحت، ظاهری شیک و در عین حال داشته باشید.


کت چرم

کت چرم، یک آیتم بسیار جذاب و همچنین چند منظوره است که اگر در کمد شما حضور داشته باشد، به شما استایل و ظاهری شیک و خاص می‌بخشد. با کت چرم، شما می‌توانید تقریباً هر لباسی را به راحتی ترکیب کنید، بدون اینکه نگران جنبه هماهنگی باشید. این ویژگی منحصر به فرد کت چرم، آن را به یک انتخاب مناسب برای هر دو سبک رسمی و غیررسمی تبدیل می‌کند. کت های چرم زنانه با رنگ‌های خنثی می تواند یک استایل ساده و در عین حال شیکی را می سازد.

4. پیراهن کلاسیک اسپورت زنانه

پیراهن اسپورت کلاسیک نیز می‌تواند در لیست 7 لباسی که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد، قرار ب‌گیرد. این آیتم ساده و در عین حال کاربردی به شما اجازه می‌دهد در عین زیبایی کاملا شیک و خاص به نظر برسید. شما می‌توانید از این لباس‌ها در میهمانی یا جمع‌های رسمی استفاده کنید. برای مثال می‌توانید آن را با یک شلوار جین ساده ست نمایید. توصیه ما به شما این است که پیراهن کلاسیک خود را به رنگ آبی کمرنگ، کرم یا سفید تهیه کنید تا راحت‌تر بتوانید آن را با آیتم‌ها گوناگون ست نمایید.


 

5. لباس‌های خاص زنانه مجلسی

شاید بیان این موضوع کمی عجیب به نظر برسد؛ اما هر خانمی باید در کمد خود یک پیراهن خاص و اشتثنایی هم داشته باشد. همیشه قرار نیست به جلسات کاری یا اداری بروید؛ گاهی هم شما را به میهمانی‌ها و مجالس خاص مانند جشن عروسی دعوت می‌کنند. از این رو بسیار مهم است که برای تمامی این مراسم‌ها یک لباس مخصوص به خود، به تن کنید. تنوع لباس‌های مجلسی زیاد است و هر فردی به سادگی می‌تواند لباسی متناسب با سلیقه خود تهیه کند. البته در این باره چند توصیه هم برای شما داریم. نکته اول اینکه سعی کنید لباسی ساده و شیک را انتخاب نمایید. فرقی نمی‌کند لباستان رسمی باشد یا کژوال، تنها چیزی که مهم است رنگ و استایل ساده آن است. همچنین سعی کنید این لباس‌ها را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که تمام نقاط قوت اندامتان را آشکارتر کنند.

 

6. تیشرت‌های مختلف

یکی دیگر از 7 لباسی که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد، تیشرت است. همه بانوان باید یک تیشرت ساده آستین کوتاه با رنگ خنثی در کمد خود داشته باشد. تیشرت‌ها برای ست شدن با انواع لباس‌ها مانند شلوار جین و دامن مناسب هستند؛ پس حتما خرید این آیتم را نیز در برنامه خود قرار دهید.

 

7. کفش راحتی و اسپرت زنانه

اغلب خانم‌ها به کفش خود اهمیت نمی‌دهند، در حالی که این کار اشتباه است. از آنجایی که پای شما قلب دوم‌تان است، باید همیشه در کمد خود یک کفش اسپرت و راحتی با سایز کاملا مناسب داشته باشید. کفش‌های اسپرت و راحت را می‌توانید با استایل‌های کژوال خود ست کنید.

 

8. مانتوهای ساده

در حال حاضر تنوع مانتوها در بازار بسیار زیاد شده و انتخاب از میان آن‌ها کار نسبتا سختی است. اما موضوع این است که هر خانمی باید حداقل 3 مانتو با طرح مناسب در کمد خود داشته باشد. انتخاب نوع مانتو را بر عهده شما می‌گذاریم؛ اما پیشنهاد ما این است که از آیتم‌های ساده و با رنگ‌های خنثی استفاده کنید؛ زیرا این دست از مانتوها قابلیت ست شدن بیشتری دارند. همچنین سعی کنید مانتو را طبق موقعیت موردنظر انتخاب کنید. یک مانتوی مجلسی با مانتوی اداری متفاوت است؛ پس نباید این موارد را با یکدیگر اشتباه بگیرید.

 

توصیه‌های آخر ما

همیشه سعی کنید در هنگام خرید، اقلامی که جنس بهتری دارند را انتخاب کنید؛ زیرا به این صورت می‌توانید برای مدت بیشتری از یک آیتم استفاده کنید. اگر می‌خواهید استایل زیبایی داشته باشید، در اینترنت و اپلیکیشن‌های مختلف جست‌وجو کنید؛ مسلما با تماشای عکس‌های مختلف ایده‌های بیشتری به ذهنتان می‌رسد.

نکته دیگر اینکه از خریید لباس‌های بسیار خاص و عجیب بپرهیزید؛ شما نمی‌توانید لباس‌هایی با ظاهر خاص را در استایل خود قرار دهید، مگر اینکه تمام آیتم‌های موجود با آن تناسب داشته باشند. پس از انجام این کار نیز خودداری کنید.

برای حفظ و نگهداری بهتر لباس‌های خود می‌توانید روش‌های شست‌وشویتان را تغییر دهید؛ نحوه شستن لباس‌ها و حتی ماده شست‌وشو دهنده آن‌ها، در طول عمرشان تاثیر مستقیم دارند. پس برای افزایش ماندگاری لباس خود به این موضوعات نیز توجه داشته باشید.