5 ترفند انتخاب لباس پاییزی برای خانم‌های سایز بزرگ
Views 0 بازدید
Calendar icon 1 هفته پیش

5 ترفند انتخاب لباس پاییزی برای خانم‌های سایز بزرگ


فصل پاییز که از راه می‌رسد، یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌های سایز بزرگ این هست که چه لباسی بپوشند که هم گرم باشه و استایل شیک و جذابی رو به همراه داشته باشد . واقعیت اینه که برای داشتن یک استایل جذاب پاییزی، نیازی نیست سراغ لباس‌های خاص یا خیلی گرون برید. با چند تا نکته ساده می‌تونید استایلی داشته باشید که هم به شما بیاد و هم خیلی راحت باشد. تو این مقاله ۵ تا نکته طلایی برای انتخاب لباس پاییزی برای خانم‌های سایز بزرگ رو با هم مرور می‌کنیم پس تا انتها همراه آی بولک باشید.

انتخاب پالتو و مانتو مناسب

وقتی صحبت از لباس پاییزی می‌شه، اولین چیزی که باید بهش توجه کنیم پالتو زنانه یا مانتوی مناسب برای خانم های سایز بزرگه، پس بهتره سراغ مدل‌هایی برید که برش‌های آزاد دارند و از پارچه‌های کمی ضخیم‌تر مثل پشم یا کتان دوخته شدند. این مدل‌ها کمک می‌کنن استایل شما کشیده‌تر و خوش‌فرم‌تر دیده بشه. مانتوهای پاییزه برای خانم‌های سایز بزرگ بهتره که خیلی چسبان نباشد، ولی در عین حال نه خیلی گشاد که اندام را پنهان کند.

از رنگ‌های پاییزی استفاده کنید

رنگ‌های پاییزی مثل زرشکی، نارنجی، خردلی و سبز زمردی خیلی خوب می‌تونند با پوست و استایل خانم‌های سایز بزرگ هماهنگ بشند. این رنگ‌ها علاوه بر اینکه حس گرما و جذابیت می‌دهند، باعث می‌شند استایلتون بیشتر جلوه کند. اگر طرفدار لباس‌های تیره هستید، می‌تونید از ترکیب‌های تیره و روشن استفاده کنید تا استایلتون متعادل شود.

 

 

 پارچه‌های لخت و نرم انتخاب کنید

تو فصل پاییز، پارچه‌های لخت و نرم مثل کتان نازک یا نخ خیلی کاربردی هستند، این پارچه‌ها روی بدن به خوبی می‌افتند و باعث می‌شند لباس به تن بهتر دیده بشه. خانم‌های سایز بزرگ با انتخاب لباس‌های پاییزی از جنس کتان یا نخ می‌تونن ظاهری راحت و در عین حال شیک داشته باشن.

از بوت‌های بلند غافل نشید

یکی از بهترین گزینه‌های پاییزی برای خانم‌های سایز بزرگ، بوت‌های بلند هستند. این بوت‌ها هم پاها رو کشیده‌تر نشون می‌دهند و هم به راحتی با مانتو یا پالتو ست میشوند. اگر می‌خواید استایلی شیک و ساده داشته باشید، حتماً از بوت‌های چرمی یا جیر استفاده کنید.







 لباس‌هارا لایه‌ای بپوشید

پاییز فصل لایه‌لایه پوشیدن‌هاست! یکی از بهترین ترفندها برای خانم‌های سایز بزرگ اینه که به‌جای یک لباس ضخیم، از چندین لایه لباس نازک استفاده کنند. اینجوری هم گرمتون می‌شه و هم می‌تونید هر زمانی که لازم بود لایه‌ها رو کم یا زیاد کنید. بلوز نخی، پلیور نازک و یک کت سبک، ترکیب عالی برای روزهای خنک پاییز است.

جمع‌بندی

پیدا کردن لباس مناسب پاییزی برای خانم‌های سایز بزرگ تو فصل پاییز می‌تونه خیلی ساده‌تر از اون چیزی باشه که فکر می‌کنید. با رعایت این ۵ نکته، می‌تونید استایلی شیک، جذاب و متناسب با فرم بدنتون داشته باشید. پس بدون استرس سراغ فروشگاه‌ آی بولک برید و از لباس‌های پاییزی که بهتون میاد خریداری کنید.