بهترین جنس پارچه مانتو پاییزی
Views 0 بازدید
Calendar icon 2 روز پیش

بهترین جنس پارچه مانتو پاییزی

بهترین جنس پارچه مانتو پاییزی

فصل پاییز که از راه می‌رسد، خرید بهترین مانتو پاییزی به یکی از مهم‌ترین دغدغه خانم‌های ایرانی تبدیل می‌شود و در این میان اگر شما هم می‌خواهید یک مانتو پاییزی ایده آل را برای خودتان بخرید باید با پارچه‌های مناسب برای فصل پاییز آشنا باشید تا زمان خرید لباس پاییزی سرتان کلاه نرود و بتوانید بهترین جنس مانتو پاییزی را برای خودتان انتخاب کنید. در این مطلب قرار است با بهترین پارچه‌هایی پاییزی مناسب مانتو زنانه آشنا شویم، اگر جنس مانتو برای شما نیز دغدغه است و قصد خرید مانتو پاییزی دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

9 جنس پارچه مانتوی ایده آل برای روزهای سرد پاییز!

انتخاب بهترین جنس پارچه مانتو برای پاییز، کار راحتی نیست! چون پاییز جزو آن دسته از فصل‌های سال است که حال و هوای مودی دارد و گاه و بی گاه، آب و هوایش عوض می‌شود! یعنی ممکن است اولین روز آذر ماه را با تابش شدید نور خورشید آغاز کنید و روز بعد از شدت لرزش ناشی از سرمای باد و باران، بلرزید. پس در چنین شرایط آب و هوایی باید به سراغ پارچه‌هایی برویم که نه آنقدر نازک هستند که تنها مناسب تابستان باشند و نه آن قدر ضخیم و پشمی که نتوان در روزهای معمولی درآن‌ها نفس کشید.

پارچه پاییزه سوئیت

بی‌انصافی است که پارچه پاییزه سوییت را در صدر لیست بهترین پارچه‌های مانتو پاییزی‌مان قرار ندهیم! این مدل پارچه از مرحله آخر پرداخت چرم، درست می‌شود و به خوبی بر تن نشسته و شکل و ظاهر بسیار خوبی دارد. این روزها اکثر مدل‌های ترند مانتو پاییزی زنانه با همین مدل پارچه دوخته می‌شوند که زیبایی منحصر به فردی دارند. یکی از بزرگ‌ترین لک‌های پارچه پاییزه سوییت، ماندگاری بالای لک‌ها روی آن است، اگر حواس‌تان به تمیز ماندن مانتوی‌تان باشد و اهل نوشیدن و خوردن در بیرون از خانه نباشید قطعا مانتو پاییزی با پارچه سوییت برای شما مناسب است.

مخمل کبریتی

پارچه مخمل کبریتی، یکی از مهم‌ترین ترندهای پاییزی سال 2024 است که این روزها در سراسر دنیا سروصدای بسیاری برپا کرده است، این مدل پارچه، جنس و لطافت مخمل معمولی را دارد با این تفاوت که نقوش راه راه برجسته ظریفی روی آن شکل گرفته و این نقوش، شکل و ظاهر متفاوتی به پارچه مخمل کبریتی، هدیه داده‌اند.

پارچه فوتر

پارچه فوتر بیشتر در زیر شاخه پارچه‌های پشمی محسوب می‌شود و گرمای مناسب و کافی دارد و برای زمستان نیز می‌توانید از آن استفاده کنید اما به دلیل اینکه این مدل پارچه، گرمای کم‌تری نسبت به پشم معمولی دارد بیشتر از آن به عنوان یک پارچه پاییزی یاد می‌شود.

پارچه کشمیر

پارچه کشمیر، جزو قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پارچه‌های پاییزی در ایران است که طرفداران زیادی دارد. این مدل پارچه دارای تنوع فوق العاده رنگی و مدل است و شما می‌توانید با یک جستجوی ساده، طرح‌های متنوع و جذابی از مدل‌های مانتو پاییزی با پارچه کشمیر را پیدا کنید. مانتوهای پاییزی پارچه کشمیری، ایستایی فوق العاده بالایی دارند و به همین دلیل این پارچه، یک انتخاب مناسب برای استایل‌های زنانه کلاسیک محسوب می‌شود.

پارچه فلانل

فلانل، یک نوع پارچه پشمی کاملا ظریف است که علاوه بر داشتن گرمای مناسب برای فصل پاییز، استایل شیک و منحصر به فردی را نیز به شما در اولین فصل سرد سال هدیه می‌دهد. اگر دوست دارید که تیپ پاییزی خاص و متفاوتی را در روزهای سرد پاییزی داشته باشید، شک نکنید که به یک مانتوی پاییزی شیک با پارچه فلانل نیاز دارید.

پارچه میکرو

میکرو جزو آن دسته از پارچه‌های پاییزی است که اخیرا در سال 2024 ترند شده است و این روزها مشتریان زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. این پارچه از لایه‌های ظریف پلی استر تشکیل شده و بافت آن، به مقدار زیادی شبیه جین است اما با این تفاوت که زیبایی و مقاومت میکرو نسبت به جین بالاتر است. مهم‌ترین ویژگی پارچه میکرو که آن را به یک پارچه ایده آل برای مانتو پاییزی تبدیل می‌کند این است که منافذ آن بسته هستند و آب، قدرت نفوذ به این پارچه را ندارد پس میکرو یک پارچه ضد آب است و شما می‌توانید با خرید مانتو پاییزی با جنس میکرو، یک مانتو پاییزی ضد آب رویایی داشته باشید.

توید

توید، انتخاب ایده آل دختران سرمایی است که حتی طاقت باد‌های گاه و بی‌گاه پاییز را ندارند و در این روزها نیز بدن لرزه ناشی از سرما می‌گیرند! ... توید یک پارچه کاملا کبریتی نازک اما گرم از جنس پشم است و به راحتی می‌تواند گرمای بدن شما را حتی در سردترین روزهای سال نیز حفظ کند. اگر جزو خاص پسندها هستید و نمی‌خواهید که استایل تکراری و کلیشه‌ای در پاییز امسال داشته باشید بهتر است که کمی جسارت به خرج دهید و این بار به سراغ یک مدل مانتو پاییزی جدید با پارچه توید بروید.

 

موهر

موهر، جزو خاص‌ترین پارچه‌های پاییزی است که از پشم بز آنگورا تهیه می‌شود و قیمت گزافی دارد، مانتوهای پاییزی با پارچه موهر بیشتر مختص ثروتمندان است و در گذشته، افراد سلطنتی و ملکه‌ها از این جنس پارچه برای لباس‌های پاییزی خود استفاده می‌کردند. موهر نسبت به سایر پارچه‌های پاییزی گرمای بیشتری دارد و اگر جزو دسته افرادی هستید که سازگاری خوبی با لباس‌های پشمی سنگین ندارید قطعا مانتو با پارچه موهر برای شما مناسب نخواهد بود.

آلپاکا

آلپاکا، یک نوع پشم سبک و لطیف است که از حیوانی پشمالو در قلب آمریکای جنوبی به دست می‌آید، این نوع پارچه نیز مثل موهر قیمت بالایی دارد و در ایران، به سادگی در دسترس نیست، آلپاکا علاوه بر داشتن راحتی و سبکی، کاملا لطیف و نرم است و می‌تواند گرمای دلچسبی را به شما در روزهای سرد پاییزی هدیه بدهد تا احساس بهتری داشته باشید.

سخن پایانی

در این مطلب از آی بولک، سفری کوتاه به دنیای جذاب پارچه‌های رنگارنگ پاییزی داشتیم و با بهترین پارچه‌های مانتویی مناسب فصل پاییز آشنا شدیم، اگر شما هم قصد دارید راهی بازار و پاساژ برای خرید یک مانتو پاییزی جدید شوید نکات مطرح شده در این مطلب را از یاد نبرید تا بتوانید ساده‌تر از آب خوردن، بهترین مانتو پاییزی را برای خودتان خریداری کنید و یک استایل شیک و زیبا داشته باشید.