ترندهای برتر مانتو زنانه در پاییز 1403
Views 0 بازدید
Calendar icon 2 هفته پیش

ترندهای برتر مانتو زنانه در پاییز 1403

ترندهای برتر مانتو زنانه در پاییز 1403

زمانی که به روزهای پایانی تابستان نزدیک می‌شویم و باید با آفتاب داغ ظهر و تعطیلات دلچسب تابستانی و لحظات فارغ از استرس مدرسه و دانشگاه خداحافظی کنیم، باید به فکر دست و پا کردن یک استایل جدید پاییزی نیز برای خودتان باشید چون در روزهای آتی با تغییرات آب و هوایی و خلاص شدن از شر گرمای سوزان آفتاب و ظهرهای داغ تابستان، دیگر نیازی به لباس‌های خنک و آزاد قبلی ندارید و وقت آن رسیده است که به سراغ استایل‌های شیک پاییزی‌تان بروید.

با توجه به تنوع فوق العاده مدل‌های مختلف مانتوهای زنانه پاییزی در ایران، احتمالا انتخاب یک مانتوی پاییزی شیک و جذاب برای ست کردن استایل پاییزی متفاوت برای شما کار سختی باشد! در این شرایط باید به سراغ مهم‌ترین ترندهای روز بروید تا بتوانید ساده‌تر از آب خوردن، شیک‌ترین استایل پاییزی زنانه‌تان را داشته باشید. در این مقاله قرار است سفری کوتاه به محبوب‌ترین ترندهای مانتو زنانه در پاییز 1403 داشته باشیم با ما همراه باشید تا با جذاب‌ترین مانتوهای پاییزی امسال آشنا شویم.

با محبوب‌ترین مانتوهای پاییزه 1403 آشنا شوید!

داشتن قدرت حفظ دمای بدن و راحتی کافی، 2 اصل اساسی برای انتخاب بهترین مانتو پاییزی توسط بانوان در سال جدید بوده است، تمامی مانتوهای معرفی شده در ادامه این مطلب با توجه به این دو پارامتر اصلی انتخاب شده‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت، مانتو مورد علاقه‌تان را از بین مانتوهای زیر انتخاب کنید و یک استایل پاییزی شیک و زیبا داشته باشید.

مانتو هودی

هودی، یکی از محبوب‌ترین لباس‌های دهه اخیر است که نسل نوجوان امروز، عاشق پوشیدن آن است! ... مانتو هودی یک مدل لباس فوق العاده خلاقانه و جذاب است که از ترکیب مدل مانتو ساده و هودی مینیمال، دوخته می‌شود و یک انتخاب عالی برای عاشقان تیپ‌های اسپرت محسوب می‌شود. اگر اهل ورزش هستید و به دنبال یک مدل مانتوی مناسب پاییزی برای ورزش کردن در محیط آزاد در ماه پاییز هستید شک نکنید که جای یک مانتو هودی در کمد لباس‌های شما خالی است.

مانتو کتی

مانتو کتی، جزو کوتاه‌ترین مدل‌های مانتو زنانه در ایران محسوب می‌شود که مدل بالا تنه آن، شبیه کت‌های ساده است و قد آن تقریبا تا بالای باسن می‌رسد. اگر اهل تیپ‌های کلاسیک زنانه هستید قطعا مانتو کتی برای شما مناسب خواهد بود. فراموش نکنید که اکثر مدل‌های مانتو کتی به صورت لایه‌ای دوخته می‌شوند و از گرمای کافی برخوردار هستند پس اگر می‌خواهید مانتو پاییزی بخرید که شما را از شر پوشیدن پالتو و کاپشن و .... خلاص کند شک نکنید که مانتو کتی برای شما یک انتخاب ایده آل است.

مانتو دورو

مانتو دورو جزو آن ایده‌های خلاقانه قدیمی در دنیای پوشاک زنانه محسوب می‌شود که هنوز طرفداران خاص خودش را دارد. در حقیقت شما زمان خرید مانتو دورو با پرداخت پول یک مانتو، 2 مانتو خواهید داشت! ... چون مانتو دو رو به صورت پشت و رو دوخته می‌شود و هر طرف آن، مدل و رنگ خاص خودش را دارد و به صورت مجزا قابل استفاده است و شما می‌توانید بر اساس دلخواه‌تان، هر زمانی که دوست داشتید طرفی از مانتوی تان را استفاده کنید که بیشتر از رنگ و مدل آن، خوش‌تان می‌آید.

مانتو چهارخانه پشمی

اگر واقع بین باشیم، روزهای پاییزی کشور ما آنقدری سرد نیست که بخواهید پاییزتان را با لباس‌های گرم و نرم پشمی بگذرانید اما اگر حساسیب بسیاری به سرما دارید و شهر شما جزو معدود مناطقی است که پاییزهای خیلی سردی را سپری می‌کند می‌توانید برای داشتن یک استایل پاییزی شیک و جذاب، به سراغ مانتو چهارخانه پشمی بروید. این مدل مانتو همیشه ترند روز است و جزو محبوب‌ترین انتخاب بانوان خوش سلیقه ایرانی محسوب می‌شود.

مانتو کلاهدار

مانتو کلاهدار، جزو جدیدترین مدل‌های مانتوی پاییزی است که در سال‌های اخیر ترند شده است و نسل نوجوان و جوان، بیشتر خواهان آن هستند. اگر شما هم به استایل‌های لش و تینیجری علاقه دارید و می‌خواهید روزهای سرد سال را نیز استایلی خاص و متفاوت داشته باشید می‌توانید مانتو کلاهدار را با انواع شلوار بگ یا کارگو ست کنید و استایل پاییزی خاص و متفاوتی داشته باشید.

مانتو مخمل کبریتی

مانتو مخمل کبریتی  جزو خاص‌ترین لباس‌های پاییزی زنانه محسوب می‌شود که این روزها سروصدای زیادی برپا کرده است. پارچه این مدل مانتو نوعی مخمل خاص است که از پرزهای بلند و متراکم، تشکیل شده است و به دلیل داشتن ضخامت بالا، گرمای کافی برای حفاظت از شما در برابر بادهای پاییزی را دارد. مانتو مخمل کبریتی جزو طرح‌های مانتوی مینیمال در ایران محسوب می‌شود که به صورت کاملا ساده دوخته می‌شود و همین سادگی در طراحی و دوخت، آن را به یکی از پرطرفدارترین مانتوهای مینیمال پاییزی در سال 1403 کرده است.

مانتو چرمی کوتاه

اگر به استایل‌های زنانه کلاسیک و قدیمی علاقه دارید، قطعا مانتو چرمی کوتاه برای شما بهترین انتخاب است! .. این مدل مانتو با پارچه چرم خالص دوخته می‌شود و برای ست کردن آن می‌توانید از بوت‌های بلند و دستکش‌های چرم مشکی استفاده کنید تا یک استایل جذاب پاییزی داشته باشید. مانتو چرمی کوتاه، جزو استایل‌های گران قیمت محسوب می‌شود چون خود مانتو چرم به تنهایی، جزو لباس‌های گران است و اکسسوری‌های ارزان قیمت نیز به درد ست کردن استایل با این مانتو نمی‌خورند.

 

مانتو کتان با جیب بزرگ

مانتو کتان، یکی از ترندترین مانتوهای پاییزی در سال 2024 محسوب می‌شود که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این روزها مانتوهای کتان ساده و مینیمال با جیب‌های بزرگ جزو پرفروش‌ترین مانتوهای پاییزی در بازار تهران محسوب می‌شوند و اگر شما نیز می‌خواهید استایلی جذاب همگام با محبوب‌ترین ترندهای روز دنیای پوشاک و مد لباس زنانه داشته باشید شک نکنید که مانتو کتان با جیب‌های بزرگ برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

سخن پایانی

شاید در نگاه اول تصور کنید که انتخاب و خرید بهترین مانتو پاییزی برای داشتن بهترین استایل زنانه در پاییز امسال، کار سختی باشد اما این مقاله کار شما را راحت‌ کرده است چون ما در این مطلب، جذا‌ب‌ترین ترندهای مانتو پاییزی در سال 1403 را مرور کردیم و شما می‌توانید به راحتی لباس محبوب‌تان را از بین موارد معرفی شده انتخاب کنید و پاییز امسال را با تیپ متفاوتی شروع کنید.