جوراب مناسب هر کفش
Views 3,710 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

جوراب مناسب هر کفش

جوراب یکی از آیتم هایی است که ممکن است در استایل به آن کمتر توجه شود. خیلی ها فکر می کنند چون جوراب داخل قرار کفش قرار می گیرد تاثیر چندانی در استایل ندارد و زیاد مشخص نیست. اما برای داشتن یک استایل شیک و خیره کننده باید به شکل، اندازه و رنگ جوراب ها نیز توجه داشت. در این مطلب می خواهیم به معرفی جوراب مناسب هر کفش بپردازیم. اگر می خواهید بدانید بهتر است با هر کفش چه جورابی بپوشیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

با هر کفش چه جورابی بپوشیم

اشخاص خوشتیپ به همه آیتم هایی که در استایل خود بکار می برند توجه دارند. جوراب علاوه بر محافظت از پاها می تواند نقش موثری در نمای کلی استایل ما داشته باشد. امروزه جوراب ها در اندازه ها و رنگ های متنوعی وجود دارند که هر کدام برای پوشیدن بهمراه لباس یا کفش خاصی مناسب است.

جوراب مناسب کفش رسمی

با کفش رسمی باید جوراب معمولی یا ساق بلند پوشید ولی در انتخاب رنگ جوراب دقت کنید زیرا کوچکترین تناقضی می تواند استایل شما را زیر سوال ببرد. کفش های پاشنه بلند جلو بسته را نیز می توان با جوراب سرپنجه نیز پوشید.

جوراب مناسب کفش کالج

برخی ترجیح می دهند بهمراه کفش کالج جوراب نپوشند اما، انواع مختلف کفش کالج بهمراه جوراب کالج که ساق خیلی کوتاهی دارند و داخل کفش معلوم نمی شوند، مناسب هستند. هرچند جوراب کالج را می توان بهمراه کتانی یا کفش جلو بسته نیز استفاده کرد.

جوراب مناسب کفش جلو باز

پوشیدن کفش جلوباز با جوراب یا جوراب شلواری از اشتباهات مد محسوب می شود. اما با استفاده از جوراب مخصوص کفش جلوباز به راحتی می توانید صندل یا کفش جلو باز بپوشید.

جوراب مناسب کفش اسپرت

چنانچه اکثر تیپ های شما اسپرت و ورزشی است، باید از جوراب مناسب کفش ورزشی استفاده کنید. جوراب مچی که روی قوزک پای شما را بپوشاند، برای شما مناسب است. البته به شرطی که تمام قسمت پشت پای شما را بپوشاند.

جوراب مناسب کفش تخت

اگر عادت به پوشیدن کفش تخت و بدون پاشنه دارید، جوراب سرپنچه یا کالج مناسب ترین گزینه برای استایل شما هستند.

جوراب مناسب برای نیم بوت

برای انتخاب جوراب مناسب نیم بوت در فصل پاییز و زمستان، می توانید از جوراب های ساق بلند و مچی پشمی استفاده کنید و اگر بوت شما ساق بلند است، جوراب های زیر زانو و جوراب بلند تا ران پا، گزینه مناسبی برای استایل شما هستند.

پوشیدن جوراب شلواری طرحدار بهمراه نیم بوت یا بوت ساق بلند نیز یک انتخاب مناسب برای مهمانی و دورهمی است.

جوراب مناسب برای کفش آکسفورد

انواع جوراب کالج، ساق بلند و جوراب توری برای کفش آکسفورد مناسب هستند.

نکاتی برای انتخاب جوراب مناسب هر کفش

  • بهمراه لباس های طرحدار و شلوغ حتما از جوراب ساده استفاده کنید.
  • استفاده از جوراب سفید تنها برای محیط های ورزشی توصیه می شود.
  • برای خرید جوراب بهترین کیفیت را انتخاب کنید تا ماندگاری آن بالا باشد.
  • جوراب شما علاوه بر هماهنگی با کفش باید با شلوارتان نیز هماهنگی داشته باشد و در یک طیف با رنگ شلوارتان باشد.
  • در مهمانی و مجالس رسمی بهتر است جوراب شما ساق بلند باشد. هرچه قد جوراب‌ بلندتر باشد، رسمی‌ تر به‌ نظر می‌رسد.
  • از پوشیدن جوراب بهمراه صندل خودداری کنید.