چی بپوشیم قد کوتاه دیده شویم
Views 6,484 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

چی بپوشیم قد کوتاه دیده شویم

هیچ راهی برای تغییر قد فیزیکی شما وجود ندارد و مهم‌ ترین چیز این است که به خودتان همانطور که هستید اعتماد کنید. اعتماد به نفس می تواند باعث شود افراد ظاهر فیزیکی را فراموش کنند. با این حال، اگر قدتان بلند است و می‌ خواهید کوتاه‌ تر به نظر برسید، چند راه کار وجود دارد که می‌ توانید انجام دهید. می توانید نحوه لباس پوشیدن، انتخاب کفش، مدل مو و ... را تغییر دهید تا در نظر دیگران کوتاهتر دیده شوید. اگر برای شما این سوال ایجاد شده که چی بپوشیم قد کوتاه دیده شویم، این مطلب را از دست ندهید.

چی بپوشم قدم کوتاه دیده بشه

  • استفاده از لباس مناسب برای کوتاه‌ تر به نظر رسیدن 

به کمک لباس های رنگی بدن خود را پوشش دهید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا بدن خود را به چند قسمت تقسیم کنید و لباسهای رنگارنگ بپوشید. این کار به شما کمک می کند کوتاه تر به نظر برسید. با پوشیدن رنگ ها، طرح ها و لایه های مختلف لباس می توانید این کار را انجام دهید.
به عنوان مثال، می توانید یک تاپ صورتی با یک جین و کفش سفید بپوشید. پوشیدن لباسهای تکرنگ شما را کشیده تر نشان می دهد.

لباسهای مناسب افراد قد کوتاه

  • شلوار گت دار بپوشید

پوشیدن شلوار هایی که در قسمت مچ پا کش دارند شما را کوتاه تر نشان می دهد. سعی کنید شلواری بخرید که قسمت پایین آن سرآستین دوخته شده باشد یا فقط قسمت پایین شلوارتان را تا مچ پا یا درست بالای مچ پا بغلتانید.

  • لباس های راه راه افقی یا چند رنگ بپوشید

راه راه های عمودی و لباس های تک رنگ می توانند شما را قد بلندتر نشان دهند. به جای راه راه های عمودی و لباس های تک رنگ، راه راه های افقی با طرح ها و رنگ های متنوع بپوشید. خطوط افقی به جای قد، بر عرض شما تاکید می کنند که باعث می شود کوتاهتر دیده شوید. بالاتنه با رنگ روشن یا طرح دار، به جای پاها، توجه را به قسمت بالایی بدن معطوف می کند. پوشیدن دامن یا شلواری با رنگ کاملاً متفاوت از بالاتنه، تصویر قد شما را تقسیم می کند. همچنین می توانید از جلیقه یا لباس های دو تیکه استفاده کنید.

شلوار بگ برای افراد قد کوتاه

  • یک کمربند پهن روی لباس خود ببندید

وقتی یک لباس بلند می پوشید، بهتر است یک کمربند پهن استفاده کنید. کمربند بدن شما را به دو نیم می کند و به شما شکل ساعت شنی می دهد.
با این کار، اگر قد بلند هستید کوتاهتر دیده می شوید.

  • شلوار و دامن‌ های کوتاه را امتحان کنید

هر لباسی که نمای پاهای شما را نمایان کند، شما را کوتاه‌ تر نشان می‌ دهد. این را می توان با پوشیدن شلوار کوتاه، دامن هایی که بالای زانو می زند و شلوار جین کوتاه به دست آورد. همه اینها می تواند تاکید را از طول پای شما حذف کند.

  • لباس های بلند بپوشید

لباسهای بلند مانند ژاکت و پیراهن های بلند ظاهر قد شما را می شکند، به شرطی که رنگی کاملاً متفاوت با کتانی شما داشته باشند. نتیجه این است که پاهای شما کوتاه تر به نظر می رسند. از کت های تا کمر نیز می توان برای تمایز بین پاها و نیمه بالایی استفاده کرد، به خصوص اگر بالاتنه بلندی دارید.
مردان همچنین می‌ توانند پیراهن‌ های بلندتری را روی شلوار بپوشند. بهتر است رنگ پیراهن با شلوار شما متفاوت است.

  • پوشیدن کفش برای کوتاه کردن قد

کفش هایی را انتخاب کنید که بیشتر پاهای شما را بپوشانند. اگر از کفش‌ هایی استفاده می‌ کنید که نمای زیادی در بالای پاها و اطراف مچ پا نشان می‌ دهند، ممکن است شما را قد بلندتر نشان دهد. در عوض، کفش هایی را انتخاب کنید که قسمت بیشتری را بپوشانند یا تا حدی قسمت مرکزی پای شما را پوشش دهد.

  • انتخاب کفش های مناسب

کفش‌ های تخت، حتی کفش‌ های کتانی با پاشنه کم، به قد شما نمی‌ افزایند.
پاشنه های مناسب را انتخاب کنید. اگر می‌ خواهید کفش‌ های پاشنه بلند بپوشید، کفش‌ های پاشنه‌ دار ضخیم با بند دور قوزک را انتخاب کنید.
چکمه هایی را امتحان کنید که تا بالای زانو می روند.
کفش های طرح دار برای مردان انتخاب مناسبی است.