لباس جنوب گردی 2023 | برای سفر جنوب چه لباسی بپوشیم؟
Views 1,565 بازدید
Calendar icon 1 سال پیش

لباس جنوب گردی 2023 | برای سفر جنوب چه لباسی بپوشیم؟


در سال های اخیر، سیل عظیمی از گردشگران و تور های طبیعت گردی به سمت جنوب کشور و جزایر رویایی آن رو آوردند. قشم ، کیش و بندرعباس و بوشهر  با جزایر زیبا و دیدنی اش مقصد پرطرفداری برای بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها شده اند که آنقدر جذاب و خارق العاده هستند نمی توان به راحتی از آن ها گذشت. اما سوال اصلی بسیاری از خانم ها اینجاست ؟ " برای سفر جنوب چه لباسی بپوشیم ". اگر تا انتهای این مقاله همراه مجله آی بولک باشید مطمئن باشید پاسخ این سوال را خواهید دانست و می توانید استایل ها و لباس های ترند و زیبایی را برای جنوب گردی خود طراحی کنید و بپوشید.  

چه نوع لباس هایی برای سفر به جنوب بپوشیم؟

با رسیدن به فصل بهار و نزدیک شدن به تعطیلات، بسیاری از ما برای سفر به جنوب آماده می‌شویم. این نکته را توجه کنید که در سفر به جنوب، اولین موردی که برای ما اهمیت دارد ، نوع لباسی است که می‌پوشیم. همان گونه که می‌دانید، هوای جنوب در این روزها به کاملا به سمت گرما می‌رود، بنابراین باید یک لباسی را انتخاب کنیم که بتواند گرما و رطوبت جنوب را برای ما قابل تحمل کند. بهتر است از لباس های نخی، آزاد و گشاد که رنگ روشن هم هستند استفاده کنیم، تا در زمان اقامت از سوزش و التهاب پوست جلوگیری شود و همچنین در راحت ترین و بهترین حالت خود بتوانیم از سفر خود لذت ببریم.

برای خیلی از خانم ها سوال این است که در راه و تا زمان رسیدن به مقصد از چه لباس هایی استفاده کنند. با توجه به تجربه بسیاری از افراد در سفر به جنوب، جواب این سوال بستگی به مقصد موردنظر شما و وسیله حمل و نقل شما دارد. به عنوان مثال جزیره هرمز که این روز ها طرفداران بسیار زیادی هم دارد، فرودگاه ندارد و شما حتما باید از اتوبوس های دریایی آن منطقه استفاده کنید و در راه برای این که کمتر اذیت شوید بهتر است از لباس های سبک و خنک استفاده کنید. در هر صورت از لباس ها و دامن های نخی زنانه مانند پیراهن های دامنی ، شومیز های نخی و یا شلوار های گشاد مانند شلوار های پارچه ای و لینن زنانه که از الیاف سبک و طبیعی تولید می شوند استفاده کنید تا گرما و هوای شرجی آن هم شما را کمتر اذیت کند و هم اینکه استایل جذابی که متناسب جنوب گردی است طراحی کنید. 

استایل های ترند جنوب گردی 2023

در اینجا چند تا از استایل های جدید و ترند زنانه برای سفر به جنوب را با هم می بینیم که می توانیم از این مدل ها ایده های جذابی را برای  جنوب گردی خود بگیریم. یادتان باشید شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود استایل های زیاد و متفاوتی را برای خودتان بسازید.






کفش های مناسب سفر به جنوب

در مورد کفش های مناسب جنوب گردی، بهترین گزینه کفش های اسپرت و راحت است زیرا  شما برای بازدید از از مکان‌های دیدنی  و جزایر جنوب، باید مسافت زیادی را پیاده ‌روی کنید که اگر کفش مناسب نداشته باشید بسیار اذیت می شوید، بنابراین بهترین گزینه استفاده از کفش‌های اسپرت ورزشی و سبک و نرم است.همچنین، داشتن یک جفت صندل و دمپایی نیز به جذابیت بسیار زیادی به شما می دهد و در مواقع پیاده روی در ساحل و عکاسی بسیار مناسب است.  در کل، برای سفر به مناطق گرم و خشک جنوب، انتخاب پوشاک خنک و راحت با رنگ‌های روشن، همراه با کفش‌های اسپرت و سبک و صندل های مناسب، بهترین استایل برای شما خواهد بود.



شلوار برای سفر به جنوب

بهترین انتخاب برای شلوار مناسب سفر به مناطق گرم و خشک جنوب، انتخاب شلوارهایی با پارچه نخی و رنگ‌های روشن می‌باشد. شلوار جین زنانه یکی از اشتباه ‌ترین انتخاب‌ها برای سفر به مناطق گرم و خشک جنوب است، زیرا می تواند شما را در طول سفر تا حد زیادی اذیت کند. 
بهترین شلوارها برای سفر به مناطق گرم و خشک جنوب، شلوارهای پارچه ای و لینن زنانه یا به اصطلاح دامن شلواری‌های رنگی هستند. این شلوارها باعث می شوند هوا به راحتی به تن شما برسد و خنکی خوبی به شما می دهد تا هوای شرجی جنوب برای شما قابل تحمل تر باشد و از تعریق بیشتر بدن شما جلوگیری می‌کنند. 

در کل برای سفر به جنوب، بهترین گزینه انتخاب شلوارهای گشاد و نخی با رنگ‌های روشن است. این کمک می‌کند تا از سفرتان لذت بیشتری ببرید و به آسانی بتوانید از جاذبه‌های دیدنی استفاده کنید. همچنین، می‌توانید با ترکیب شلوارهای خود با پیراهن‌های نخی و راحت، یک استایل خوش‌سلیقه و مناسب برای سفر به مناطق گرم و خشک جنوب داشته باشید.


اکسسوری های لازم سفر به جنوب

در اکسسوری های موردنیاز برای جنوب گردی ،عینک آفتابی، حرف اول را می زند. با توجه به آب و هوای منحصر به فرد جنوب و آفتاب همیشگی آن ، استفاده از عینک آفتابی یکی از آیتم‌های اصلی و ضروری برای هر کسی است، که به دنبال یک استایل متفاوت و زیبا هم می‌باشد. این آیتم، علاوه بر افزایش زیبایی، به شما کمک می‌کند تا از اشعه‌های خورشیدی مضر محافظت کنید. 
همچنین کلاه‌های ساحلی و کپ نیز باید به عنوان یک اولویت اصلی در استایل شما باشد و به آن ها توجه بسیاری کرد. این کلاه‌ها در کنار افزایش زیبایی، به شما کمک می‌کنند تا پوست شما از آسیب های احتمالی اشعه خورشید دور بماند. انتخاب کلاه ساحلی با رنگ‌های شاد و جذاب، و کلاه کپ با طرح و رنگ ‌بندی مناسب، به استایل جنوب گردی شما جذابیت بیشتری می دهد. آرایش ملایم، ساعت، دستبند و گردنبند ها نیز می‌توانند به عنوان آیتم‌های مهم در استایل شما باشند ، ممنون که تا پایان همراه مجله آی بولک بودید.