همیشه به روز و شیک با شلوارهای جین مام فیت و مام استایل زنانه
Views 0 بازدید
Calendar icon 4 هفته پیش

همیشه به روز و شیک با شلوارهای جین مام فیت و مام استایل زنانه

همیشه به روز و شیک با شلوارهای جین مام فیت و مام استایل زنانه

 

در سال‌های اخیر پوشیدن شلوارهای جین زنانه مخصوصاً شلوار مام فیت و مام استایل زنانه بسیارترند شده است. با این شلوارها استایل‌های شیک و به روزی را می‌توانید خلق کنید. اگر شما هم در کمد لباس خود شلوارهای جین مام فیت و مام استایل دارید و همیشه در ست‌کردن آنها مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا نکات لازم برای استایل با این شلوارها را برای شما یادآوری کنیم، تا با خیال راحت انواع شلوار مام فیت و مام استایل را از بهترین فروشگاه پوشاک زنانه برای خود خریداری کنید.

 

شلوار جین زنانه

مطمئناً هر خانمی در کمد خود یکی از انواع شلوارهای جین را دارد. شلوارهای جین زنانه یک لباس ضروری در کمد لباس هر بانویی است و یک شلوار محبوب و پرکاربرد است که از جنس پارچه جین تهیه می‌شود. این شلوارها در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با اکثر لباس‌ها و اکسسوری‌ها ست کرد.

شلوارهای جین در ابتدا به عنوان لباس کار برای مردان در معادن و مزارع استفاده می‌شد. اما به‌مرورزمان و با پیشرفت صنعت پوشاک، به عنوان یک لباس روزمره و مد روز برای زنان نیز محبوبیت پیدا کرد. شلوار جین زنانه در مدل‌های مختلفی مانند اسکینی، مام استایل، مام فیت، بوت کات، واید لگ و... موجود است. هر مدل ویژگی‌ها و تناسب خاص خود را دارد و برای اندام‌های مختلف طراحی شده‌اند.

از مدل‌های شلوار جین که امروزه بسیارترند شده است و در بهترین فروشگاه پوشاک زنانه موجود هستند، می‌توان به شلوارهای جین مام فیت و مام استایل اشاره کرد. اگر شما هم طرف‌دار استایل کژوال هستید و در استایل خود به پوشیدن شلوار مناسب اهمیت زیادی می‌دهید، پس حتماً از این دو شلوار محبوب و پرکاربرد استفاده کنید.

 

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

شلوار مام فیت زنانه و مام استایل زنانه از دسته شلوار جین زنانه هستند که از نظر ظاهری خیلی شبیه به هم هستند. هر دو این شلوارها برای استایل‌های کژوال و راحتی انتخاب مناسبی هستند؛ ولی از نظر دوخت و طراحی تفاوت‌هایی دارند که در ادامه توضیح می‌دهیم.

شلوارهای مام استایل در کل شلوارهایی کاملاً گشاد و آزاد هستند که در قسمت مچ پا کمی تنگ می‌شود. ولی شلوار مام فیت در مچ تغییری نمی‌کنند. مام استایل‌ها از جنس ضخیم دوخته می‌شوند ولی مام فیت‌ها کلاً از پارچه‌های سبک و نازک استفاده می‌کنند. همچنین، شلوار مام استایل طراحی کاملاً گشاد دارد و برای کسانی که به دنبال راحتی در پوشیدن شلوار هستند انتخاب خوبی است. شلوار مام فیت نسبت به مام استایل کمی تنگ‌تر است.
همچنین بخوانید : فرق شلوار مام فیت و مام استایل

شلوار جین مام فیت زنانه

شلوار مام فیت زنانه، نوعی شلوار جین قدیمی است که از دهه 90 میلادی دوباره وارد دنیای مد شده است. شلوار مام فیت زنانه دارای فاق بلندی هستند که در قسمت کمر جمع می‌شوند. این شلوارها کمری کشی دارند و یا با استفاده از کمربند جمع می‌شوند. در قسمت ران و ساق پاها جذب یا کمی آزاد هستند. از آن دسته شلوارهایی هستند که کمی فیت بدن می‌شوند و بیش از اندازه گشاد نیستند.

شلوار مام فیت چون فاق بلندی دارد قسمت شکم و پهلوها را پوشش می‌دهد و شما را باریک‌تر و جمع و جورتر نشان می‌دهد. به همین دلیل خانم‌هایی که اضافه وزن دارند، این شلوار برایشان مناسب است و تیپ زیبایی به آنها هدیه می‌دهد. می‌توانید این مدل شلوارها را در بهترین فروشگاه پوشاک زنانه با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

نحوه استایل کردن شلوار مام فیت

شلوارهای مام فیت یک تیپ کژوال و راحتی به شما می‌دهد از این رو برای استایل با این شلوار می‌توانید از انواع لباس‌ها و کفش‌ها استفاده کنید.

شلوار مام فیت و تیشرت

همیشه تیشرت‌های ساده و طرح دار با شلوارهای مام فیت یک ترکیب موفق در استایل روزمره است. شما با انواع بلوز و تاپ اسپرت و تاپ مجلسی می‌توانید شلوار مام فیت بپوشید و شک نکنید که یک استایل منحصر به فردی خواهید داشت.

شلوار مام فیت و هودی

در فصل سرد سال با هودی و سوییشرت هم می‌توانید شلوار مام فیت خود را بپوشید که علاوه بر ایجاد گرمای مطلوب، یک استایل کژوال هم به شما می‌بخشد. یک نیم بوت یا بوت، می‌تواند تکمیل کننده استایل شما باشد.

شلوار مام فیت و انواع کت

انواع کت‌های جین و چرمی و کت پشمی با شلوار مام فیت یک استایل روزمره راحت و سبک به شما می‌دهد که برای فعالیت‌های روزمره خیلی به کار شما می‌آید.ذکت‌های مجلسی کوتاه هم یک انتخاب ایده‌آل برای ست کردن شلوار مام فیت در مهمانی‌ها و موقعیت‌های خاص است که استایل نیمه رسمی و زیبایی به شما می‌دهد.

شلوار مام فیت و انواع کفش

پوشیدن انواع کفش‌ها با شلوار مام فیت هم بسیار عالی است. می‌توانید شلوار را با کفش پاشنه بلند نیز امتحان کنید که یک ظاهر شیک و زنانه به شما می‌دهد. شلوار مام فیت با کفش‌های اسپرت و ورزشی یک استایل خیلی راحت و مناسب برای محیط کار و دانشگاه و پیاده روی است. ست کردن این شلوار با توجه به مواردی که توضیح دادیم استایل شما را شیک‌تر می‌کند.

شلوار جین مام استایل زنانه

شلوارهای مام استایل زنانه فاق بلندی دارند که تا بالای ناف را می‌پوشانند و در قسمت پشت، باسن را به طور کامل پوشش می‌دهد. مچ شلوار نسبت به ساق پاها تنگ‌تر است. این شلوار اصلاً جذب نیست و به شما احساس راحتی و آزادی حرکت می‌دهد. مدل این شلوارها کمی شبیه به شلوار مام فیت است. مام استایل‌ها طراحی مخروطی شکل دارند و خانم‌هایی که ران و باسن درشتی دارند با این شلوار لاغرتر دیده می‌شوند.

شلوار مام استایل برای افراد کوتاه قد و چاق انتخاب خوبی نیست. چون قسمت کمر شلوار خیلی گشاد هست و با پوشیدن این مدل چاق‌تر دیده می‌شوند. اما افرادی که قد بلند و چاق هستند با این شلوار لاغرتر و کمر باریک‌تر دیده می‌شوند چون کمر پهن شلوار شکم و پهلوی آنها را کاملاً جمع می‌کند.
همچنین بخوانید : شلوار مام استایل برای چه افرادی مناسب است؟

نحوه استایل کردن شلوار مام استایل

برای ست کردن شلوار مام استایل می‌توانید از آیتم‌های مختلفی استفاده کنید. شلوارهای مام استایل هم برای استایل‌های کژوال و نیمه رسمی گزینه‌های خوبی‌اند و انواع مختلفی از آن در بهترین فروشگاه پوشاک زنانه، در دسترس هستند.

شلوار مام استایل و شومیز

ترکیب شلوار مام استایل با انواع شومیزها یک استایل فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. می‌توانید شومیز خود را داخل شلوار قرار دهید و یک صندل به استایل خود اضافه کنید تا شیک‌تر دیده شوید.

شلوار مام استایل و کت

پوشیدن شلوار مام استایل با انواع کت‌ها یک ایده بسیار جالبی است. ترکیب شلوار مام استایل و کت تیپ‌های رسمی و غیر رسمی به شما می‌دهد. پوشیدن یک تاپ یا کراپ ساده و رنگی در زیر کت، زیبایی اندام شما را چندباربر می‌کند.

شلوار مام استایل و هودی

شلوارهای مام استایل را می‌توانید با انواع بافت و هودی و سویشرت‌های خود بپوشید. مخصوصاً در فصل پاییز که هوا کمی سرد می‌شود این آیتم‌ها یک ظاهر شیک و اسپرت به شما می‌بخشند.

شلوار مام استایل و انواع کفش

شلوار مام استایل را با انواع کفش‌های اسپرت، ورزشی و پاشنه بلند برای موقعیت‌های مختلف می‌توانید بپوشید. پوشیدن شلوار مام استایل با کفش پاشنه بلند برای موقعیت‌های خاص مثل مهمانی‌ها یک تیپ زنانه شیک و متفاوتی به شما می‌بخشد.

با کفش‌های اسپرت و ورزشی یک استایل راحتی برای فعالیت‌های روزمره دارید که هم ظاهر اسپرتی به شما می‌دهد و هم اینکه در طول روز احساس خستگی نخواهید کرد. شلوارهای جین مام فیت و مام استایل زنانه در طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی در وب سایت بهترین فروشگاه پوشاک زنانه وجود دارند که می‌توانید از این شلوارها در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید و استایلی شیک و جذاب داشته باشید. 

سخن پایانی

امروزه شلوارهای مام استایل و مام فیت زنانه دوباره به دنیای فشن برگشته‌اند و جزو شلوارهای محبوب و همه کاره هستند. اکثر خانم‌ها تمایل به پوشیدن این مدل شلوارها دارند که داشتن یک راهنمای جامع برای پوشیدن و ست کردن این شلوارها کمک می‌کند تا استایل بهتری داشته باشید.

 ما در این مقاله اطلاعاتی در مورد شلوار مام فیت زنانه و مام استایل زنانه به شما ارائه دادیم. در مورد نحوه ست کردن و تفاوت این دو مدل شلوار هم نکاتی را شرح دادیم تا یک استایل همیشه به روز و شیک با شلوارهای جین مام فیت و مام استایل زنانه داشته باشید.

 اگر شما هم علاقه‌مند به خرید این شلوارها هستید، با مطالعه نکاتی که توضیح دادیم می‌توانید یک خرید مطمئن و با کیفیت از وب سایت بهترین فروشگاه پوشاک زنانه با تحویل فوری داشته باشید.