پافر رو با چی بپوشیم

از جمله لباس های پر کاربرد در هوای سرد پاییزی پافر است که در سال های اخیر رواج زیادی پیدا کرده. پافر در اندازه های مختلف کوتاه و بلند و به شکل بدون آستین و آستین دار وجود دارد، اما معروفترین شکل پافر شبیه به جلیقه و بدون آستین می باشد که با لباس های زیادی می توان آنرا پوشید. در این مطلب می خواهیم چند ست پیشنهادی با پافر ارائه دهیم و بگوییم بهتر است با پافر چه بپوشیم یا چه لباس هایی را می توان با پافر پوشید.

با پافر چی بپوشیم؟

پافر ها معمولا دارای زیپ و کلاه هستند و با وجود گرمای مطلوبی که دارند، بسیار سبک هستند. در ادامه نحوه ست کردن پافر را با شما در میان گذاشته ایم تا گزینه های مختلفی برای پوشیدن با پافر داشته باشید.

ست کردن پافر با هودی و شلوار جاگر

از آنجایی که پافر مانند جلیقه است و آستین ندارد برای زیر آن باید لباس آستین بلند مناسبی را در نظر بگیرید. هودی انتخاب خوبی است. بخصوص هودی های بلند و ضخیم که در هوای سرد هم بتوانید بهمراه پافر بپوشید. اما برای تکمیل استایل خود می توانید از شلوار جاگر و یا شلوار جین راسته استفاده کنید. چنین ترکیبی یک استایل شیک اسپرت برای شما ایجاد می کند. برای کفش هم می توانید یک نیم بوت یا کتانی بپوشید.

پوشیدن پافر با شلوار بگ و دورس

یکی دیگر از لباس هایی که به عنوان لباس زیر پافر مناسب است، دورس می باشد که جنس داخلی آن نرم و لطیف و گرم است. برای تکمیل استایل خود با پافر و دورس می توانید شلوار بگ بپوشید و کفشتان را هم نیم بوت انتخاب کنید.

ست کردن پافر با شلوار جین و شومیز

یک استایل دیگر با پافر بخصوص برای قرارهای دوستانه و صمیمی، پوشیدن پافر با شلوار جین و شومیز است. شومیز انواع مختلفی دارد و بهتر است طرح های ساده تر آنرا برای پوشیدن بهمراه پافر در نظر بگیرید.

پوشیدن پافر با مام استایل و بلوز بافت

می توانید پافر را بهمراه بلوز بافت بپوشید. امروزه بلوزهای بافت تنوع زیادی دارند، اما بهتر است بلوز بافت شما کمی آزاد باشد، شلوار مام استایل نیز برای تکمیل این استایل انتخاب خوبی است. اما قد شلوار شما نباید بلند باشد. کتانی یا نیم بوت با این ترکیب مناسب هستند.

ست کردن پافر با بادی

اگر به مهمانی دعوت شده اید و تصمیم دارید تا رسیدن به محل مهمانی پافر بپوشید، می توانید بادی آستین دار را بهمراه پافر خود ست کنید. بادی از جمله لباس های ترند در سال های اخیر است که مدل آستین دار آن برای پوشیدن بهمراه پافر در مهمانی بسیار شیک و مناسب است. ضمن اینکه استایل راحتی خواهید داشت. برای تکمیل این استایل کتانی یا نیم بوت را در نظر داشته باشید.

توجه : از ست کردن پافر با کفش پاشنه بلند جدا خودداری کنید.

استایل پافر با یقه اسکی

ست کردن کردن یک پافر کوتاه با یقه اسکی می توانید استایل جذابی را در زمستان به شما دهد زیرا علاوه براینکه ترکیب جذاب و تنخور خوبی دارد، بسیار گرم و مناسب پاییز و زمستان است. استفاده از یک لگ براق یا مات به این استایل نیز می تواند به کامل شدن استایل شما کمک کند.

استایل پافر با شلوار چرم

استفاده از پافر و شلوار چرم یکی از استایل‌هایی است که همیشه در مد پرطرفدار است. پارچه چرم ظاهری منحصر به فرد و شیک به شما می‌بخشد، به ویژه در فصل‌های پاییز و زمستان. می‌توانید پافری با روکش چرم به همراه شلوار چرم ست کنید تا استایلی خاص و جذاب داشته باشید. در نظر داشته باشید که استفاده از رنگ مشکی در این استایل بسیار جذاب است و به راحتی با انواع لباس و تی‌شرت‌ها ترکیب می‌شود.

ست کردن پافر با شال گردن و کلاه

استفاده از شال گردن و کلاه های هم رنگ با پافر ترکیب بسیار زیبایی می شود حتی در زمانی هوا بسیار سرد است از دستکش های چرم نیز می توانید استفاده کنید. این نوع ست به استایلتان انرژی تازه می بخشد.

سخن پایانی

دراین مقاله انواع ست با پافر را به شما معرفی کردیم تا شما بتوانید با هر استایلی از پافر استفاده کنید ولی درنهایت انتخاب استایل یک سلیقه است اما امید است تا این مطلب تا حد زیادی به شما کمک کرده باشد تا زندگی بهتری را با استایل تازه خود تجربه کنید.

.