شلوار بگ برای چه افرادی مناسب است

از جمله شلوارهای راحت که در سال های اخیر زیاد مورد استفاده قرار می گیرد شلوار بگ است که در استایل رسمی و اسپرت بکار می رود. شلوار بگ به شلواری گفته می شود که از بالا تا پایین گشاد است و اگر بدرستی ست شود می توان با آن یک استایل شیک داشت. اما اگر می خواهید بدانید شلوار بگ برای شما مناسب است یا خیر، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در این مطلب به شما می گوییم که شلوار بگ مناسب چه افرادی است.

شلوار بگ به چه افرادی میاد

ممکن است در تصاویری از استایل های مختلف، شلوار بگ زنانه را ببینید که چه ظاهر شیکی در تیپ افراد مختلف ایجاد کرده اما مطمئن نباشید که شما هم با پوشیدن شلوار بگ چنین استایل شیکی خواهید داشت. پس بهتر است بدانید شلوار بگ برای چه افرادی مناسب است و اگر شما هم چنین ویژگی هایی دارید شلوار بگی استفاده کنید. همراه ما باشید.

طراحی شلوار بگ به دهه 80 میلادی بر می گردد که دوباره در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و گزینه مناسبی برای داشتن استایل خیابانی و یا رسمی است.

شلوار بگ برای افراد چاق

شلوار بگ زنانه یک شلوار گشاد است که با پوشیدن آن فرم پاهای شما مشخص نمی شود، بنابراین استفاده از شلوار بگ زنانه برای افراد چاق مناسب است، اما بهتر است طرح های ساده و رنگ های تیره تر آن را بپوشند.

شلوار بگ برای افراد قد بلند

اگر لاغر هستید و قد بلندی دارید شلوار بگ زنانه و دخترانه برای شما مناسب است اما بهتر است که رنگ روشن و مدل های طرح دار آنرا انتخاب کنید، همچنین میتوانید از یک کمربند پهن استفاده کنید تا نمای بیشتری به استایل شما بدهد.

آیا شلوار بگ برای افراد قد کوتاه مناسب است

هر چند شلوار بگ دخترانه برای افرادی با جثه درشت مناسب تر است اما اگر قد کوتاهی دارید و تصمیم به استفاده از شلوار بگ دخترانه در استایل خود دارید، بهتر است رنگ شلوارتان را همرنگ لباس های دیگرتان و با طرح ساده انتخاب کنید تا کشیده تر بنظر برسید. همچنین توجه کنید که قد شلوارتان زیاد بلند نباشد.


نحوه ست کردن شلوار بگ

شلوار بگ انواع مختلفی دارد و در استایل های متفاوتی قابل استفاده است، اگر جزء افرادی هستید که طرفدار تیپ ها راحت و کژوال هستید برای ست کردن شلوار بگی می توانید آنرا با یک تاپ و کتانی و یا هودی ست کنید. اگر قد تاپ شما بلند است آنرا داخل شلوارتان بگذارید.

شلوار بگ زنانه علاوه بر جنس نخی و کتان با جنس جین هم طراحی و تولید می شود و برای ست کردن شلوار بگ جین می توانید اکسسوری هایی مثل کمربند کمک بگیرید.

تصور نکنید که شلوار بگ زنانه تنها برای استایل اسپرت قابل استفاده است. شما می توانید آنرا بهمراه کت، یا مانتو جلوباز و کفش های پاشنه بلند ست کنید و یک تیپ رسمی داشته باشید.



" راهنمای خرید اینترنتی شلوار "
   
«خرید شلوار جین زنانه»

برای پوشیدن شلوار بگ زنانه به چند نکته داشته باشید

  • هیچ گاه بهمراه شلوار بگ تیشرت یا مانتو گشاد نپوشید.
  • رنگ های خنثی بهترین انتخاب برای خرید شلوارهای بگ هستند.
  • از تا زدن شلوار بگی جدا خودداری نمایید.
  • توجه داشته باشید که قد شلوار بگ روی کفش شما قرار بگیرد و خیلی کوتاه یا خیلی بلند نباشد.