استایل کره ای چیست و چگونه استایل کره ای داشته باشیم؟


استایل کره ای در سال های اخیر به طور عجیبی در بین نوجوانان بسیار محبوب شده است که در واقع این سبک منحصر به فرد به دلیل استفاده از رنگ ها و طرح های خاص و لباس های جسورانه که در بین نوجوانان تا قبل از آن بسیار کم دیدیم شناخته شده است. در این مقاله به طور جامع به " استایل کره ای چیست و چگونه می توانیم استایل کره ای داشته باشیم " می پردازیم به شما پیشنهاد می کنیم حتما تا انتها همراه مجله آی بولک باشید.

تاریخچه استایل کره ای

کشور کره دارای تاریخی با فرهنگی غنی است که بیش از 5000 سال را در بر می گیرد. تأثیر لباس‌های سنتی کره‌ای که با نام هانبوک شناخته می‌شوند، در استایل کره‌ای قابل مشاهده است. لباس های هانبوک با رنگ‌های پر جنب و جوش، گلدوزی‌های پیچیده و سیلوئت‌های آن معروف بود. زمانی این لباس سنتی همه کره ای ها در موقعیت های مختلف می پوشیدند، اما اکنون عمدتاً در مناسبت های خاص مانند عروسی ها، مراسم خاکسپاری و جشنواره های هنری پوشیده می شود.

در دهه 1990، فرهنگ موسیقی پاپ کره ای که در بین همه به نام کی پاپ نیز شناخته می شود، در کشورهای شرق آسیا طرفداران زیادی پیدا کرد. با رشد گروه های موسیقی کره ای که خوانندگان آن اغلب با لباس های منحصر به فرد و چشم نواز دیده می شدند به سرعت در بین نوجوانان و جوانان کره ای محبوب شدند و باعث شد استایل کره ای روز به روز در بین مردم جای خود را بیشتر باز  کند و اکنون در بین همه تینیجر ها در دنیا و همچنین نوجوانان ایرانی هم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. گروه هایی مانند BTS  ،  BLACK PINK  ،  GIDLE  و  ASTRO  از پرطرفدارترین گروه های کی پاپ هستند که بسیاری از نوجوانان را تحت تاثیر پوشش خود قرار داده اند.

استایل کره ای چیست؟

استایل و سبک کره ای با رنگ های مینیمال، الگوهای مخصوص خودش و لباس های گشاد تا حدودی معروف است که در ترکیب لباس ها و پوشیدن آن ها باید بسیار دقت کرد تا استایل شما جذابیت و خاص بودن خود را ازدست ندهد، همچنین در استایل کره ای به استفاده نوآورانه از پارچه ها و لباس هایی از جنس جین، چرم و خز مصنوعی هم تاکید می شود. اگر علاقه مند به دیگر استایل و مد ها هستید می توانید به مقاله راهنمای جامع انواع استایل در مجله آی بولک بروید.






چگونه استایل کره ای داشته باشیم ؟

برای داشتن استایل کره ای ، مهم است که لباس های مختلف را درست با هم ترکیب کنید تا ظاهری منحصر به فرد و خاص برای شما ایجاد کنید. در اینجا چند نکته مهم را گفتیم تا راحت بتوانید استایل کره ای داشته باشید.

 

  1. ترکیب لباس ها و لایه بندی آن  : ترکیب لباس ها و لایه بندی درست آن ها را در استایل کره ای اصلا فراموش نکنید. به عنوان مثال می توانید یک یقه اسکی را زیر یک پلیور خزدار بزرگ بپوشید یا یک تی شرت ساده را با کت جین زاپ دار تست کنید، تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید. لایه بندی به شما این امکان را می دهد که لباس های مختلف خود را با هم ترکیب کنید و استایل کره ای جذاب تر و خاص تر برای خود ایجاد کنید.

 

  1. استفاده از لباس های اور سایز  : لباس های بزرگ جزء اصلی سبک و استایل کره ای هستند که می توانید از هودی های سایز بزرگ به همراه شلوار های نیم بگ زاپ دار بپوشید تا سبک کره ای را داشته باشید. لباس های اور سایز در استایل کره ای نه تنها ظاهری منحصر به فرد برای شما به همراه دارد ، بلکه می توانند راحت و کاربردی باشند.


 

  1. رنگ ها و الگوهای شجاعانه  : همانطور که گفتیم استایل کره ای به دلیل استفاده از رنگ های جسورانه و طرح های بانمک آن در بین تینیجرها معروف است. می توانید از طریق اکسسوری ها مانند کیف های کمری و کمربند های پر زرق و برق، از ویژگی های این استایل است. استفاده از رنگ یا طرح های منحصر به فرد در استایل شما می تواند آن را جذاب تر و چشم نوازتر کند.

 

  1. لباس های جدید و قدیم در کنار هم  : در استایل کره ای شما می توانید از لباس های قبلی خود در کنار لباسی که به تازگی خریدید و در واقع مد روز هستند استفاده کنید و آن ها را با هم ترکیب کنید که در واقع یک ظاهر منحصر به فرد و همینطور مقرون به صرفه برای شما ایجاد می کند.

 

  1. اکسسوری ها : اکسسوری ها بخش مهمی از سبک کره ای هستند و برای تکمیل ظاهر خود می توانید یک گردنبند یا گوشواره به استایل خود اضافه کنید . در استایل کره ای اغلب از اکسسوری بانمک و منحصر به فرد مانند گیره مو، هدبند و جوراب های رنگارنگ استفاده می کنند و همچنین می‌توانید با یک کیف یا کوله‌پشتی ، استایل کره ای جذابی داشته باشید.

 

  1. مو و آرایش در استایل کره ای : استایل مو و آرایش صورت نیز بخش مهمی از سبک کره ای است. ترندهای زیبایی در سبک کره ای اغلب دارای آرایش طبیعی و لایت با تمرکز بر پوست صاف و موهای نامرتب با بافته شده هستند.

 

به طور خلاصه، استایل کره ای یک پوشش منحصر به فرد و شجاعانه است که در بین نوجوانان در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با ترکیب لباس های بزرگ با  رنگ ها و طرح های  خاص، و لایه بندی درست لباس های مختلف می توانید استایل کره ای جذاب و منحصر به فردی داشته باشید ، ممنون که تا پایان همراه مجله آی بولک بودید.