با شلوار جین پاچه گشاد چه کفشی بپوشیم؟

دلیل اینکه اکثر افراد به شلوار جین علاقمند هستند، این است که شما می توانید این شلوار را برای هر مناسبت یا موقعیتی خاص، از یک دورهمی ساده تا یک قرار عاشقانه به تن کنید و استایلی زیبا و خاص داشته باشید.  اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که با شلوار جین پاچه گشاد چه کفشی بپوشیم؟




این مقاله را مطالعه کنید : خرید اینترنتی شلوار | 4 نکته مهم قبل از خرید شلوار

با شلوار جین پاچه گشاد چه کفشی بپوشیم؟

البته باید دقت داشته باشید که هیچ استایلی بدون کفش های مناسب، کامل نخواهد بود. شلوار جین پاچه گشاد در سال ‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و مخصوصا در بین خانم ها بسیار محبوب شده است.

مهمترین دلیل آن راحتی و زیبایی خاص این نوع شلوار است. این نوع شلوار جین را می توانید به راحتی با تیشرت و پیراهن دخترانه ست کنید، البته شلوار جین پاچه گشاد برای رانندگی اصلا مناسب نیست. اما برای پیاده ‌روی بسیار راحت است. همچنین اگر شیک ‌پوشی برایتان بسیار مهم است، حتماً باید این شلوار جین را امتحان کنید.

برای شلوار دمپا گشاد چه کفشی مناسب است؟

شلوارهای جین معمولا دمپاهای متفاوتی دارند. طرح های شلوارهای جین جدید بسیار متفاوت هستند. محبوب ترین طرح های شلوار جین، شامل شلوار بگی و اسلش، گت و راسته است. در ایران وقتی صحبت از شلوارجین گشاد می ‌شود، تنها چیزی که به ذهنمان می رسد شلوار پاچه گشاد است.

این نوع شلوارجین برای استایل کاری بسیار مناسب است و می‌ تواند باعث شود شما در محل کار متمایز به نظر برسید. همچنین در قرارهای کاری مهم نیز می‌ توانید این مدل شلوار را به تن داشته باشید.

انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین کار بسیار دشوار و سختی است. زیرا شلوار جین پاچه گشاد، شلواری است که در رنگ ها، مدل ها و برش های متفاوتی در بازار وجود دارد و همچنین سبک های متفاوتی از انواع کفش ها نیز در بازار وجود دارد. به همین دلیل تلاش برای اینکه شلوار و کفش هایتان با هم هماهنگ شود، ممکن است گیج کننده و سخت به نظر برسد.

شما هنگام انتخاب کفش مناسب برای شلوار جین پاچه گشاد باید به چندین نکته توجه داشته باشید. اول آن که تصمیم بگیرید استایل شما چه سبکی است و دوم این که چه نوع شلوار و چه نوع کفشی با اندام و ویژگی های پاهای شما مناسب است. ما در این مقاله برای  شما نکاتی را ارائه می دهیم تا به راحتی بتوانید کفش مناسب شلوار پاچه گشاد را انتخاب کنید..
مطلب پیشنهادی: راهنمای جامع انواع شلوار جین زنانه

کفش های مناسب شلوار پاچه گشاد

شلوار جین پاچه گشاد از زانو تا لبه شلوار دوخت گشادی دارد. بنابراین می تواند به خوبی با بوت ها ست ‌شود. فقط شما باید انتخاب کنید که چه نوع بوتی برای شما مناسب است. شما می ‌توانید بوتی را انتخاب کنید که با ظاهر کلی شما تناسب داشته باشد.

به عنوان مثال اگر تیپی را انتخاب می کنید که سبک اسمارت کژوال یا نیمه رسمی است، بوت چلسی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اما اگر تیپ کژوال مد نظر شما است، بوت بنددار مطمئنا گزینه بهتری برای شما خواهد بود. همچنین اگر علاقه ای به بوت ندارید، می توانید به جای آن کفش های دربی را انتخاب کنید.

خانم ‌ها معمولا شلوار جین پاچه گشاد خود را با کفش بدون پاشنه یا کفش هایی که پاشنه بسیار کوتاهی دارند، ست می ‌کنند. بهتر است بدانید که کفش‌ های بدون پاشنه، کتانی و هر مدل کفش دیگری در این سبک که هم سطح لبه‌ شلوار پاچه گشاد شما قرار می گیرد باعث می ‌شود شما قد کوتاه تر به نظر برسید. در ادامه چند نمونه کفش مناسب برای شلوار جین پاچه گشاد برای شما معرفی خواهیم کرد تا با شلوار جین پاچه گشاد خود شیک و زیبا به نظر برسید.

1.کفش ‌‌های پلتفرم و لژدار

مدل کفش انتخابی شما می تواند ساده باشد و یا اینکه پر از ‌زرق و برق و فانتزی باشد. طرح های کفش اصلا مهم نیست، فقط کافیست کفش شما کمی پاشنه داشته باشد. البته ممکن است موقع راه رفتن با این کفش ها خیلی هم راحت نباشید. شما هنگام استفاده از کفش های پلتفرم و لژدار، باید دقت داشته باشید که شلوار جین پاچه گشاد تمام یا بخشی از کفش شما را بپوشاند.

2 . کفش‌ های پاشنه بلوکی

شلوارهای جین پاچه گشاد همراه با این مدل کفش ‌ها بسیار شیک و زیبا به نظر می ‌رسند. شما علاوه بر جذاب بودن می توانید هنگام استفاده از کفش های پاشنه بلوکی احساس راحتی نیز داشته باشید.

3.کفش ‌های پاشنه بلند

کفش‌ های پاشنه بلند همراه با شلوار جین پاچه گشاد فوق‌ العاده شیک به نظر می ‌رسند و بدون شک یکی از کاربردی ترین کفش‌ ها برای ست کردن با این نوع شلوار هستند. البته لازم است دقت کنید که کمی از نوک کفش‌ حتما از لبه‌ شلوار دیده شود. همچنین می ‌توانید جنس‌ های متفاوتی از کفش های پاشنه بلند مانند چرم، جیر و یا حتی مدل‌ های دیگر را نیز امتحان کنید.

4.نیم بوت‌ ها

نیم بوت ها یکی از مناسب ترین کفش ها برای ست کردن با شلوار جین پاچه گشاد هستند. این کفش ها مدل‌ های مختلفی دارند. بنابراین شما می توانید بر اساس سلیقه خود بهترین مدل را انتخاب کنید. بهترین مدلی را که می ‌توانید برای پوشیدن با شلوار جین پاچه گشاد خود انتخاب کنید، نیم بوت جیر یا چرم است. زیرا این کفش ها رنگ و طرح‌ های متفاوتی دارند و جلوه‌ خاص و جذابی به استایل شما می ‌بخشند.




انواع شلوار جین پاچه گشاد و کفش مناسب آن ها


شلوار جین پاچه گشاد ضخیم و بلند

شلوارهای جین پاچه گشاد ضخیم و بلند، به خوبی با کفش ‌های ورزشی از هر برند و طرحی ست می ‌شوند. همچنین راه رفتن با این کفش ها بسیار راحت است و شما به آسانی می توانید مسیر طولانی را بدون خستگی پیاده روی کنید.

شلوار جین پاچه گشاد سبک و ظریف

این مدل شلوار جین با کفش‌ های پاشنه‌ دار به راحتی ست می شوند و استایل زیبا و خاصی را برای شما ایجاد می کنند. همچین اگر شما کفش پاشنه ‌داری را انتخاب کنید که دو سوم آن به وسیله پاچه شلوارتان پوشانده شود، باعث می شود شما قد بلندتر به نظر برسید. همچنین برای اینکه پاهای شما کشیده و زیباتر به نظر برسد، بهتر است شلوار جین پاچه گشاد تیره رنگ را انتخاب کنید.