مانتو رنگ سال 1400

همانطور که می دانید رنگ مانتو رنگ سال 1400 رنگ زرد روشن و خاکستری بود و این رنگ از سوی موسسه پنتون آمریکا با توجه به شیوع کرونا و تاثیر آن بر زندگی مردم برای سال 2021 تعیین شده بود. به گفته مدیر اجرایی این موسسه، رنگ خاکستری بیانگر شرایط مبهم و ناامیدی و رنگ زرد روشن نور امیدی در بین تاریکی هاست که در کنار هم نشاندهنده امیدبخشی در دوران کرونا است. در این مطلب تصاویری از مانتو رنگ سال 1400 و نحوه ست کردن آنرا با شما در میان گذاشته ایم.

مانتو جدید رنگ سال 1400

حالا که می دانید مانتو رنگ سال 1400 چه رنگی است، خوب است در مورد نحوه ست کردن صحیح مانتوهای رنگ سال 1400 و اینکه افراد با ظاهر متفاوت باید چگونه این دو رنگ زرد و خاکستری را در استایل خود بکار ببرند، بیشتر بدانید. در ادامه با چند نمونه مانتو به رنگ سال 1400 همراه ما باشید.

مانتو 1400 رنگ سال

اگر رنگ مانتو سال 1400 با ظاهر شما هماهنگی دارد و تصمیم دارید از رنگ سال 1400 برای مانتو استفاده کنید، قبل از هرچیز به فرم بدن خود توجه داشته باشید. استفاده از رنگ های شاد و روشن برای افراد لاغر و کشیده مناسب تر است.

اگر لاغر اندام هستید می توانید از یک مانتو لیمویی بهمراه کیف و کفش طوسی استفاده کنید. مانتوهای آستین پفی نیز در مدل مانتو دخترانه رنگ سال 1400 به چشم می خورند که برای افراد لاغر گزینه خوبی هستند.

چنانچه مانتو شما ساده است می توانید از شالی با دو ترکیب رنگ طوسی و زرد استفاده کنید.

در استایل کردن رنگ مانتو سال جدید 1400 می توانید به جای شلوار از دامن استفاده کنید. می توانید یک دامن و تیشرت خاکستری انتخاب کنید و روی آنها مانتو زرد بپوشید. برای کامل کردن استایلتان می توانید رنگ مشکی را هم به عنوان رنگ سوم در استایل خود بکار ببرید و کیف و کفشتان را مشکی انتخاب کنید. و اما اگر شال شما ترکیبی از سه رنگ زرد، خاکستری و مشکی باشد، ترکیب فوق العاده ای را ایجاد می کند.

در این استایل توجه کنید که جنس لباس ها باهم هماهنگی داشته باشند. استفاده از طرح پلنگی هم در استایل کردن مانتو رنگ سال 1400 می تواند انتخاب خوبی باشد.

اگر کمی تپل هستید برای خرید مانتو رنگ سال 1400 بهتر است مانتو خاکستری انتخاب کنید و رنگ زرد را برای شال و یا سایر آیتم ها بکار ببرید و سعی کنید طرح مانتو شما شلوغ نباشد.

همچنین می توانید یکی از دو رنگ خاکستری و یا زرد روشن را برای استایل انتخاب کنید.

رنگ مانتو مناسب پوست گندمی
رنگ مانتو مناسب پوست سفید


در استایل کردن رنگ مانتو سال جدید 1400 می توانید با توجه به نوع موقعیت، از جنس های مختلف پارچه از جمله گیپور، حریر، لنین و ... برای مانتو استفاده کنید و یک استایل متفاوت و خاص داشته باشید.