رنگ مانتو برای پوست سفید چی مناسب است؟

مانتو در استایل خانم ها نقش مهمی دارد و برای داشتن یک تیپ خوب قبل از هر چیز باید بخوبی بدانیم که چه مانتویی به ما می آید. ممکن است مانتو های زیادی توجه ما را جلب کند اما هنگام خرید مانتو علاوه بر زیبایی باید به مدل و رنگ آن توجه داشته باشیم تا با ویژگی های ظاهری ما از جمله فرم بدن و رنگ پوست تناسب داشته باشد. در این مطلب می خواهیم به این موضوع بپردازیم که رنگ مانتو برای پوست سفید چی مناسب است؟

رنگ مانتو برای پوست سفید

قبل از تصمیم گیری در مورد رنگ مانتو باید بخوبی رنگ پوست خود را بشناسید. رنگ پوست در 3 نوع سرد و روشن، رنگ خنثی و رنگ گرم و سبزه وجود دارد.

با توجه به پوست ساعد خود در نور طبیعی می توانید رنگ پوستتان را تشخیص دهید:

به این شکل که اگر در پوست خود رنگدانه زرد مشاهده کردید، پوست شما به عنوان پوست گرم شناخته می شود.

اگر رنگدانه صورتی در پوستتان دیدید، پوست شما سرد و روشن است.

در صورتی که در پوستتان هم رنگدانه صورتی و هم رنگدانه زرد مشاهده کردید، پوست شما رنگ متوسط یا خنثی دارد.

انتخاب رنگ مانتو برای پوست سفید در مقایسه با پوست های سبزه راحت تر است و معمولا بیشتر رنگ ها به پوست سفید می آیند، اما ممکن است برخی رنگ ها، پوست سفید را رنگ پریده نشان دهند و برای افرادی با پوست روشن مناسب نباشند.

بهترین رنگ مانتو برای پوست سفید

ممکن است برخی رنگ ها مورد علاقه شما باشد اما با رنگ پوستتان هماهنگی نداشته باشد و شما را از داشتن یک استایل شیک دور کند.

بهترین رنگ مانتو برای پوست سفید رنگی است که با رنگ پوست تضاد داشته باشد و به صورت شما رنگ بدهد. مانند رنگ های سورمه ای، سبز پر رنگ، قهوه ای. در عوض رنگ های ملایم خیلی روشن انتخاب درستی به عنوان رنگ مانتو مناسب پوست سفید نیست و شما را رنگ پریده نشان می دهد.

رنگ مانتو مناسب پوست سفیدی که خیلی سرد نباشد و کمی تن هلویی داشته باشد، رنگ سبز زیتونی، زمردی، رنگ آبی سلطنتی، خاکستری، عاجی و قهوه ای است. همچنین می توانید مانتویی را انتخاب کنید رنگ صورتی روشن، هلویی و یا زرد روشن داشته باشد.

اما رنگ مانتو مناسب پوست سفید که تن سرد داشته باشد و هیچ رنگدانه ای در آن وجود نداشته باشد، رنگ های تند و شاد مانند رنگ سرخابی، بنفش، زرد لیمویی، سبز نعنایی، صورتی پر رنگ و ارغوانی هستند که به صورت شما روح می بخشند.

در انتخاب رنگ مانتو مناسب پوست سفید از رنگ های خیلی روشن مانند سفید، یاسی و یا رنگ های پاستلی دوری کنید. مانتو با رنگ سیاه هم به دلیل تضادی که با رنگ پوستتان دارد، صورت شما را خشن نشان می دهد.

رنگ مانتو برای پوست سفید

مانتو چه رنگی به پوست روشن میاد

افرادی که پوست آنها سفید است و موهای بلوند با چشم رنگی دارند برای رنگ مانتو بهتر است رنگ های قهوه ای روشن، آبی تیره و یا خاکستری را انتخاب کنند و به هیچ  وجه سراغ مانتوهایی با رنگ صورتی، نارنجی، قرمز و یا زرد نروند.

رنگ مانتو مناسب پوست سفید با موی تن قرمز، رنگ های خاکستری، شنی، زمردی، بنفش تیره ،آبی یخی و آبی پر رنگ است و باید از انتخاب مانتوهایی با رنگ تند مثل نارنجی، قرمز و یا زرد خودداری کنند.

رنگ های سبز یشمی، آبی سیر، زرشکی، نسکافه ای و خاکستری نیز به عنوان رنگ مانتو مناسب پوست سفید انتخاب خوبی هستند.

بهترین رنگ مانتو برای پوست سفید گندمی، رنگ های گرم مثل قرمز و نارنجی است و اگر پوست روشن با رنگ مو و چشم قهوه ای دارید رنگ مانتوی شکلاتی، سفید و یا استخوانی برای شما مناسب است.

رنگ مانتوی مناسب برای خانم هایی که رنگ پوست آنها روشن است، اما رنگ مو و چشم تیره ای دارند، رنگ صورتی و آبی روشن و رنگ های سرمه ای، خاکستری و سفید مناسب است.