تفاوت شلوار اسلش با شلوار بگی چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که فرق بین شلوار اسلش و بگی در چیست و اصولاً  تفاوت بین شلوار بگی و اسلش در چیست؟ در ادامه با آی بولک همراه باشید تا با این تفاوت ها آشنا شوید.




تفاوت شلوار اسلش با شلوار بگی چیست؟

طراحان لباس، شلوارها را با طرح های متنوعی برای سلیقه های مختلف طراحی می کنند. ابتدا آقایان از شلوارها به عنوان پوشش استفاده کردند. به مرور زمان شلوار توسط خانوم ها نیز استفاده شد. امروزه کمتر کسی را پیدا خواهید کرد، که از شلوار استفاده نکرده باشد. شلوار یکی از محبوب ترین پوشاک مورد استفاده در مد و فشن است.

شلوار اسلش و شلوار بگی دو نوع شلوار است، که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این شلوارها تفاوت ها و خصوصیات خاص خود را دارند. ما در این مقاله تفاوت ها، مزایا و ست های محبوب با این شلوارها را برای شما ارائه داده ایم. بنابراین توصیه می شود تا انتها با ما همراه باشید.



شلوار بگی چیست؟

برای درک بهتر تفاوت شلوار اسلش با شلوار جین بگی نیاز است، که بدانید این شلوارها چگونه هستند و برای استفاده چه کسانی مناسب هستند. شلوار بگی، یک نوع شلوار گشاد با فاق بلند است که در دهه 1980 توسط خوانندگان رپ به عموم مردم معرفی شد. بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی این شلوار، راه خود را به دنیای مد و فشن باز کرد. امروزه شلوار بگی، بسیار طرفدار پیدا کرده است و توسط بسیاری از جوانان استفاده می شود. این شلوار بیشتر توسط خوانندگان رپ، اسکیت بازها و نوازندگان موسیقی راک استفاده می شود.

شلوار بگی در اصل برای کارگران و زندانیان طراحی شده بود. این شلوار به دلیل گشاد بودن بسیار راحت است. همچنین نیاز به کمربند ندارد. زندانی‌ ها اجازه نداشتند از کمربند استفاده کنند، زیرا ممکن بود خودشان را حلق‌ آویز کنند. بنابراین این شلوار برای آنها بسیار مناسب بود. این شلوارها در طول زمان، گاه به گاه مد می شوند. در سال گذشته شلوار بگی، یکی از شلوارهای محبوب میان جوانان تبدیل شده بود و دختران و پسران جوان از آن بسیار استفاده می کردند.

خرید شلوار اسلش زنانه

اندازه شلوار بگی

این شلوارها با شلوارهای جین دمپا گشاد متفاوت هستند. اندازه شلوارهای بگی از بالای شلوار تا دمپای آن، حداقل باید 50 سانتی متر باشد. پهنای این شلوار نیز از 40 سانتی متر تا 80 سانتی متر متغییر است. این شلوارها برای افراد دارای اضافه وزن بسیار مناسب است، زیرا اضافه وزن آنها را به خوبی پنهان می کند.

 

اندام مناسب شلوار بگی

اگر اندام ریزی دارید، توصیه می شود از شلوارهای بگی استفاده نکنید. زیرا اندام شما در شلوارهای گشاد گم خواهد شد. این شلوارها بیشتر برای اندام های بزرگ و کسانی که اضافه وزن دارند، مناسب است. اگر باسن بزرگی دارید، این شلوار برای شما نیز مناسب است. همچنین افراد طرفدار موسیقی رپ بدون توجه به اندام خود، از این شلوارها استفاده می کنند.

امروزه جوان زیادی طرفدار شلوار بگی شده اند. طرحان این شلوارها را در طرح های مختلف برای دختران و پسران جوان تولید می کنند. بنابراین امروزه بدون توجه به اندام، تمام افراد می توانند شلوار بگی مناسب خود را در بازار خریداری کنند.


نکات مهم در هنگام پوشیدن شلوار بگی

شما هنگام استفاده از شلوار بگی، لازم است برخی از نکات را مد نظر داشته باشید. این شلوارها به دلیل گشاد بودن، برای هر اندامی مناسب نیستند. همچین ست کردن با شلوارهای بگی، نیاز به استایل خاصی دارد. برای ست کردن با شلوار بگی، بیشتر از هودی ها و تی شرت های ورزشی سایز بزرگ استفاده می شود. شلوارهای بگی به همراه کفش و کلاه کتانی بسیار خاص به نظر می رسند.

شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش یک نوع شلوار کشی است. شما می توانید از شلوار اسلش به دلیل راحت بودن، در منزل نیز استفاده کنید. شلوارهای اسلش در اصل شلوارهای ورزشی هستند و برای محیط های رسمی مناسب نیستند. امروزه شلوار اسلش، بسیار مد شده است و بسیاری از دختران و پسران جوان از این شلوار استفاده می کنند.


شلوارهای اسلش، امروزه در دسته شلوارهای اسپرت قرار گرفته اند و در عین ساده بودند، بسیار شیک و جذاب هستند. این شلوارها برای تیپ های خیابانی و اسپرت بسیار محبوب شده اند. شلوار اسلش در زبان انگلیسی به نام joggers شناخته می شود. طرحان لباس این شلوار را برای دختران و پسران به یک شکل طراحی کرده اند.


خرید شلوار جاگر از آی بولک

جنس شلوار اسلش

این شلوار از جنس الیاف پنبه و پلی استر به صورت کش باف تولید می شود. شلوار اسلش در ابتدا برای ورزش و راحتی در منزل طراحی شده بود. اما به مرور زمان میان جوانان بسیار محبوب شد. به دلیل شیک بودن آن، امروزه از این شلوار در مهمانی ها، دورهمی ها و کارهای روزانه نیز پوشیده می شود. در برخی از مدل های شلوار اسلش، یک بند در ناحیه کمر آن وجود دارد، که بر جذابیت آن می افزاید.


نکات مهم در هنگام پوشیدن شلوار اسلش

شلوارهای اسلش دارای جنس سبکی هستند، بنابراین هنگام استفاده از آنها بسیار راحت خواهید بود. شما می توانید از این شلوارها در فصول مختلف سال استفاده کنید. رنگ های تیره این شلوارها، طرفداران بیشتری دارند، زیرا دیرتر کثیف می شوند. شما می توانید با پوشیدن شلوار اسلش، خاص به نظر برسید. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که این شلوارها برای تیپ های رسمی و کارهای ادارای مناسب نیستند.

همچنین شلوارهای اسلش برای کسانی که اندام ورزشکارانه دارند، بسیار مناسب است. زیرا اندام آنها را به دلیل کش باف بودن به خوبی نشان می دهد. اگر شما اضافه وزن دارید، توصیه می شود از این شلوارها استفاده نکنید. این شلوارها علاوه بر راحتی، دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز هستند. هنگام خرید شلوار اسلش به جنس آن بسیار دقت کنید و از خرید شلوارهای ارزان قیمت خودداری کنید.

شما شلوار اسلش را می توانید با سویشرت ها و تی شرت های ورزشی ست کنید. همچنین این شلوارها همراه با کفش های کتانی و ورزشی بسیار شیک به نظر می رسند. برای خرید اینترنتی شلوار اسلش یا هر شلوار دیگری که مدنظر شماست پیشنهاد می کنیم حتما مقاله " راهنمای خرید اینترنتی شلوار " را در مجله آی بولک بخوانید.

 

تفاوت میان شلوار اسلش و شلوار بگی

در این مقاله شما تفاوت های میان شلوار اسلش و بگی را مطلع شدید. شلوارهای بگی، بیشتر توسط خوانندگان رپ و طرفداران این موسیقی استفاده می شود. جنس شلوار بگی بیشتر از نوع جین است. این شلوارها فاق های بلندی دارند و برای افراد دارای اضافه وزن بسیار مناسب هستند. در حالی که شلوار اسلش بیشتر توسط ورزشکاران و برای راحتی بیشتر استفاده می شود. جنس شلوار اسلش از الیاف پنبه ای است. شلوار اسلش برای کسانی که اضافه وزن دارند، مناسب نمی باشد. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.