شلوار مام استایل برای چه افرادی مناسب است

دنیای مُد هر روز در حال تغییر است و سبک جدیدی برای ارائه دادن دارد. شلوارهای آزاد و فاق بلند مام استایل یک از ترندهای امسال است که جای شلوارهای جین جذب و چسبان را گرفته و شاهد استایل های متفاوت و جذابی با این شلوار بوده ایم. ممکن است شما هم به شلوار مام استایل علاقه داشته باشید ولی نگران این باشید که برای استایل شما مناسب نباشد و مانند مدل های معروف جذاب نشوید. در این مطلب به این موضوع می پردازیم که شلوار مام استایل برای چه افرادی مناسب است.

شلوار مام استایل زنانه مناسب چه افرادی است

شلوار مام استایل زنانه به شلوارهایی راحت و گشاد با فاق بلند و قد تقریبا کوتاه گفته می شود که تا بالای شکم می رسد و بیشتر گشادی آن در ناحیه ساق و فاق است. این مدل شلوار به دو شکل مخروطی با مچ تنگ و یا راسته وجود دارد و یک لباس پر کاربرد که هم برای تیپ اسپرت و هم تیپ مجلسی می توان از ان استفاده کرد، تنها کافیست بدانید شلوار مام استایل مناسب چه افرادی است و با چه لباس هایی ست می شود.

رنگ زرد به چه کسانی می اید

ممکن است شلوار مام استایل زنانه را با شلوار مام فیت زنانه اشتباه بگیرید. در مورد تفاوت شلوار مام استایل زنانه با شلوار زنانه مام فیت خوب است بدانید که شلوار مام فیت با پارچه های کشی تهیه می شود اما پارچه شلوار مام فیت غیر کشی است و همچنین به لحاظ مدل تفاوت شلوار مام استایل با مام فیت در این است که مام استایل در قسمت ران و ساق پا گشاد است ولی در شلوار جین زنانه مام فیت ممکن است این نواحی چسبان باشد.

پوشیدن شلوار جین زنانه مام استایل برای اکثر افراد با اندام های مختلف مناسب است و به دلیل فاق بلند و شکل مخروطی که دارد قد شمارا بلندتر نشان می دهد. بخصوص اگر قد بلندی دارید حتما شلوار لی زنانه مام استایل را امتحان کنید.

شلوارجین زنانه مام استایل برای افراد چاق با قد کوتاه زیاد مناسب نیست به این دلیل که ظاهر گشادی دارد و شما را چاقتر نشان می دهد. اما اگر کمی اضافه وزن دارید و قدتان هم بلند است خوب است بدانید که شلوار جین مام استایل برای افراد چاق باقد بلند بسیار مناسب است چون که قسمت پهن کمر در شلوار مام استایل قسمت شکم و کمر شما را باریک تر نشان می دهد.

استفاده از شلوار جین زنانه مدل مام استایل برای افراد لاغر و قد بلند هم می تواند انتخاب خوبی باشد.

شلوار جین زنانه مام استایل با چی ست کنیم

همانطور که گفتیم شلوار مام استابل هم برای یک استایل رسمی و مجلسی و هم برای استایل مینیمالیست مناسب است، اما ترکیب شلوار مام استایل با لباس های اسپورت چیز دیگری است. در ادامه چند تا از بهترین استایل با شلوار لی زنانه مام استایل آشنا شوید.

تیشرت ساده

می توانید شلوار زنانه را به یک تیشرت ساده و تک رنگ پوشید و در یک دور همی دوستانه بدرخشید.


شلوار جین زنانه مام استایل با شومیز

شما به یک دورهمی دعوت شده اید و می خواهید شلوار مام استایل خود را بپوشید اما نمی دانید شلوار جین دخترانه مام استایل با چه بلوزی بهتر است. برای ست کردن شلوار مام استایل زنانه می توانید از شومیز استفاده کنید. اگر رنگ شومیز شما سفید باشد که چه بهتر، ترکیب شلوار جین مام استایل آبی روشن با شومیز سفید فوق العاده است. برای کامل کردن استایلتان می توانید از کفش لوفر استفاده کنید.

شلوار لی زنانه مام استایل با کت

اگر طرفدار تیپ های رسمی و مجلسی هستید استفاده از شلوار جین دخترانه مام استایل با کت را فراموش نکنید. البته باید به هماهنگی رنگ ها نیز توجه داشته باشید و کتتان کمی آزاد باشد.

شلوار مام استایل با چه مانتویی ست میشه

بهتر است شلوار جین زنانه مام استایل را با مانتوهای گشاد ست کنید. استفاده از شلوار مام استایل با مانتو جلوباز را حتما امتحان کنید، چون به دلیل آزاد بودن شلوار مام استایل دیگر به خاطر جلو باز بودن مانتو معذب نیستید شلوار هم به خوبی دیده می شود. همچنین می توانید در ترکیب شلوار مام استابل با مانتو جلوباز، تیشرت بپوشید و آنرا داخل شلوارتان بزنید.

اگر می خواهید شلوار مام استایل را با مانتوی بلند بپوشید، حتما از مانتوی آزاد و گشاد استفاده کنید که با شلورتان هماهنگی داشته باشد.

شلوار جین زنانه مام استایل با چه کفشی بپوشیم

شلوارهای مام استایل هم با کفش های تخت و اسپرت و هم با کفش های پاشنه دار قابل استفاده هستند، به شرطی که ست مناسبی را انتخاب کنید.

شلوار جین دخترانه مام استایل با کفش اسپرت

شلوار مام استایل با کفش اسپرت بخصوص کتانی سفید یا سورمه ای بسیار مناسب است. اگر قد بلندی دارید ترکیب شلوار مام استایل با کفش کالج هم فوق العاده است.

استفاده از کفش های تخت بهمراه شلوار مام استایل برای بیرون رفتن های روزمره مناسب است.

شلوار جین مام استایل دخترانه با صندل

برای دورهمی ها می توانید شلوار مام استایل را با کفش های پاشنه بلند مثل صندل یا کفش های نوک تیز ست کنید.

شلوار لی زنانه مام استایل با بوت
 

این مطالب را بخوانید : خرید اینترنتی شلوار | 4 نکته مهم قبل از خرید + راهنمای جامع

در فصل زمستان هم می توانید شلوار مام استایل را با لباس هایی چون پلیور بافتنی، هودی و یا یک شومیز ساده بپوشید و برای کامل کردن استایلتان از بوت و کیف بند دار استفاده کنید. در ترکیب شلوار مام استایل با بوت بهتر است قد شلوارتان کمی کوتاه باشد و حتی می توانید آنرا کمی تا بزنید.

در استایل کردن شلوار لی مام استایل زنانه از توجه به اکسسوری ها غافل نشوید. استفاده از شلوار مام استایل برای افراد قد بلند بهمراه کمربند می تواند استایل شما را متفاوت و خاص نشان دهد.

امیدوارم با خواندن این مطلب بخوبی متوجه شده باشید که شلوار مام استایل مناسب چه افرادی است. شلوار مام استایل همچنین در استایل آقایان بویژه برای تیپ های اسپرت هم کابرد زیادی دارد.

شستشوی شلوار جین مام استایل زنانه

شلوارهای جین زنانه مام استایل به اندازه کافی گشاد و آزاد هستند، بنابراین برای جلوگیری از وارفتگی با گشاد شدن آنها بهتر است برای شستشو از ماشین لباسشویی و پودرهای آنزیم دار استفاده نکنید. شستشو با دست و آب سرد بهترین روش برای شستن شلوار جین دخترانه و زنانه مام استایل است.