با پالتو تدی چی بپوشیم

اگر جزء افراد سرمایی هستید و همیشه به پوشیدن لباس های گرم تمایل دارید، پالتو تدی یکی از گزینه های مناسب برای فصل زمستان است. پالتوهایی گرم و پشمی که الیاف بسیار نرم و لطیفی دارد و در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته اند. اما در استایل با پالتو تدی باید به سایر آیتم هایی که انتخاب می کنید توجه داشته باشید تا ظاهری جذاب و چشمگیر پیدا کنید. در این مطلب به معرفی چند ست با پالتو تدی می پردازیم.

چند استایل با پالتو تدی

قبل از انتخاب پالتو تدی به این نکته توجه داشته باشید که پارچه تدی به دلیل حجیم بودنش، شما را بزرگتر و پُرتر از چیزی که هستید نشان می دهد. پس تدی انتخاب خوبی برای افراد لاغر و قد بلند است. در ادامه به معرفی چند تیپ با پالتو تدی می پردازیم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

ست با پالتو تدی

پالتو تدی حالت آزادی دارد و بصورت جلوباز و دکمه دار تولید می شود، اما باید توجه داشته باشید که سرشانه آن دقیقا اندازه شما باشد و در جای مناسب قرار بگیرد. همچنین اگر می خواهید قد بلند دیده شوید، بهتر است قد پالتو تدی شما بلند و زیر زانو باشد. برای استایل با پالتو تدی بهتر سایر لباس های شما زیاد گشاد نباشد، چون شما را بهم ریخته و نامنظم نشان می دهد.

تیپ با پالتو تدی، شلوار لگ و بوت بند دار

برای ست کردن پالتو تدی بهتر است سراغ شلوارهای جمع و جور بروید. شلوار لگ گزینه مناسبی برای استایل با پالتو تدی می باشد. برای تکمیل این ست می توانید از بوت بند دار استفاده کنید.

پالتو تدی با شلوار اسلش، هودی و کتانی

برای داشتن یک استایل اسپرت با پالتو تدی، به ویژه از نوع جلوباز آن، هودی را زیر پالتو بپوشید و برای انتخاب شلوار به سراغ شلوار اسلش بروید. تکمیل چنین استایلی به کتانی ساده و اسپرت نیاز دارد.

پالتو تدی با شلوار لگ و بوت پاشنه دار

در استایل با پالتو تدی می توانید از یک رنگ مشخص، مثلا مشکی یا کرم با طیف های مختلف استفاده کنید. پالتو تدی را با شلوار لگ و بوت پاشنه دار ست کنید و یک تیپ چشمگیر داشته باشید.

پالتو تدی با شلوار زاپ دار و کتانی

اگر پوشیدن شلوار زاپ دار علاقه دارید، می توانید در استایل با پالتو تدی از آن استفاده کنید. برای تکمیل این تیپ، کتانی و کلاه بافتنی گزینه های مناسبی هستند و می توانید یک استایل زمستانی خاص بسازید.

ست کردن پالتو تدی با شلوار جین جذب و بوت

یکی از ساده ترین و کم ریسک ترین انواع استایل با پالتو تدی، ست کردن آن با شلوار جین جذب و بوت است. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، رنگ لباس هایتان است که با هم تناسب داشته باشد. استفاده از شلوار برمودا نیز برای این استایل مناسب است.

  • برای حضور در مهمانی و دورهمی ها نیز می توانید پالتو تدی را بهمراه دامن و بافت ظریف ست کنید.