قیمت شلوار لی زنانه جذب | مام فیت | راسته | مام استایل چقدر است؟

شلوار لی زنانه تنوع محصول زیادی دارد به طوری که شما می توانید در انواع مختلف، یک شلوار لی زنانه یا دهنترانه را خریداری کنید. در ادامه این مطلب به قیمت شلوار لی زنانه جذب | مام فیت | راسته | مام استایل چقدر است؟ می پردازیم، قیمت شلوار لی زنانه در رنگهای طوسی، ذغالی، آبی کم رنگ متفاوت است و شما بابت زاب دار بودن یا بگی بودن شلوارهای لی زنانه شیک باید مبالغ متفاوتی بپردازید. با آیبولک همراه باشید.


قیمت شلوار لی زنانه جذب | مام فیت | راسته | مام استایل چقدر است؟


قیمت شلوار جین مام استایل زنانه

پوشیدن شلوار جین مام استایل زنانه چند سالی است در بین دختران جوان و حتی زنان میان سال مد شده است. این سبک شلوار جین که ابتدا برای دختران و زنان چاق به بازار عرضه شد، سپس مورد توجه عموم بانوان قرار گرفت که عمده دلیل آن، جذب نبودن و راحت و خنک بودن فرد در آن است. شلوار جین مام استایل معمولاً گشاد است و فرد احساس راحتی در آن دارد. قیمت شلوار جین مام استایل زنانه به طور متوسط حدود 200 هزار تومان است که با توجه به رنگ، برند و سایز و طرح آن، قیمت شلوار مام استیایل دخترانه کمی متفاوت خواهد شد.

قیمت شلوار جین راسته زنانه

برخلاف بسیاری از دختران، بسیاری از زنان میان سال تمایلی به عرضه اندام تحتانی خود با پوشش هایی به سبک شلوار جین جذب و تنگ نیستند و از طرفی علاقه ای به پوشیدن شلوارهای لی مام استایل گشاد ندارند. پیشنهاد ویژه برای این افراد پوشیدن شلوار لی راسته زنانه است که وقار و سنگینی آنها و شخصیت آنها را حفظ خواهد کرد. قیمت شلوار جین راسته زنانه در آیبولک بسیار مناسب است و شما می توانید شلوار های لی دخترانه و زنانه راسته را با ارزان ترین قیمت از آیبولک خریداری نمائید.



قیمت شلوار جین جذب زنانه


شلوار جذب زنانه یکی دیگر از مدل های محبوب بین بانوان است. بسیاری از دختران و زنانی که برای تناسب اندام به باشگاه های ورزشی می روند، به جهت کار کردن بر روی عضلات ران پای خود تمایل زیادی به نمایش زیبایی ران و ساق پای خود دارند. این دسته از افراد معمولاً به سراغ خرید شلوار جین جذب می روند. برای آگاهی از قیمت شلوار جین جذب زنانه و دخترانه شیک در آیبولک حتماً به فروشگاه آیبولک سر بزنید. قیمت شلوار جذب زنانه از 120 هزار تومان تا 24 هزار تومان در نوسان است. برای دیدن قیمت های به روز شلوار می توانید به دسته بندی شلوار زنانه آی بولک بروید و قبل از خرید به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله " راهنمای خرید اینترنتی شلوار " را مطالعه کنید.

قیمت شلوار جین بگ زنانه

شلوار جین بگ زنانه به دلیل محبوبیت زیادی که این روزها بین دختران و بانوان پیدا کرده، فروش خوبی دارد. قیمت شلوار جین بگ زنانه از 150 هزار تومان آغاز می شود و تا 300 هزار تومان می رسد.

قیمت شلوار جین مام فیت


جنس شلوار جین با کمی کشسانی است. تنخور شلوار مام فیت است. سایزبندی از 30 تا 34 مناسب برای 36 تا 44 گاها 46.
قیمت این نوع شلوار ها با توجه به سایز و رنگ و طرح آنها متفاوت است و شما می توانید با خیال راحت، شلوار جین مام فیت ارزان ار از فروشگاه آیبولک خریداری نمائید. شروع قیمت شلوار جین مام فیت از 169 هزار تومن است و با توجه به برند و موارد دیگری که مطرح شد، تا 289 هزار تومان نیز افزایش پیدا می کند.