با شلوار لی چه چیزهایی میشه درست کرد؟

با شلوار لی چه چیزهایی میشه درست کرد. حتما برای شما هم پیش آمده که شلوار جین زنانه تان پس از مدتی زانو انداختند یا قسمتی از آنها پاره شده و دیگر مناسب پوشیدن به عنوان شلوار نبوده اند. در اینجا ایده های جالب و کاربردی برای اینکه با شلور لی زنانه چه چیزهایی درست کنید را به شما می گوییم. همراه ما باشید.
 

چیزهایی که می توان با شلوار لی درست کرد

چند ترفند و خلاقیت کاربردی با شلوار جین زنانه را با شما درمیان می گذاریم که با استفاده از آنها می توانید شلوار لی زنانه که پاره شده اند و یا قابل استفاده به عنوان شلوار جین نیستند را به روش دیگری مورد استفاده قرار دهید.

  • تبدیل شلوار لی به شلوارک

می توانید شلوار لی زنانه که از زانو پاره شده یا زانو انداخته را از همانجا کوتاه کنید و تبدیل به شلوارک کنید. برای زیباتر شدن کار می توانید پایین شلوارک را با تیغ ریش کنید یا لبه شلوار را تا کنید و بدوزید. همچنین می توانید روی جیب های شلوارک را گلدوزی کنید.

 

  • تبدیل شلوار لی به کیف

اگر شلوار لی های زنانه شما کهنه شده اند و قابل پوشیدن نیستند می توانید با کمی خلاقیت آنها را به کیف دستی و جا مدادی و کیف دوشی تبدیل کنید.

  • تبدیل شلوار لی به کوسن

می توانید شلوار لی کهنه را با خلاقیت برش دهید و هر قسمت را بهم وصل کنید و بدوزید تا رویه یک کوسن زیبا درست شود. سپس  اطراف کوسن را با نوار اریب تمیز بدوزید و داخلش را از الیاف پر کنید. با اینکار یه کوسن زیبا برای مبل خود دارید.

  • تبدیل شلوار لی به قالیچه

شلوارلی خود را به صورت کلاف در بیاورید و تار و پود آن را باز کنید و با استفاده از قلاب مکرومه آنها را به شکل قالیچه زیبا در بیاورید. حتی می توانید تیکه های شلوار لی را به هم وصل کنید و قالیچه درست کنید.

  • تبدیل شلوار لی به پاف و نشیمن

مبل پاف به چهارپایه هایی می گویند که پایین مبل یک نفره از آنها استفاده می شود. می توانید مبل پاف را با شلوار لی درست کنید. به گونه ای که یک رویه از تیکه های شلوار لی برای پاف خود درست کنید و  داخل آن را با اسفنج و الیاف پر کنید.

  • تبدیل شلوار لی به سبد

از تیکه های شلوار لی یک مکعب مربع یا مکعب مستطیل درست کنید و دو دسته برای آن بدوزید و از آن به عنوان سبد رخت چرک یا سبد جوراب استفاده کنید.

  • تبدیل شلوار لی به عروسک

پارچه های جین کیفیت و دوام زیادی دارند. با استفاده از شلوار لی کهنه می توانید عروسک های زیبایی برای بچه ها درست کنید تا به راحتی خراب نشوند و بتوانند مدت زیادی با آنها بازی کنند.

  • تبدیل شلوار لی به دمپایی و پاپوش

با استفاده از شلوار لی می توانید برای دمپایی خو که رویه ان خراب شده اما کفی آن سالم است، یک رویه جدید درست کنید. حتی می توانید از پارچه های شلوار لی برای درست کردن پاپوش استفاده کنید به گونه ای که پای خود را روی کاغذ بگذارید و دور آنرا روی کاغذ بکشید و یک پاپوش زیبا برای خود درست کنید.

  • تبدیل شلوار لی به سنجاق و اکسسوری

با استفاده از شلوار لی می توانید اکسسوری های زیبایی مثل کش مو، سنجاق سر و.. درست کنید و روی آنها را با مروارید و پولک دوزی زیباتر کنید.

  • تبدیل شلوار لی به پیشبند آشپزخانه

می توانید با شلوار لی زنانه خود طرح یک پیشبند آشپزخانه در آورید و روی آن یک جیب بدوزید تا کاربردی تر شود و از آن هنگام پخت غذا و شستن ظروف استفاده کنید.

  • تبدیل شلوار لی به جا کلیدی

می توانید از برش های شلوار لی زنانه جا کلیدی های زیبا و کاربردی درست کنید.