هودی را با چی بپوشیم؟

هودی نوعی ژاکت کلاه دار است که به شکل جلو بسته یا زیپ دار وجود دارد و انواع مختلفی دارد. معمولا از هودی برای استایل روزانه و یا استایل ورزشی استفاده می شود. بسیاری از هودی ها دارای یک جیب بزرگ یا جیب هایی در جلو هستند که کاربر می تواند از آن برای حمل وسایل یا مکانی برای قرار دادن دست خود استفاده کند. خیلی از افراد هودی را با شلوارهای گرم کن ست می کنند، اما می توانید با هودی لباس های مختلفی بپوشید که در این مطلب چند نمونه از لباس هایی که با هودی قابل ست کردن است را به شما معرفی می کنیم.

هودی را با چه چیزی بپوشیم

هودی یک لباس اسپرت است که در پوشیدن آن باید دست خود را باز بگذارید و گزینه های مختلف را همراه آن امتحان کنید. در ادامه چند نمونه از لباس هایی که می توان با هودی پوشید را در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

هودی رو با چی بپوشیم

  • کت جین با هودی
    ست کردن هودی با یک کت جین یک راه عالی برای داشتن ظاهری اسپرت و شیک است. اگرچه می توانید از بین رنگ های مختلف کت های جین یکی را برای ست کردن با هودی انتخاب کنید، اما کت جین آبی بسیار شکیل تر است و می تواند با طیف وسیعی از سبک ها مطابقت داشته باشد. سعی کنید کت جین را با یک هودی سفید یا خاکستری با کلاه سفید استایل کنید و در آخر، لباس خود را با شلوار جین تنگ و کفش کتانی تکمیل کنید.
  • کت چرم با هودی
    یکی از بهترین روش ها برای گرم نگه داشتن در زمستان این است که یک هودی را زیر یک کت چرمی بپوشید. این ترکیب علاوه بر گرمای فراوان، شیک و براق نیز بنظر می رسد.
  • استفاده از کت های کوتاه
    کت های کوتاه برای پوشیدن با هودی به همراه یک شلوار مام و کتانی ظاهری زیبا ایجاد می کند. استفاده از جوراب های ساق بلند هم رنگ کت نیز به این ترکیب بسیار جلوه میدهد.
  • پالتو و هودی
    استفاده از پالتو و هودی با هم، یکی از بی نظیرترین استایل هایی است که مد شده. می توانید بهمراه آنها از شلوار های گشاد استفاده کنید و حتی استفاده از شلوارهای تنگ هم بهمراه کتانی و نیم بوت جذاب است.
  • هودی و پیراهن های اوور سایز
    یکی از پر طرفدارترین استایل ها پوشیدن پیراهن های سایز بزرگ روی هودی همراه با لگ و نیم بوت های بند دار است. البته که انتخاب شلوار و کفش میتواند بنا به سلیقه فرد باشد.
  • هودی و پافر
    استفاده از پافر روی هودی بسیار در بین همه محبوب شده است. استفاده از پافر بسیار گزینه مناسبی برای پوشیدن با هودی است، به شرط آنکه در انتخاب رنگ هودی و پافر سعی کنید از تضاد رنگی بهره ببرید.
  • کت چهارخانه و هودی
    پوشیدن یک کت چهارخانه با رنگ خاص روی هودی شکل جذاب و خاصی به ظاهر شما میدهد. همچنین می توانید از شلوار اسلیم و یک کتانی سفید در این ترکیب استفاده کنید.
  • پوشیدن هودی به تنهایی
    یک هودی راحت انتخاب کنید تا قسمت اصلی استایل شما باشد. برای این تیپ، هودی شما قابل توجه ترین قسمت لباس شما خواهد بود، بنابراین هودی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی می کنید. با یک شلوار اسلایم مشکی یا شلوار جین و کتانی میتوانید برای لباس روزمره، بیرون رفتن با دوستان، مناسبت های غیر رسمی مانند رویدادهای ورزشی، فیلم یا خرید از این ترکیب بهره ببرید.