تیشرت لانگ دخترانه چیست

در سال های اخیر مُد لباس در بین خانم ها به سمتی پیش رفته که علاوه بر زیبایی، راحتی لباس هم مد نظر است و لباس هایی طراحی شده اند که خانم ها در آنها احساس راحتی بیشتری داشته باشند، بخصوص برای فصل تابستان که از لباس های خنک و راحت استفاده زیادی می شود. تیشرت لانگ دخترانه از جمله طراحی هایی است که در سال های اخیر به عنوان یک لباس راحت و اسپرت مورد توجه قرار گرفته و می توان آنرا به شکل های مختلفی ست کرد. برای آشنایی بیشتر با تیشرت لانگ دخترانه و انواع آن همراه ما باشید.

تیشرت لانگ دخترانه

تیشرت لانگ دخترانه به تیشرتی گفته می شود که از سایز معمولی کمی بزرگتر است و قد آن هم بلندتر از تیشرت های معمولی است.

بطور کلی به عبارتی به تیشرتی که گشاد و بلند باشد و آستین آن حالت افتاده داشته باشد، تیشرت لانگ یا Longline گفته می شود که بلندی آن تا قسمت زانو می رسد و به دلیل بلند بودن قد آن، هم برای افراد و هم برای افراد دارای اضافه وزن تیشرت مناسبی است.

تیشرت لانگ دخترانه که به عنوان یک تیشرت پوشیده شناخته می شود، در انواع مختلف ساده، طرحدار و فانتزی، آستین دار و اسپرت وجود دارد که هر کدام کابرد خاصی دارد و برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب هستند.
تیشرت لانگ دخترانه بلند

تیشرت لانگ دخترانه با چه شلواری ست میشه

برای ست کردن تیشرت لانگ دخترانه بهتر است شلوار اسکینی بپوشید. استفاده از شلوار اسلش با تیشرت لانگ هم مناسب است اما از پوشیدن شلوار خیلی گشاد با تیشرت لانگ خودداری کنید چون ظاهر شما را نامرتب نشان می دهد.

با استفاده از تیشرت لانگ دخترانه بهمراه شلوار ورزشی و کتانی هم می توانید یک استایل اسپرت ورزشی داشته باشید. اگر مربی ورزشی هستید و با به ورزش کردن در فضای باز علاقه دارید، تیپ با تیشرت لانگ دخترانه برای شما مناسب است. به این دلیل که هم آزاد و راحت و هم پوشیده است.

تیشرت لانگ دخترانه استین بلند برای بیرون از خانه بسیار کاربرد دارد و می توان به عنوان تیشرت زیر مانتو برای مانتو های جلوباز از آنها استفاده کرد.

استایل با تیشرت لانگ دخترانه
تیشرت لانگ دخترانه سفید

تیشرت لانگ دخترانه در طرح های مختلف ساده و فانتزی وجود دارد و شما برای استایل کردن با تیشرت لانگ دخترانه چند گزینه دارید، اما تیشرت لانگ دخترانه سفید ساده انتخاب خیلی خوبی است، به این دلیل که قابلیت هماهنگی با هر رنگی را دارد، در فصل تابستان گرما را به خود جذب نمی کند و مهمتر اینکه هیچوقت از مد نمی افتد.

تیشرت لانگ دخترانه مشکی هم یادآور استایل اسکیت باز هاست که برای اجرای حرکات نمایشی بسیار راحت است.

برای کامل کردن تیپ با تیشرت لانگ دخترانه بهتر است از کتانی ساده تک رنگ استفاده کنید.

در استایل با تیشرت لانگ دخترانه علاوه بر شلوار جین چسبان، شلوارک یا دامن جین هم انتخاب مناسبی هستند.

اگر تیشرت لانگ شما خیلی بلند است برای داشتن یک استایل خاص می توانید از کمربند استفاده کنید.

از آنجایی که مهم مزیت تیشرت لانگ دخترانه راحت بودن آن است، هنگام خرید تیشرت لانگ حتما جنس نخی و سبک آنرا بخرید و رنگی را انتخاب کنید که با استایل شما هماهنگی داشته باشد.

شستشوی تیشرت لانگ دخترانه بهتر است  با استفاده از دست و آب سرد انجام شود تا از کشیدگی و وارفتگی آن جلوگیری شود.