چگونه لاغر دیده شویم | 7 فرمول طلایی لاغر دیده شدن

 

حتما برای شما هم پیش آمده که در یک مهمانی خاص یا یک جمع ویژه دوست داشته باشید کمی لاغرتر، کشیده تر و خوش اندام تر دیده شوید. اگر به دنبال " لاغر دیده شدن " هستید ما 7 فرمول های طلایی برای لاغر دیده شدن را برای شما آماده کردیم، پس این مقاله آی بولک را اصلا از دست ندهید.

 

بدنتو بشناس

اولین قدم برای لاغر دیده شدن این است که سایز و فرم اندام خود را بشناسید تا متناسب با آن لباس بپوشید.  فرم بدنی گلابی، فرم بدنی الماس، فرم بدنی گلدانی، فرم اندام مثلث وارونه، فرم بدنی مستعطیل، فرم بدنی سیب و فرم بدنی ساعت شنی. باید بدانید کدام یک فرم بدن شناست تا در انتخاب و پوشیدن لباس مناسب هوشمندانه تر عمل کنید.

از طرفی با دانستن سایز و انتخاب لباس مناسب اندامتان به لاغر دیده شدن خود کمک می کنید. به یاد داسته باشید هرگز لباس بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از اندازه‌ی اندامتان نپوشید. این ترفند که با لباس تنگ‌تر جمع‌وجورتر دیده می شوم یا لباس گشاد برجستگی ها شکم و پهلویم پوشیده می شود، کاملاً بالعکس عمل می‌کند. با لباس تنگ نواقص اندام شما نمایان‌تر و با لباس گشاد اندام شما را هم‌سطح و یکسان و حجیم تر بنظر می رسد.


مشکیِ نجات دهنده

اولین و ساده ترین روش‌ها برای اینکه لاغرتر به نظر برسیم، پوشیدن لباس مشکی و تیره است. به صورت کلی سر تا پا یک رنگ پوشیدن در لاغرتر بنظر رسیدن شما اثر گذار است اما نباید فراموش کرد رنگ مشکی باعث ایجاد خطای دید، پوشاندن خطوط نشان دهنده چاقی و در نتیجه لاغرتر دیده شدن است.

اگر دوست ندارید سرتاپا مشکی بپوشید از ترکیب با سایر رنگ‌های تیره برای لاغرتر دیده شدن استفاده کنید. سورمه ای میتواند انتخاب بعدی شما باشد. همینطور شما برای لاغر نشان دادن موضعی بدنتان می توانید با رنگ مشکی بازی کنید. بعنوان مثال اگر قصد دارید پایین تنه خود را جمع و جور تر نشان دهید یک شلوار فیت مشکی می تواند کمک کننده باشد.

 

صاف شو!

یکی از اصول خوش اندام شدن و خوش اندام دیده شدن تنظیم نحوه ایستادن و نشستن ماست. معمولا زندگی روزمره باعث شده کمتر به این موضوع دقت کنیم اما این سه نکته را همواره در ذهنتان مرور کنید:  شکمتان را داخل دهید، قوز نکنید، چانه ی خود را بالا نگه دارید و در نهایت صاف بایستید و بنشینید.

شاید در ابتدا این موضوع آزاردهنده و خسته کننده باشد اما در عوض نه تنها لاغرتر و خوش‌فرم‌تر دیده می‌شوید بلکه به بدن خود هم کمک کرده اید.

 

 پارچه های طرح دار مناسب

باید بدانید بهترین انتخاب برای خانم‌های چاق و پلاس سایز پارچه‌ ‌های ساده و بدون طرح است اما در صورتی که علاقه مند به لباس هایی با پارچه‌ های طرح‌دار هستید ‌  خطوط و طرح عمودی گزینه ی بسیار مناسبی برای شما هستند.زیرا خطوط عمودی بر هر قسمتی از بدن قرار بگیرند، اثر باریک کنندگی دارند و هرچه این خطوط به هم نزدیکتر باشند اندام شمارا باریکتر نشان می دهند.

همچنین اگر پارچه‌های گل‌دار را می‌پسندید هم قاعده بالا را رعایت کنید و از پارچه‌هایی استفاده کنید که گل‌های ریز و پیوسته دارند تا در دید بیننده متصل به هم دیده شوند.

دست به یقه شو

گردن از باریک ترین اندام قسمت فوقانی بدن است. با انتخاب درست یقه می توانید توجه ها را به این قسمت باریک جلب کرده و لاغرتر بنظر برسید. معمولا یقه های گرد با احاطه کامل دور گردن بالاتنه را چاق‌تر نشان می‌دهد. اما در عوض یقه‌های دیگر مثل یقه‌ی هفت که بازتر و به صورت عمودی هستند اندام را لاغرتر نشان می‌دهد.

البته اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که بالاتنه‌ی کوچک و پایین تنه‌ی بزرگ دارند یقه‌های خشتی و باز گزینه ی خوبی برای شما ست.

 

کت های جادویی

اگر قصد دارید در یک استایل رسمی باریک تر از همیشه به نظر برسید بلیز ها یا کت های تک زنانه برای شما جادو می کنند. با باز گذاشتن دکمه این کت ها دو خط عمودی در جلوی لباس خود ایجاد می کنید که باعث خطای دید برای لاغرتر به نظر رسیدن شما می شوند. در این استایل با بالا زدن آستین و نشان دادن مچ دست خود نیز لاغرتر به نظر می رسید.

پیشنهاد می شود برای داشتن یک ترکیب برند از رنگ تیره برای کت و رنگ روشن برای شومیز زیر و یا شلوار استفاده کنید، این تضاد رنگی باعث لاغرتر دیده شدن شما می شود.


اکسسوری های لاغر کننده

استفاده ی به جا کمربند ها می تواند با جدا کردن بالاتنه از پایین تنه شمارا باریک تر نشان دهد. اگر در ناحیه شکم دچار اضافه وزن هستید، کمربندهای باریک و همرنگ پیراهن یا شلوارتان را در بالای کمر استفاده کنید زیرا باعث می شود بدون جلب توجه اضافه ایجاد انحنا کند.

کفش های پاشنه بلند با تاثیر بر قد شما و کشیدگی پاها به لاغرتر نشان دادنتان کمک می کند. همچنین پوشیدن این کفش‌های حالت بدنتان به طور طبیعی تغییر می‌دهد و به صاف نگه داشتن کمر و شانه‌ها کمک می‌کند.

استفاده از شال و روسری با رنگ های تیره و یا طرح های عمودی نیز می تواند علاوه بر زیبایی بخشیدن به استایل شما در لاغر نشان دادنتان نیز موثر باشد. به یاد داشته باشید که شال و روسری را  نباید دور گردن ببندید و سعی کنید صورت آویزان  قرار دهید.

گردنبد های بلند با ایجاد خطوط شمارا باریک تر نشان می دهد و همینطور گوشواره های بزرگ با جلب توجه زیاد باعث می شود قسمت های چاق بدن بخصوص در بالاتنه کمتر به چشم بیایند.


کلام پایانی

آنچه خواندید چند فرمول طلایی بود که با استفاده از آنها می توانید لاغر تر از آنچه در واقعیت هستید به نظر برسید. تاکید اصلی این فرمول ها بر پوشیدن یک لباس مناسب شخص شما است، به این معنا که از خرید پیراهن، کت، شلوار و … که سایز شما نیست پرهیز کنید.

و در استایل خود چند عاملِ اصلی رنگ، طرح و البته اندازه را جدی بگیرید.لازم به ذکر است در آی بولک هم شما حتی به هنگام خرید اینترنتی می توانید از جدول های اندازه گیری برای یافتن لباس های مناسب سایزتان کمک بگیرید و با استفاده از فرمول های بالا لباس مناسب خود را پیدا کنید.